پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL

v فناوری اطلاعات بسیار از علم رایانه وسیع‌تر و پیچیده تر است. این اصطلاح در دهه ۱۹۹۰ جایگزین اصطلاحات پردازش داده‌ها و سیستم‌های اطلاعات مدیریت شد که در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۶۰ بسیار رایج بودند. فناوری اطلاعات معمولاً به کلیه فناوریهائی اشاره دارد که در پنج حوزه جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش، انتقال و نمایش اطلاعات کاربرد دارند. v دانش فناوری اطلاعات و رایانه با هم فرق می‌کنند، البته در موارد زیادی با هم اشتراک دارند. اگر علم رایانه را مشابه مهندسی مکانیک بگیریم، فناوری اط ...



لینک منبع :مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL

دانلود کتاب مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL® V3 https://fidibo.com/.../2446-مبانی-مدیریت-خدمات-فناوری-اطلاعات-بر-مبنای-itil-v3‎Im Cache،کتابخانه‌ای از بهترین تفکرات در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بوده و چارچوبی ایده‌آل برای طراحی ITIL فرایندهای واحدها و شرکت‌های خدمات فناوری اطلاعات است. اطلاعات کتاب : مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3 vista.ir/.../مبانی-مدیریت-خدمات-فناوری-اطلاعات-بر-مبنای-ITIL-V3‎Im Cache Ähnliche Seitenپدیدآورندگان : نویسنده: جان ون‌بون , مترجم: محمدرضا جمشیدی , ویراستار: بهاره مبارک‌آبادی موضوع : تکنولوژی اطلاعات - مدیریت , خدمات پشتیبانی (مدیریت) ناشر : آریانا ... کتابفروشی فردا - مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL 3 ... www.fardabook.com/مبانی-مدیریت-خدمات-فناوری-اطلاعات-بر-مبنای-itil-3.html‎Im Cache Ähnliche Seitenمبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL 3. کد کالا: 16847. برای نظر دادن به این محصول اولین باشید. وضعیت: قابل تهیه. 22٬500تومان. تعداد: افزودن به سبد. مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL R V3 (محمد رضا ... www.lib.ir/.../مبانی-مدیریت-خدمات-فناوری-اطلاعات-بر-مبنای-ITIL-R-V3/‎Im Cacheمشخصات کتاب مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL R V3 در کتابخانه کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد. نبیک - جزئیات - مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3 nebeek.com/.../مدیریت+خدمات+فناوری+اطلاعات+بر+مبنای+ITIL+V3‎Im Cache Ähnliche SeitenITIL V3با نگاهی نوین به فرآیندهای استراتژی، طراحی، ارائه و پشتیبانی در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، بهبود ارائه و پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات را ... مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3 - کتابخانه ... lib.mums.ac.ir/site/catalogue/14554‎Im Cache Ähnliche Seitenعنوان و نام پدیدآور, : مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3 [کتاب]/ ترجمه محمدرضا جمشیدی. وضعیت نشر و پخش و غیره, : تهران: آریانا قلم، ۱۳۹۰ . کتاب مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3 www.ketab.ir/modules.php?name=News&op=pirbook...‎Im Cacheکتاب مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3 انتشارات آریانا قلم وزیری شومیز تاریخ چاپ90/07/26 نوبت چاپ1. سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3 www.vwideas.com/fa/index.php?Page=definition&UID=494‎Im Cache Ähnliche Seitenمدیریت خدمات فناوری اطلاعات ، نتیجه Benchmark بهترینهای موجود در دنیا ، متناسب با شرایط و مشخصات ایرانی. مدیریت فن آوری اطلاعات www.hajarian.com/index.php/2013-06-10-07-20-36/it‎Im Cache Ähnliche Seitenخلاصه کتاب. مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3. کتاب رسمی IT SMF. مترجم: محمدرضا جمشیدی. نظام های اطلاعات مدیریت. نویسنده : پروفسور کنث سی. مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3 خرید کتاب ... baghehketab.com/Pages/BookDetail.aspx?Item_Id=39282...‎Im Cacheنام کتاب : مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL V3. نام اصلی : --. موضوع اصلی : فناوری اطلاعات. زبان کتاب : فارسی. نام نویسنده : جاون ون بون. نام مترجم ...