عنوان روان شناسی مصرف کننده | صفحه |
1-مقدمه | |
2-تعاریف متغیرها | |
الف: تعریف مصرف کننده | |
ب: تعریف بهره وری | |
ج: تعریف فرآیند فروش | |
د: تعریف مصرف | |
هـ : تعریف ماهیت رفتار مصرف کننده | |
ر: تعریف مدیریت خدمت | |
3-طبقه بندی | |
الف) عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری | |
ب) مدل دایره ای عوامل موثر بر بهره وری (سوترماتسیر) | |
ج) روشهای اصلی بهبود بهره وری توسط سومانت واماکنو | |
د) چند راه کار برای ایجاد انگیزه خرید مشتری | |
هـ) راههای جلب رضایت مشتریان وفادار از دمینیک توربین | |
ر): شش انگیزه خرید و 7 مرحله فروش پیگیر | |
4: عوامل و مراحل شکل گیری متغیر: | |
الف) نقش فن آوری دیجیتالی، تلفن و تبلیغات بر رفتار مصرف کننده | |
ب) تأثیر ارکان پنج گانه تجارت بر تأمین رضایت مشتری | |
د) نقش برقراری ارتباط با مشتری و اخذ بازخورد مورد نیاز «نمودار عوامل مرتبط با رضایت مشتری» | |
ر) تأثیر اندازه گیری بهره وری در سیستم بهبود بهره وری | |
م: تأثیر آموزش کارکنان در نحوه برخورد با مشتری و افزایش بهره وری | |
ن: نقش زنجیره خدمت به مشتریان در حفظ آنان و افزایش سوددهی | |
و: نقش مهارتهای انسانی و ظاهر فروشنده بر مصرف کننده | |
هـ: تأثیر مارک کالا و بسته بندی و ارائه خدمات بر مصرف کننده | |
5-مشکلات متغیر | |
الف: 25 اشتباه در فروشندگی و راههای اجتناب از آن | |
ب: رایج ترین نارسایی های روان شناختی در بازاریابی و راه حل آن | |
ج) اهمیت پوزش ساختن و مراحل ایجاد تفاهم در فروش | |
د) چرا مشتریان را از دست می دهیم؟ | |
ر) چگونه شکایات را مطرح کنیم؟ | |
6: بهبود مشکلات متغیر | |
الف: استفاده مؤثر از وقت و برنامه مدون در مراحل فروش | |
ب: استقرار یک نظام شکایات | |
ج: چگونه از شکایات مشتریان سود ببریم؟ | |
د) چگونه مشتری خود را حفظ کرده و فروش موفق داشته باشیم؟ | |
هـ: هرم موفقیت و پنج عمل مؤثر بر مصرف | |
7-تحقیقات انجام شده در این زمینه | |
8-نتیجه گیری و جمع بندی | |
9-منابع و مآخد | |
خرید فایللینک منبع :
روان شناسی مصرف کنندهرفتار مصرف کننده - تحقیقات بازاریابی
qmpmarketresearch.com/رفتار-مصرف-کننده/Cached
Similarرفتار مصرف کننده، یکی از گرایش های پرطرفدار در علم روان شناسی بوده و طی سال های
اخیر، توجه بسیاری از صاحب نظران، تولیدکنندگان و موسسات خدماتی را به خود جلب ...
روانشناسی مصرف کنندگان در دوران رکود - پایگاه اطلاع رسانی صنعت
www.myindustry.ir/sale-and.../depretion-psychology-consumer.htmlCached
Similarدر دوران پرزرقوبرق رفاه و اوج اقتصادی، ممکن است بازاریابها فراموش کنند که افزایش
فروش تنها متاثر از تبلیغات مناسب و محصولات جذاب نیست و خریدها مبتنی بر ...
رفتار مصرفکننده - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/رفتار_مصرفکنندهCached
Similarاین علم مواردی همچون روانشناسی، جامعهشناسی، انسانشناسی اجتماعی، بازاریابی و
اقتصاد را در هم میآمیزد. این علم در تلاش است تا فرایند تصمیم گیری خریداران را چه
به ...
رفتار مصرف کننده از دیدگاه علم روانشناسی » بانک مقالات بازاریابی ...
marketingarticles.ir/.../1054-رفتار-مصرف-کننده-از-دیدگاه-علم-روانشناسی.htmlCached
Similar2 ژوئن 2014 ... آشنایی با رفتار مصرف کننده در شیوه کیفیت و کمیت کار سازمان تأثیر می گذارد.
سلیقه و نیاز مصرف کننده مهمترین رکن رشته روانشناسی رفتار ...
لرن مارکتینگ - روانشناسی مصرف کننده - نقش یادگیری در رفتار ...
learn-marketing.ir/.../روانشناسی-مصرف-کننده/197-consuming-behavior-learning.htmlCached1 سپتامبر 2016 ... موضوع این مقاله, اثرگذاری انواع آگهی تبلیغاتی -اعم از تبلیغات تلفن همراه،
تبلیغات بنری، تبلیغات در همشهری و تبلیغات تلویزیون - بر رفتار ...
روانشناسی رفتار مصرف کننده - ثروت زایی
servatzai.persianblog.ir/post/590/Cached
Similar22 فوریه 2012 ... روانشناسی رفتار مصرف کننده، یکی از گرایشهای پرطرفدار در علم روانشناسی بوده و
طی سالهای اخیر، توجه بسیاری از صاحبنظران، تولیدکنندگان و ...
روانشناسی مصرف کننده - بازاریابی و فروش
marketingandsale.persianblog.ir/tag/روانشناسی_مصرف_کنندهCached
Similarدر شرایط فعلی که اخبار ناگوار اقتصادی، اعتماد و قدرت خرید مردم را به شدت کاهش داده
و تغییر رفتار عمدهای را در مصرفکنندگان موجب شده است، اولین گام برای ...
[PDF] نقش و جایگاه روانشناسی در رفتار مصرف کننده
www.ensani.ir/storage/Files/20120327182928-3064-141.pdfCached
Similarنقش و جایگاه روانشناسی در رفتار مصرف کننده. چکیده: روانشناسی مصرف کننده یکی
از گرایشهای پرطرفدار روانشناسی در سالیان اخیر به شمار می آید که بیش از هر چیز، ...
مقالات ISI رفتار مصرف کننده : 87 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی
isiarticles.com/topic/74Cached
Similarرفتار مصرف کننده را به طور کلی چنین تعریف می نمایند: تصمیم نهایی مصرف کننده
با توجه به اکتساب، مصرف و خلاص شدن از کالاها، خدمات، زمان و نظرات بخشهای ...
اهمیت روانشناسی رفتار مصرفکننده در زمان خرید - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/news/430257/Cached
Similar17 دسامبر 2011 ... روانشناسی رفتار مصرف کننده، یکی از گرایشهای پرطرفدار در علم روانشناسی بوده و
طی سالهای اخیر، توجه بسیاری از صاحبنظران، تولیدکنندگان و ...