پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پروژه تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباش

بخش اول : کلیات و شناخت طرح

تاریخچه

سوسیس و کالباس فرآورده هایی غیر بومی و غیر سنتی هستند . تکنولوژی این فرآورده در سال 1928 میلادی توسط یک روسی به نام افوناسیو به ایران وارد گردید . در سال 1310 تولید این فرآورده به صورت خانگی شروع و در سال 1317 اولین واحد صنعتی توسط آرزومانیان تاسیس و در سال 1338 واحدی توسط میکائیلیان شروع به کار نمود .

امروزه انواع مختلفی فرآورده مانند کالباس تازه دودی خشک و نیمه خشک مارتادلا لیونر، سوسیس آلمانی و بلغاری در واحدهای فرآورده های گوشتی ایران که تعدادشان در حدود 160 واحد تولیدی می باشد تهیه می شود .

فرآورده های گوشتی و نقش آنها در تغذیه و اقتصاد ملی

محصولات گوشتی که دارای انواع بسیار متنوعی می باشند ، نقش عمده ای در تغذیه و تنوع غذایی مردم دارند . این محصولات از نظر مصرف راحت بوده و در همه جا قابل تهیه هستند . همچنین می توانند در اختیار مصرف کنندگان با سلیقه های مختلف قرار گیرند .

گوشت که از اجزای اصلی این فرآورده می باشد یکی از اجزاء مهم غذای انسان به شمار می رود . گوشت دارای ارزش غذایی بالایی بوده و مصرف آن مقدار زیادی احتیاجات بدن به ترکیبات غذایی را تامین می کند . گوشت از نظر اسید های آمینه ضروری بدن منبع بسیار خوبی از پروتئین با کیفیت بالاست . بعلاوه در گوشت ویتامین های ب کمپلکس و املاح بویژه آهن به مقدار فراوان وجود دارد . محصولات گوشتی که دارای انواع بسیار متنوعی هستند در تغذیه و تنوع غذایی مردم نقش قابل ملاحظه و عمده ای دارند .

همان طور که در بالا ذکر گردید این محصولات از نظر تغذیه بدلیل ترکیب کمتر اسیدهای آمینه آنها از گوشت خالص ارزش غذایی بالاتری دارند .

جدول 1-1 نشان می دهد که سوسیس و کالباس فقط با 30% گوشت دارای ارزش پروتئینی 85 و حتی کالباس لیونر با 64 درصد گوشت دارای ارزش پروتئینی 103 می باشد . در حالی که اندیس شیمیایی و ارزش پروتئینی گوشت قرمز فقط 77 می باشد . این نشان دهنده نقش مهم صنایع گوشت در رفع کمبود پروتئین در تغذیه مردم است .



خرید فایل



لینک منبع :پروژه تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباش

پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس - ویکی پروژه wikiproject.ir/products.php?1166&cPath=1‎Cached Similarتعریف : سوسیس و کالباس فرآورده های گوشتی حاوی نمک و چاشنی می باشد که در یک لفاف استوانه ای بسته بندی شده اند . ظرفیت تولید : 2700 تن در سال انواع سوسیس و ... دانلود پروژه کارآفرینی احداث کارخانه سوسیس و کالباس - پروژه دات کام www.prozhe.com/پروژه-کارآفرینی-کارخانه-سوسیس-کالباس‎Cached Similar30 ا کتبر 2011 ... شرح مختصر : پروژه ای که مشاهده می کنید در رابطه با طرح توجیهی احداث کارخانه تولید محصولات سوسیس و کالباس می باشد که این پروژه بسیار کامل و ... پروژه :طرح تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباس - فروشگاه مدیرکده modirkade.fileyar.ir/product-1072-tolide-sosis-va-kalbas.aspx‎Cachedپروژه :طرح تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباس دسته: صنایع غذایی بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 655 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 90. سوسیس و ... پروژه تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباش - فایل 20 file20.blogsky.com/1395/08/29/post-48089/‎Cached19 نوامبر 2016 ... پروژه تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباش. بخش اول : کلیات و شناخت طرح. تاریخچه. سوسیس و کالباس فرآورده هایی غیر بومی و غیر سنتی ... خرید و دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس ... www.newfilestant.ir/paper5671.html‎Cached9 ا کتبر 2016 ... مقاله مواد خام در سوسیس و کالباس ادامه مطلب... خرید آنلاین پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه تولیـد قطعه پرسی بدنه خودرو با ظرفیت 250/000 قطعه در ... پروژه تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباش - دانلود مقاله و پروژه maghale2020.filenab.com/product-50818-tolide-sosis-va-kalbas.aspx‎Cachedدانلود پروژه تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباس پروژه تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباس تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس کارخانه تولید سوسیس و ... پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس sigmadlkad.ir/j3BzqL/‎Cachedپروژه کارافرینی تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس طرح توجیهی تاسیس کارخانه سوسیس و ... 5-3 تعیین و محاسبه ظرفیت برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد 25. فروش فایل پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس | سرو ... www.sarvoptdl.ir/file62.html‎Cached2 جولای 2016 ... پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس در 50 صفحه ورد قابل ... فروش فایل پروژه کارآفرینی کارخانه تولید چراغ جلو پژو 206 لحظات ... پروژه تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباس - دانلود مقالات پژوهشی! production-factory-project.s04.ir/articles/4940 20 ژانویه 2016 ... تاریخچه. سوسیس و کالباس فرآورده هایی غیر بومی و غیر سنتی هستند. تکنولوژی این فرآورده در سال 1928 میلادی توسط یک روسی به نام افوناسیو به ... [DOC] عنوان پایان نامه: تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباس - فروشگاه 24 ... www.iran24h.com/more/m001537.doc‎Cached Similarعنوان پروژه کارآفرینی : تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباس. مقدمه. مقوله غذا و تغذیه فرآیند ضروری برای حفظ و ادامه حیات می باشد و تنها تعداد معدودی از مواد غذائی ...