پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه

بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی ، هدف اصلی در این مقاله می باشد. بررسی سطح تقاضا برای کالا،‌کیفیت و تعیین قیمت در این مقاله بررسی می شود.در شرایطی که تولید و عرضه کالا و خدمات به عنوان مبنا و میزانی جهت سنجش توسعه‌یافتگی اقتصادی کشورها قلمداد می‌شود، عنصری که پایداری این روند را تضمین کند نقشی مهم و حیاتی ایفا می‌کند. این عنصر بدون شک مصرف‌کننده است که حق انتخاب دارد. لذا گزینه‌هایی که جهت انتخاب در پیش روی اوست و براساس آنها یکی را بر دیگری مقدم می‌دارد بسیار اساسی و تعیین کننده است. باید این موارد را شناخت، تحلیل کرد و تولید را برپایه آنها بنیاد نهاد.

بازاریابی محصولات و خدمات، عامل ماندگاری و بالندگی مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی است، بدین جهت این امر از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و در چرخه تولید تا مصرف نقطه‌ای کلیدی تلقی می‌گردد. حال اگر این فرایند با پشتوانه تحقیقات بازار که خود می‌توند بخشی از علم بازاریابی باشد، همراه گردد قطعاً اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

فهرست مطالب

تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 3

مطالعه میدانی (تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه) 3

چکیده. 3

کلیدواژه. 3

مقدمه. 4

بیان مساله. 4

تعریف مسئله تحقیق.. 5

سوالات تحقیق.. 5

پیشینه تحقیق.. 5

تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 6

تعیین طرح تحقیق.. 9

تعیین روش گردآوری اطلاعات.. 9

طراحی فرمهای گردآوری اطلاعات.. 9

نمونه گیری.. 9

گردآوری اطلاعات.. 9

پردازش داده‌ها10

تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات.. 10

تهیه گزارش تحقیق.. 10

انواع تحقیقات بازاریابی.. 10

تحقیقات کمی.. 10

تحقیقات کیفی.. 10

انتخاب تیم تحقیقات بازاریابی.. 11

تحقیقات اکتشافی.. 11

رویکرد های تحقیق اکتشافی.. 13

تحقیقات اکتشافی.. 13

تحقیقات کمی.. 13

معیارهای تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 14

گزارش وضعیت حضور در بازار. 14

تحقیقات بازار در شرکت­های کوچک و سازمان غیر سود ده. 14

مقایسه تحقیقات کمی و کیفی.. 15

روش تحقیق.. 16

تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه (مطالعه میدانی) 16

سیستم اطلاعات بازاریابی:17

ارزیابی نیازهای اطلاعاتی:18

اسناد و مدارک درون سازمان:19

بازاریابی برمبنای گردآوری اطلاعات محرمانه (Marketing Intelligence):20

تحقیقات بازاریابی :21

تجزیه و تحلیل اطلاعات:21

نتیجه گیری.. 22

منابع. 23

نتیجه گیری.. 24

منابع. 25



خرید فایل



لینک منبع :تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه

تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-50843-aa.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 6,900 تومان. خرید. بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی ، هدف اصلی در این مقاله می باشد. بررسی سطح تقاضا برای کالا،‌کیفیت و تعیین ... تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در ... - بیمه مارکتینگ bimehmarketing.com/.../درس-8-تحقیقات-بازاریابی-و-سیستم‌های-اط/‎Cached Similar17 نوامبر 2012 ... یک شرکت بیمه برای ارائه ارزشی بالاتر و تأمین رضایت مشتریان در هر زمینه‌ای به اطلاعات نیازمند است. درواقع می‌توان گفت که برنامه‌های بازاریابی و ... تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه www.websiteirani.ir/.../تحقیقات-بازاریابی-و-سیستم‌های-اطلاعاتی-در-بازاریابی-بیمه‎Cachedتحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 115 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25 تحقیقات ... پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی ... linkedarticles.ir/.../پاورپوینت-تحقیقات-بازاریابی-و-سیستم-ه.html‎Cached20 سپتامبر 2016 ... دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات ... دانلود پایان نامه با موضوع شرکت سهامی بیمه ایران، در قالب word و در 577 ... تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه - پروژه ها www.takbook.com/best/تحقیقات-بازاریابی-و-سیستم‌های-اطلاعا/‎Cachedتحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه عنوان مقاله: تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در باز. اطلاعات کتاب : مدیریت بازاریابی (تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های ... vista.ir/.../مدیریت-بازاریابی-(تحقیقات-بازاریابی-و-سیستم‌های-اطلاعاتی-بازاریابی)-ویژه-داوطلبان-کارشناسی-ارشد-مدیریت-سراسری-آزاد-پیام-نور مدیریت بازاریابی (تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی) ویژه ... کاربردی) به انضمام: بازاریابی خدمات، بازاریابی بیمه، بازاریابی اینترنتی ... دومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی | Second Marketing Research ... allconferences.ir/.../دومین%20کنفرانس%20تحقیقات%20بازاریابی‎Cachedروش ها و فرآیندهای تحقیقات بازاریابی حوزه های نوین در تحقیقات بازاریابی ... ها و اطلاعات بازاریابی سیستم های اطلاعاتی و هوشمندی بازاریابی الگوهای تحلیلی کمی در ... تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی posthaa.ir/detail/تحقیقات-بازاریابی-و-سیستم-های-اطلاعاتی/.../98/‎Cachedفری بوک دانلود رایگان ،دانلود رایگان پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی فری بوک دانلود . آموزش بازاریابی بیمه درس 8 ،درس ۸ تحقیقات ... [DOC] سیستم اطلاعات بازاریابی www.saipayadak.org/c/document_library/get_file?uuid...‎Cached Similarسیستم اطلاعاتی بازاریابی. تحقیقات بازار سایپا یدک. 1) چکیده : تمامی مدیران در انجام وظایف خود به اطلاعات نیاز دارند اگر مدیریت را آینده سازی تعریف نمایم پس می ... جستجو برای: سیستم اطلاعاتی بازاریابی www.virascience.com/search/?...سیستم%20اطلاعاتی%20بازاریابی‎Cachedارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران ... دراین تحقیق کلیه کارکنان وکارشناسان بیمه ایران دراستان سیستان و ...