پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

——————————————————————————

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

امروزه بانکها نقش اساسی ومهمی در رشد وتوسعه اقتصادی کشورها ایفا می نمایند.بانک عبارت ازیک رشته فعالیت اقتصادی است که ایجاد اعتبار می کند وامر پرداختها ونقل وانتقال وجوه را تسهیل می کند. بانکها می توانند باکسب رضایت بیشتر مشتریان وتشویق آنها به پس انداز وتجهیز پس انداز وتراکم سرمایه وجمع آوری سرمایه های کوچک وبکار انداختن آنها دررشته های تولیدی ومصرفی ، نقش مهمی را درشکوفایی اقتصاد کشورها ایفا نمایند که تحقق این هدف با کسب رضایت بیشتر مشتریان حاصل می شود.در اینجا لازم است که رضایت مندی را تعریف کنیم :واکنش شناختی یا احساسی که در پاسخ به برخوردهای خدماتی ،در فرد ایجاد می شود.باید توجه داشت که رضایت مشتریان ، تحت تأ ثیر عوامل متعددی قرار دارد که یکی از مهم ترین این عوامل ،کیفیت محصول یا خدمت می باشد. در حقیقت، رضایت مشتری با کیفیت یا خدمت رابطه ای تنگاتنگ دارد.باید توجه داشت که :کیفیت توسط مشتری تعیین می گرددنه توسط تولید کننده ویا سرویس دهنده . به عبارت روشن تر، کیفیت مجموعه عای از خدمات ومشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات ورضایت مصرف کننده را تأمین می کند.بنابراین همانطور که در بالا بیان شد کیفیت شامل مجموعه ای از خصوصیات ومشخصات یک کالا وخدمات می باشد که تأمین کننده رضایت مشتری است.

بایدتوجه داشت که امروزه ایجاد رقابت شدیدی میان بانکها ،بالارفتن سطح انتظارات مشتریان برای دریافت خدمات با کیفیت بالا وتغییرات سریع تکنولوژی ،بانکها را ملزم به فراهم کردن خدمات با کیفیت برای مشتریان وراضی نگاه داشتن آنها نموده است .بنابراین لازم است که مسئولین بانکی درجهت شناسایی عوامل تشکیل دهنده کیفیت وارائه خدمات مطلوبتر،تحقیقات علمی راجع به این موضوع را مدنظر قرار دهند.همچنین باید ذکر شود که ازجمله مواردمبهم برای مسئولین بانکی عدم آگاهی آنها از سطح کیفیت خدمات می باشد که لازم است آگاهی لازم رادر این زمینه کسب نمایند.

نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که ترتیب واولویت عوامل تشکیل دهنده کیفیت فعلی خدمات ارائه شده به مشتریان برای مسئولین بانکی مشخص نیست که باید این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد تا بتوان با تقویت نقاط قوت ورفع نقاط ضعف ، باعث کسب رضایت بیشتر مشتریان گردید.

از این رو برآوردن نیازها وخواسته های مشتریان وایجاد رضایتمندی در آنها ، ضمن وفادار کردن آنان به بانک ، نه تنها افزایش منابع مالی وبقای سازمان را به دنبال دارد، بلکه امکان حضوری پرقدرت تر در میدان رقابت وکسب سهم بیشتری از بازار را برای بانک فراهم می آورد.از طرف دیگر مدیران بانکی باید بدانند که چه خدماتی با چه ویژگی هایی می تواند اعتماد مشتریان را در کنار رضایت آنها حاصل کند وباعث شود که مشتریان جهت یک خدمت خاص به یک بانک وخدماتش تکیه کنند.

مشتری بعداز انجام خرید می تواند ارزش درک شده از خدمات را با انچه مطلوب می داند مقایسه نماید ومیزانی از رضایت رادر خود درک نماید.درصورت درک میزان مطلوبی از رضایت احتمال وجوددارد که خرید راتکرار تماید یا احساس اعتماد دراو شکل گیرد وبعداز درک اعتماد یک تعهدی در اوایجاد شود ورابطه بلندمدتی یا فروشنده برقرار نماید واحساس وفاداری در اوشکل گیردواین همان ارزش وهدفی است که فروشنده برای هر خریدار ومشتری به دنبال آن است.

2-9-4) مفهوم وفاداری

وفاداری به عنوان سازه ای که احتمال بازگشت مجدد خریداران و خرید مجدد آنها را می سنجد، تعریف می شود. برخی از مؤلفان(بولتون[1]، اسمیت[2]، 2003؛ بری[3] و پرسورمن[4]،1996) به مفهوم مشابهی به عنوان نیات رفتاری اشاره دارند که شامل تجدید پیمان، ارائه توصیه ها و افزایش حمایت است.

2-9-5) مفاهیم اعتماد

پارسونز(1951) دو نوع اعتماد نهادین را معرفی کرده است: اعتماد به اعضای بنگاه یا نهاد و اعتماد به روش ها و ابزارهای واسطه ای. پارسونز بیان می کند که اعتماد بدون این که افراد به خلق ارزش های مشترک بپردازند، به وجود نمی آید. پس نقش افراد و کارگزاران نهاد در خلق اعتماد بسیار پر اهمیت است و منجر به شکل گیری ارتباطات مبتنی بر اعتماد در مصرف کنندگان خدمات نهاد می شود.(پارسونز[5] ،1951)


1-bolton

2-Smith

3-beri

4-persorman

5- Parsons



خرید فایل



لینک منبع :پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک simkaco.filenab.com/product-67794-RVANSHEVASI.aspx‎Cachedبازدید: 1 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 147 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 60. پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک lono.sellu.ir/product-85639-رضایت-مشتری-در-بانکداری-الکترونیک.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک ... توضیحات : فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری - loxblog.Com townstore.loxblog.com/.../پیشینه%20ومبانی%20نظری%20تحقیق%20رضایت%20مشت...‎Cached4 نوامبر 2016 ... پیشینه ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک ... پیشینه ومبانی نظری تحقیق بانکداری اینترنتی,پیشینه ومبانی نظری تحقیق ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک sobhbkheyriran.sabzblog.tk/post/478‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک. رضایت مشتری سرلوحه کار ماست سلام به پرتال اینترنتی ما خوش آمده اید , شما وارد پیشخوان ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک thesisandplan.sabzblog.tk/post/478‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک. دوستان محقق و دانشجویان و کار آفرینان گرامی سلام و ایامتان به کام شما در پیچ پیش فرض ... دانلود رایگان مبانی نظری پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری ... tsnimegolbrg.blognewsland.ir/.../دانلود+رایگان+مبانی+نظری+پیشینه+تحقیق+رضایت+مشتری+در+بانکداری+الکترونیک.html‎Cachedمبانی و پیشینه نظری وفاداری مشتری فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد و دکترا ( پیشینه و مبانی ... دانلود رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی. دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری ... 4nab.blogsky.com/1395/08/23/post-5545/‎Cached13 نوامبر 2016 ... دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک گزارش تخلف برای مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در ... پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری - تبلیغات متنی شما har.rzb.emeg.ir/view617747.html‎Cached26 نوامبر 2016 ... پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک · پیشینه ومبانی نظری تحقیق ... 3 . مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک zbuy.toonblog.ir/post/23‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک - مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری | شبکه مقاله articlenetwork.ir/p=47116‎Cached14 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 161 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ...