پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پیشینه ومبانی نظری تحقیق بازاریابی خدمات

پیشینه ومبانی نظری تحقیق بازاریابی خدمات

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

اکنون که بازاریابی مورد توجه روزافزون سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی و ملت ها قرار گرفته و از مرحله اولیه توزیع و فروش به فلسفه ای پیچیده برای ارتباط پویای سازمان ها با بازارها تبدیل شده است، اغلب شرکت های کوچک و بزرگ رفته رفته از تفاوت بین فروش و بازاریابی آگاه شده اند و در مرحله سازماندهی بازاریابی خود هستند.

برای سازمان های غیرتجاری مانند موزه ها، دانشگاه ها و نهادهای دولتی، بازاریابی به منزله روش و وسیله ای برای ارتباط با مردم است. کشورهای در حال توسعه در مرحله آزمایش اصول بازاریابی برای بهبود سیستم توزیع داخلی خود و شناخت نقش احتمالی آن در بازارهای جهانی اند. بعضی از کشورها نیز در مرحله مطالعه چگونگی استفاده از تحقیقات بازاریابی، تبلیغات و قیمت گذاری برای بهبود برنامه ریزی های خود هستند.

تعریف های گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است. مانند گروهی از فعالیت های تجاری وابسته، پدیده ای بازرگانی، فرآیندی اقتصادی، فرآیند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات، فرآیند تعدیل عرضه و تقاضا و بسیاری معانی دیگر. هر کدام ازاین تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیت های بازاریابی است.

به نظر فیلیپ کاتلر[1](1382) برجسته ترین صاحب نظر در این رشته، بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بوسیله آن، افراد و گروه ها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران، تأمین می کنند.

2-2-2. استراتژی های بازاریابی برای سازمان های خدماتی

سازمان های خدماتی مانند شرکت های تولیدی، برای تعیین جایگاه خود در بازارهای منتخب و مورد نظر اقدام به بازاریابی می کنند ولی از آنجا که خدمات با محصولات قابل لمس متفاوت اند، به روش های دیگری از بازاریابی نیاز دارند. در یک شرکت تولیدی، معمولاً محصولات استاندارد می باشند و می توان آنها را در قفسه چید و در معرض دید مشتری قرار داد ولی در سازمان های خدماتی، مشتریان و کارکنانی که این خدمات را ارائه می کنند، «رابطه متقابل» برقرار می نمایند تا خدمت ارائه شود.

از این رو، ارائه کننده خدمت باید به شیوه ای اثربخش با مشتری رابطه ای متقابل برقرار کند تا هنگام ارائه خدمت، خدماتی با ارزش بیشتر یا برتر ارائه شود. رابطه متقابل اثربخش، به نوبه خود به این امر بستگی دارد که کارکنان ارائه کننده خدمت از چه مهارت هایی برخوردار باشند و این کارکنان چه نوع خدمت های حمایتی ارائه نمایند.


[1]FhilipKotler



خرید فایل



لینک منبع :پیشینه ومبانی نظری تحقیق بازاریابی خدمات

پیشینه ومبانی نظری تحقیق بازاریابی خدمات - فایل ناب netfile.filenab.com/product-67753-modirit.aspx‎Cachedپیشینه ومبانی نظری تحقیق بازاریابی خدمات. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات digeekala.ir/product-17158-RVANSHEVASI.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات. توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA ... دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات - فایل ناب filedocx.blogsky.com/.../دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-بازاریابی-خدمات‎Cached5 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات. دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات. مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات ... [PDF] ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ ﻱ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../PDF/فصل%20دوم.pdf‎Cached Similarﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ. ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ. ﻱ. ﭘﮋﻭﻫﺶ ... ﻣﻔﺎﻫﻴﻤﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺛﺎﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﻲ ﺗﺎﺭﻳﺨﭽﻪ ﻃﻮﻻﻧﻲ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺍﮔﺮﭼﻪ ﺍ ..... ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ: ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ. ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺩﻫﻲ. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ. ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ. (. ﻣﺄﺧﺬ: ﻫﺎﻭﻛﻴﻨﺰ ﻭ ﺑﺴﺖ. [PDF] فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش - دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../pdf/فصل%202.pdf‎Cached Similarمبانی. نظری. و. پیشینه. پژوهش. ١٠. صنعت بیمه. بیمه. : بیمه عملیاتی است که ...... مهمترین عوامل آمیخته بازاریابی در شرکت های خدماتی و از جمله در شرکت های بیمه. مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی خدمات بانکی - ایران پژوهش www.iranpajohesh.com/مبانی-نظری.../10198-مقاله-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-بازاریابی-خدمات-بانکی.html‎Cachedمقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی خدمات بانکی: پروژه زیر درباره بازاریابی خدمات بانکی می باشد. و شامل: خدمت و بازاریابی خدمت- تعریف خدمت- ماهیت ... دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی خدمات - ایران پژوهش www.iranpajohesh.com/مبانی-نظری.../9317-دانلود-مقاله-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-بازاریابی-خدمات.html‎Cachedدانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی خدمات: مقاله زیر درباره بازاریابی خدمات می باشد. و شامل: استراتژی های بازاریابی برای سازمان های خدماتی، کیفیت ... 2. فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق 13 - تحقیقات بازاریابی marketingresearch.persianblog.ir/post/63/‎Cached Similar19 ژوئن 2013 ... دسته بندی : 2 فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق 13 ... 1-15__ تعریف واژه ها و متغیرهای تحقیق 8. 2. ... بازاریابی کالا و بازاریابی خدمات__ 44. مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه بیمه در ایران(فصل دوم تحقیق) dijeekala.ir/product-17562-rvanshenasi.aspx‎Cachedتوضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) ... اصطلاح بازاریابی بیمه به بازاریابی خدمات بیمهای با هدف خلق مشتری و کسب سود ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش مشتری گرایی sigmadlkad.ir/rL0WMh/‎Cachedتوضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) ... عملیات مدیریت بازاریابی(کاتلر، 2003) وهمچنین در صنایع خدماتی (وارگو و لوچ، 2004) ...