پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

روان شناسی مصرف کننده

عنوان روان شناسی مصرف کننده

صفحه

1-مقدمه

2-تعاریف متغیرها

الف: تعریف مصرف کننده

ب: تعریف بهره وری

ج: تعریف فرآیند فروش

د: تعریف مصرف

هـ : تعریف ماهیت رفتار مصرف کننده

ر: تعریف مدیریت خدمت

3-طبقه بندی

الف) عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری

ب) مدل دایره ای عوامل موثر بر بهره وری (سوترماتسیر)

ج) روشهای اصلی بهبود بهره وری توسط سومانت واماکنو

د) چند راه کار برای ایجاد انگیزه خرید مشتری

هـ) راههای جلب رضایت مشتریان وفادار از دمینیک توربین

ر): شش انگیزه خرید و 7 مرحله فروش پیگیر

4: عوامل و مراحل شکل گیری متغیر:

الف) نقش فن آوری دیجیتالی، تلفن و تبلیغات بر رفتار مصرف کننده

ب) تأثیر ارکان پنج گانه تجارت بر تأمین رضایت مشتری

د) نقش برقراری ارتباط با مشتری و اخذ بازخورد مورد نیاز «نمودار عوامل مرتبط با رضایت مشتری»

ر) تأثیر اندازه گیری بهره وری در سیستم بهبود بهره وری

م: تأثیر آموزش کارکنان در نحوه برخورد با مشتری و افزایش بهره وری

ن: نقش زنجیره خدمت به مشتریان در حفظ آنان و افزایش سوددهی

و: نقش مهارتهای انسانی و ظاهر فروشنده بر مصرف کننده

هـ: تأثیر مارک کالا و بسته بندی و ارائه خدمات بر مصرف کننده

5-مشکلات متغیر

الف: 25 اشتباه در فروشندگی و راههای اجتناب از آن

ب: رایج ترین نارسایی های روان شناختی در بازاریابی و راه حل آن

ج) اهمیت پوزش ساختن و مراحل ایجاد تفاهم در فروش

د) چرا مشتریان را از دست می دهیم؟

ر) چگونه شکایات را مطرح کنیم؟

6: بهبود مشکلات متغیر

الف: استفاده مؤثر از وقت و برنامه مدون در مراحل فروش

ب: استقرار یک نظام شکایات

ج: چگونه از شکایات مشتریان سود ببریم؟

د) چگونه مشتری خود را حفظ کرده و فروش موفق داشته باشیم؟

هـ: هرم موفقیت و پنج عمل مؤثر بر مصرف

7-تحقیقات انجام شده در این زمینه

8-نتیجه گیری و جمع بندی

9-منابع و مآخد



خرید فایل



لینک منبع :روان شناسی مصرف کننده

رفتار مصرف کننده - تحقیقات بازاریابی qmpmarketresearch.com/رفتار-مصرف-کننده/‎Cached Similarرفتار مصرف کننده، یکی از گرایش های پرطرفدار در علم روان شناسی بوده و طی سال های اخیر، توجه بسیاری از صاحب نظران، تولیدکنندگان و موسسات خدماتی را به خود جلب ... روانشناسی مصرف کنندگان در دوران رکود - پایگاه اطلاع رسانی صنعت www.myindustry.ir/sale-and.../depretion-psychology-consumer.html‎Cached Similarدر دوران پرزرق‌وبرق رفاه و اوج اقتصادی، ممکن است بازاریاب‌ها فراموش کنند که افزایش فروش تنها متاثر از تبلیغات مناسب و محصولات جذاب نیست و خرید‌ها مبتنی بر ... رفتار مصرف‌کننده - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/رفتار_مصرف‌کننده‎Cached Similarاین علم مواردی همچون روانشناسی، جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی اجتماعی، بازاریابی و اقتصاد را در هم می‌آمیزد. این علم در تلاش است تا فرایند تصمیم گیری خریداران را چه به ... رفتار مصرف کننده از دیدگاه علم روانشناسی » بانک مقالات بازاریابی ... marketingarticles.ir/.../1054-رفتار-مصرف-کننده-از-دیدگاه-علم-روانشناسی.html‎Cached Similar2 ژوئن 2014 ... آشنایی با رفتار مصرف کننده در شیوه کیفیت و کمیت کار سازمان تأثیر می گذارد. سلیقه و نیاز مصرف کننده مهمترین رکن رشته روانشناسی رفتار ... لرن مارکتینگ - روانشناسی مصرف کننده - نقش یادگیری در رفتار ... learn-marketing.ir/.../روانشناسی-مصرف-کننده/197-consuming-behavior-learning.html‎Cached1 سپتامبر 2016 ... موضوع این مقاله, اثرگذاری انواع آگهی تبلیغاتی -اعم از تبلیغات تلفن همراه، تبلیغات بنری، تبلیغات در همشهری و تبلیغات تلویزیون - بر رفتار ... روانشناسی رفتار مصرف کننده - ثروت زایی servatzai.persianblog.ir/post/590/‎Cached Similar22 فوریه 2012 ... روان‌شناسی رفتار مصرف کننده، یکی از گرایش‌های پرطرفدار در علم روان‌شناسی بوده و طی سال‌های اخیر، توجه بسیاری از صاحب‌نظران، تولیدکنندگان و ... روانشناسی مصرف کننده - بازاریابی و فروش marketingandsale.persianblog.ir/tag/روانشناسی_مصرف_کننده‎Cached Similarدر شرایط فعلی که اخبار ناگوار اقتصادی، اعتماد و قدرت خرید مردم را به شدت کاهش داده و تغییر رفتار عمده‌ای را در مصرف‌کنندگان موجب شده است، اولین گام برای ... [PDF] نقش و جایگاه روانشناسی در رفتار مصرف کننده www.ensani.ir/storage/Files/20120327182928-3064-141.pdf‎Cached Similarنقش و جایگاه روانشناسی در رفتار مصرف کننده. چکیده: روانشناسی مصرف کننده یکی از گرایشهای پرطرفدار روانشناسی در سالیان اخیر به شمار می آید که بیش از هر چیز، ... مقالات ISI رفتار مصرف کننده : 87 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی isiarticles.com/topic/74‎Cached Similarرفتار مصرف کننده را به طور کلی چنین تعریف می نمایند: تصمیم نهایی مصرف کننده با توجه به اکتساب، مصرف و خلاص شدن از کالاها، خدمات، زمان و نظرات بخشهای ... اهمیت روان‌شناسی رفتار مصرف‌کننده در زمان خرید - روزنامه دنیای اقتصاد www.donya-e-eqtesad.com/news/430257/‎Cached Similar17 دسامبر 2011 ... روان‌شناسی رفتار مصرف کننده، یکی از گرایش‌های پرطرفدار در علم روان‌شناسی بوده و طی سال‌های اخیر، توجه بسیاری از صاحب‌نظران، تولیدکنندگان و ...