پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل

بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل

چکیده

با توجه به مسائل فوق آموزش و پرورش استثنایی از نقش حساس برخوردار است و در استان اردبیل با آموزش و پرورش استثنایی برخوردهای مناسبی صورت نگرفته است و هدف های این سازمان به خوبی دنبال نشده و نتایج این برخوردها در روند رکورد آموزش و پرورش استثنایی به خوبی مشهود است و مشکلات عدیده ناشی از آن آسیب بیشتری را به پیکره آن وارد ساخته است به صورتی که افت تحصیلی و هجوم بی رویه افراد ضعیف از نظر معلومات و نبودن کیفیت مطلوب و عدم هماهنگی بین اداره و مدارس و نبودن یک روال منطقی در آموزش و نظیر آن از آثار سوء ناشی از عدم هماهنگی آشنایی به مسائل نداشتن آگاهی و نبودن اصول صحیح بر محیط آموزش و پرورش استثنایی بوده است.

هدف پژوهش حاضر دستیابی به سؤالات زیر است:

1- ایا کتب موجود با توانایی های دانش آموزان متناسب می باشد؟

2- آیا استفاده از وسایل و تجهیزات کمک آموزشی در حد مطلوب می باشد؟

3-1 اهداف کلی

هدف کلی این تحقیق بررسی و وضعیت آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل و کشف جنبه های مطلوب و نقاط ضعف و تنگناها و نارسایی های موجود و تجزیه و تحلیل کمبودها به منظور ارائه راه حل هایی برای بهبود وضعیت عمومی و تحقق اهداف آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل است همچنین تحقیق حاضر می تواند روشنگر خصوصیات مدارس استان در زمینه های مختلف نظیر امکانات، تسهیلات، خدمات نیروی انسانی فضای آموزش و روش تعلیم و تربیت باشد.

اهداف جزءی

1- میزان تناسب کتب موجود با توانایی های دانش آموزان در چه حدی هستند؟

2- آیا استفاده از وسایل و تجهیزات کمک آموزشی در حد مطلوب می باشد؟

3- آیا معلمان استثنایی اردبیل رضایت و خشنودی شغلی دارند؟

4- خدمات توانبخشی در چه حدی در مدارس استثنای اردیبل موجود می باشد؟

4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق

این پژوهش مس تواند کوشش در جهت جلب توجه برنامه ریزان و و مسئولین خدمات بهداشتی و مراکز آموزشی کودکان استثنایی و بهزیستی کشور نسبت به مسئله پر اهمیت کمک به کودکان معلول باشد بدین صورت که آنها می توانند از طریق رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی، نتایج پژوهش را به اطلاع همگانی برسانند تا بتوانند نگرش مثبت در عامه مردم نسبت به این کودکان ایجاد نمایند.

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 چکیده

2-1 مقدمه

3-1 بیان مسئله

4-1 اهداف تحقیق

5-1 اهمیت و ضرورت تحقیق

6-1 فرضیات تحقیق

7-1 تعاریف مفهومی و عملیاتی

فصل دوم: ادبیات تحقیق

1-2 ادبیات پژوهش

2-2 تحقیقات انجان شده در خارج کشور

3-2 تحقیقات انجام شده در داخل کشور

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

1-3 جامعه آماری

2-3 نمونه آماری

3-3 روش تحقیق

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

1-4 آمار توصیفی

2-4 آمار استنباطی

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

1-5 نتیجه گیری

2-5 خلاصه

3-5 منابع

4-5 پرسشنامه



خرید فایل



لینک منبع :بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل

بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ... best.filenab.com/product-66467-بررسی-میزان-اثر-بخشی-و-کارایی-سازمان-آموزش-و-پرورش.aspx‎Cachedپایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود ... پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش ... ooam.pishroblog.ir/Post/1441‎Cached4 ا کتبر 2016 ... پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل. چکیده. با توجه به مسائل فوق آموزش و پرورش استثنایی ... بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ... townstore.avablog.ir/.../بررسی+میزان+اثر+بخشی+و+کارایی+سازمان+آموزش+و+پرورش+استثنایی+استان+اردبیل‎Cached29 سپتامبر 2016 ... دانلود بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل. دکتر مسعود غلامعلی لواسانی, روانشناسی و آموزش کودکان ... دانلود (پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و ... faraztabiat.aslblog.ir/post/1195‎Cached19 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز ... خرید آنلاین پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و ... tmaghalec.ir/?p=1088‎Cached23 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل وارد این صفحه شده اید محصول ... بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ... payanname2020.rozblog.com/.../-بررسی-میزان-اثر-بخشی-و-کارایی-سازمان-آموزش-و-پرورش-استثنایی-استان-اردبیل-.html‎Cached16 ا کتبر 2016 ... بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل دسته: عمومی و آزاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 113 ... پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش ... 5an0ki.abtindls.ir/‎Cachedپایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل. برترین پکیج پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان ... www.sarvoptdl.ir/file686.html‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل یکی از بهترین فایل ها در ... فروش فایل پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و ... 9j8bj4.nikandlc.ir/‎Cachedفروش فایل پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل. دانلود پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش ... www.risearticle.ir/download/5231‎Cached27 ا کتبر 2016 ... امیدوارم بهره کافی را از پایان نامه بررسی میزان اثر بخشی و کارایی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل ببرید. پایان نامه بررسی میزان ...