فاایل WORD سال انتشار: ۱۳۹۳ محل انتشار: کنفرانس مدیریت، تحول و نوآوری در توانمندسازی مدیریت 17 صفحه چکیده مقاله: مدیریت روابط مشتری یکی از جنبه های اجرایی مهم مدیریتی است که نکته جالب و مهمی را برای درک فعالیت بازاریابی در بر دارد. مدیریت روابط مشتری نه فقط بخاطر پیچیدگی هایش بلکه به خاطر رواج گسترده آن در دامنه وسیعی از مفاهیم مدیریتی یک موضوع تحقیقاتی مهم در بین محققین و پژوهشگران به حساب می آید. هدف از نگارش مقاله حاضر ارائه مدلی به منظور نشان دادن تاثیر تکنولوژی مدیریت روابط مشتری بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی می باشد. که در مدلمربوطه نشان داده شده است که هر یک از مولفه ها یا متغییر های موثر تکنولوژی مدیریت روابط مشتری همراه با قابلیت های بازاریابی نقش به سزایی در بهبود عملکرد سازمانی دارد. همچنینن محقق به منظور دستیابی به هدف خود ضمن مروری جامع بر ادبیات ...
ارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری تکنولوژی مدیریت روابط مشتری ...
www.civilica.com/Paper-TIEM01-TIEM01_046=ارائه-مدل-مفهومی-از-تاثیر-بکارگیری-تکنولوژی-مدیریت-روابط-مشتری-بر-عملکرد-سازما...Im Cache
Ähnliche Seitenمقاله ارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری تکنولوژی مدیریت روابط مشتری بر
عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی, در کنفرانس مدیریت، تحول و
...
[PDF] ارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری تکنولوژی مدیریت ... - سیویلیکا
www.civilica.com/PdfExport-TIEM01_046=ارائه-مدل-مفهومی-از-تاثیر-بکارگیری-تکنولوژی-مدیریت-روابط-مشتری-بر-عملکرد-سازما...Im Cacheﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﺪﻝ ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﺍﺯ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺑﮑﺎﺭﮔﯿﺮﯼ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯼ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻘﺶ. ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ
ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ. ﻣﺤﻞ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ: ﮐﻨﻔﺮﺍﻧﺲ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ، ﺗﺤﻮﻝ ﻭ ﻧﻮﺁﻭﺭﯼ ﺩﺭ ﺗﻮﺍﻧﻤﻨﺪﺳﺎﺯﯼ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ (ﺳﺎﻝ:1393).
ارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری تکنولوژی مدیریت روابط مشتری ...
pad.um.ac.ir/file/view/6381218Im Cacheارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری تکنولوژی مدیریت روابط مشتری بر عملکرد
سازمانی با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی. ارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری
...
ارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری تکنولوژی مدیریت روابط مشتری ...
campiran.ir/project-89535-ارائه-مدل-مفهومی-از-تاثیر-بکارگیری-ت/
صفحه اصلی اخبار ارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری تکنولوژی مدیریت روابط
مشتری بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی ...
آرشیو مقاله های مجازی ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش
www.kmiran.com/fa/page.php?rid=72Im Cache
Ähnliche Seitenاستخراج میزان تاثیر مدیریت دانش با نوآوری سازمانی در صنعت ساخت وساز (
شرکتهای ... ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت دانش با بکارگیری مدیریت
ارزش کسب شده فازی ... ای بر کسب مزیت رقابتی در صنایع تولیدی (مطالعه نقش
میانجی مدیریت دانش) ... ارائه مدل مفهومی الزامات اشتراک گذاری دانش ضمنی از طریق
رسانه های اجتماعی ...
[XLS] لیست پایان نامه های ارشد مدیریت - دانشگاه اصفهان
ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Sub3/Azadegan/arshademodiryat.xlsIm Cache
Ähnliche Seiten4, 4, بررسی روابط جو سازمانی و رضایت شغلی در بین کارکنان ذوب آهن اصفهان, حسین
رضا ... 36, 36, کاربرد مدل تصمیم گیری چند معیاری برای تجزیه و تحلیل سود
شرکتهای .... 82, 82, بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین
استراتژی .... 138, 138, بررسی تاثیر مدیریت رابطه با مشتری بر عملکرد موسسات
مالی ...
[DOC] مشاهده - دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد
www.aliabadiau.ac.ir/gallery/sendfile/kre20i457193-11-19.docxIm Cache
Ähnliche Seiten7, ارائه مدلی جهت بر آورد ظرفیت مال استان گلستان, 8, ارایه الگویی برای ارزیابی
اثر .... 87, بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری در شعب
منطقه 2 ... 133, بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با نقش متغیر
میانجی ... 163, بررسی تاثیر قابلیت سیستم های هوش تجاری بر موفقیت آن با توجه
به نقش ...
پایان نامه های دفاع شده - پردیس البرز دانشگاه تهران
alborz.ut.ac.ir/ThesisDefendedList.phpÄhnliche Seitenدکتر محمد رحیم اسفیدانی, مدیریت MBA - مدیریت بازاریابی, بررسی تآثیر
بازاریابی .... بررسی اثر بخشی دستور العمل کنترلهای داخلی سازمان بورس و اوراق
بهادار تهران ... تاثیر تصویر برند بر رضایت و وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن
نقش ... سازی استراتژی های تکنولوژی، محصول و بازار با استفاده از نقشه راه
تکنولوژی، مورد ...
تحول و نوآوری در توانمند سازی مدیریت فراخوان ارسال مقاله
www.symposia.ir/TIEM01.htmlIm Cacheارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری تکنولوژی مدیریت روابط مشتری بر عملکرد
سازمانی با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی · بررسی تاثیر عوامل موثرتصویر ...
بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی - پایگاه ...
system.parsiblog.com/.../بررسی+سیستم+مدیریت+ارتباط+با+مشتری+در+نظام+بانکی/Im Cache
Ähnliche Seiten23 دسامبر 2012 ... مولف: علی طهماسبی (دانشجوی کارشناسی ارشد بازاریابی) ... هدف این مقاله بررسی نقش
مدیریت ارتباط با مشتری ((CRM در بانک ها می ..... ( 1387) تحقیقی تحت عنوان ارائه
یک مدل مفهومی به منظور تبیین فرآیند ... کلتمن1 و دیگران (2007) تحقیقی تحت
عنوان قابلیت های CRM برتر برای بهبود عملکرد در بانکداری که ...