پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی

بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی بصورت ورد ودر158صفحه چکیده حمل و نقل هوایی، یکی از مهم¬ترین انواع حمل و نقل در زندگی امروز است. با توجه به اهمیت قابل توجه مشتری به عنوان منبع درآمد فرودگاه‏ها و در نتیجه اهمیت روز افزون مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری، شناسایی و اولویت¬بندی عوامل کلیدی در اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فرودگاه بسیار مهم است. هدف از این پژوهش، شناسائی واولویت بندی مهمترین عوامل و معیارهای تاثیر¬گذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) درفرودگاه بین المللی امام‏خمینی¬(ره) است. این هدف در چارچوب دیدگاهی تحلیلی و مقایسه¬ای دنبال شده است. پژوهش حاضر یک پژوهش میان رشته‌ای مدیریت و مهندسی به روش فازی برای شناسایی عوامل مؤثر بر اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. این پژوهش، کاربردی محسو ...



لینک منبع :بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی

بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد ... gonapa.xyz/?p=19363‎Im Cache21 ژوئن 2016 ... بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی. بصورت ورد ودر158صفحه. چکیده. حمل و نقل هوایی، یکی از مهم¬ترین انواع ... بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با ... takrom.com/?p=79314‎Im Cache19 ژوئن 2016 ... بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی. بصورت ورد ودر۱۵۸صفحه. چکیده. حمل و نقل هوایی، یکی از مهم¬ترین ... دانلود پایان نامه ارشد:بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط ... arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-ارشدبررسی-عوامل-مرت/‎Im Cache10 مه 2016 ... بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی. (مورد مطالعه: فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)). استاد راهنما. دکتر راشد ... بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با ... 7project.blogsky.com/.../بررسی-عوامل-مرتبط-با-اجرای-موفق-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-با-رویکرد-فازی-مورد-مطالعه-فرودگاه-بین-الم...‎Im Cacheبررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی ( مورد مطالعه: فرودگاه بین المللی امام خمینی ) پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت فناوری ... بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با ... filesellica.webilion.ir/.../بررسی-عوامل-مرتبط-با-اجرای-موفق-مدیریت/‎Im Cacheبررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی ( مورد مطالعه: فرودگاه بین المللی امام خمینی ) – آلامتو فایل. بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد ... igi.sellfile.ir/prod-513485-بررسی+عوامل+مرتبط+با+اجرای+موفق+مدیریت+ارتباط+با+مشتری+با+رویکرد+فازی++مورد+مطالعه+فرودگاه+بی...‎Im Cacheبررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی ( مورد مطالعه: فرودگاه بین المللی امام خمینی ). بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ... دانلود مستقیم فایل دسته بندی علوم انسانی - بررسی عوامل مرتبط با ... vipfiles.ir/بررسی-عوامل-مرتبط-با-اجرای-موفق-مدیریت-2/‎Im Cache21 ژوئن 2016 ... دانلود مستقیم فایل دسته بندی علوم انسانی – بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی ( مورد مطالعه: فرودگاه بین ... مدیریت (کلیه گرایش ها) - پرتال پروژه های دانشگاهی parsproje.com/prp/105-prm.html‎Im Cache Ähnliche SeitenPRM1- پروپوزال بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش ... PRM31- پروپوزال رابطه اجرای مدل تعالی سازمانی EFQM با ارتقای بهره وری ... بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی با رویکرد TOPSIS فازی(تماس بگیرید) .... PRM137- پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با رضایت مندی مشتریان اماکن ورزشی( 15000 تومان). پایان نامه بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با ... modiriyat6.ruzfa.ir/post/1025‎Im Cacheپایان نامه بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری - ... مدیریت موفق ارتباط با مشتری یکی از مزایای عمده رقابتی است که مؤسسات مالی و بانکها ... مدیریت ارتباط با مشتری رویکردی در سطح کل سازمان است، نه فقط در بدست ... در این بین با اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و حتی قبل از اجرای آن باید عوامل ... عوامل کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر www.parsmodir.com/db/marketing/crm2.php‎Im Cache Ähnliche Seitenشناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM. ... مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان ارزیابی زمینه های سازمانی مرتبط با مدیریت ارتباط با ... های بازاریابی شرکتها به رویکردهای مبتنی بر رابطه بیشتر با مشتری تغییر پیدا ... کلیدی آن، بررسی اثرات CRM بر نتایج کسب و کار و موانع پیاده سازی و اجرای موفق آن .