در این مقاله به بررسی رضایت و وفاداری مشتریان در بازار می پردازیم. همة مدیران از اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاهند. همانطورکه می دانیم حفظ و نگهداشتن مشتری قدیمی چهار تا شش برابر کم هزینه تر از ایجاد مشتری جدید است. (موون و مینور، 1386، 344). اخیراً شرکت ها روی وفاداری مشتریان و حفظ آنها تمرکز زیادی کرده اند. به گفتة بسیاری از محققان، یکی از عوامل مهم در وفادارکردن مشتریان، رضایت آنها است. تا آنجا که بسیاری از افراد رضایت را مساوی وفاداری می دانند. این اشتباه بزرگ (برابر دانستن رضایت و وفاداری مشتریان) سالها پیش منجر به شکست جنرال موتورز شد. هدف از این مقاله بررسی جنبه های مختلف رابطة رضایت و وفاداری و تعیین و بررسی عوامل مؤثر بر این رابطه به منظور ارائه راهکارهایی برای استفادة مؤثرتر مدیران از ایجاد رضایت در مشتریان جهت حفظ و وفادارکردن آنها، است.
فهرست مطالب:
چکیده:2
واژگان کلیدی:2
مقدمه:3
پیشنه تحقیق.. 3
بیان مسئله. 4
جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری در بازاریابی:8
عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری:12
1- هزینه های تغییر (switching costs):12
2- عوامل دموگرافیک:13
3- رضایت کلی (Overal satistaction):13
4- اثر سازگاری Compatibility effect:14
الف- «کیفیت» (quality) مارک... 14
ب- سهولت قضاوت و مقایسه تفاوت های کیفی بین مارکهای مختلف.14
5- سایر عوامل:15
بررسی عوامل موثر بر جلب رضایت مندی و میزان رضایت مشتریان 16
نتیجه گیری:19
منابع مقاله. 20
خرید فایللینک منبع :
مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازارمطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار - برترین فایل ها
projeha.filenab.com/product-50893-aa.aspxCachedدر این مقاله به بررسی رضایت و وفاداری مشتریان در بازار می پردازیم. همة مدیران از
اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاهند. همانطورکه می دانیم حفظ و نگهداشتن مشتری
قدیمی ...
مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار - فایل 20
file20.blogsky.com/1395/08/29/post-48157/Cached19 نوامبر 2016 ... در این مقاله به بررسی رضایت و وفاداری مشتریان در بازار می پردازیم. همة مدیران از
اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاهند. همانطورکه می دانیم حفظ و ...
مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار - دانلود پروژه و مقاله
nabproje.rozblog.com/.../-مطالعه-در-مورد-رضایت-یا-وفاداری-مشتریان-در-بازار-.htmlCachedمطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار دسته: مدیریت بازدید: 6 بار فرمت
فایل: doc حجم فایل: 50 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 بررسی مسائل…, مطالعه ...
مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار - دانلود تحقیق و مقاله
tahghaigh.rozblog.com/.../-مطالعه-در-مورد-رضایت-یا-وفاداری-مشتریان-در-بازار-.htmlCached23 ا کتبر 2016 ... مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار دسته: مدیریت بازدید: 3 بارفرمت
فایل: doc حجم فایل: 50 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 ...
مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار - پروژه های دانشگاهی
file1.rozblog.com/post/498Cachedپروژه های دانشگاهی - مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار بررسی مسائل
جاری در بازاریابی بین الملل مصرف کنندگان پیش از آنکه چیزی را کسب نمایند، از ...
مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار - دانلود پروژه , پایان ...
maghaletop.rozblog.com/.../-مطالعه-در-مورد-رضایت-یا-وفاداری-مشتریان-در-بازار-.htmlCached19 ژوئن 2016 ... مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار دسته: مدیریت بازدید: 4 بارفرمت
فایل: doc حجم فایل: 50 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 ...
مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار - دانلود پروژه و مقاله
nabfile.rozblog.com/.../-مطالعه-در-مورد-رضایت-یا-وفاداری-مشتریان-در-بازار-.htmlCached21 مه 2016 ... علی. Google تقریباً ۳۴۰٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۷۱ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل
کنید مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار - پروژه ...
مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار
girgir.ir/post/مطالعه+در+مورد+رضایت+یا+وفاداری+مشتریان+در+بازارCachedتبلیغات در اینترنت مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار سرویس
سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران ...
بانیک | رضایت و وفاداری مشتریان در تجارت سیار
banikbranding.com/رضایت-و-وفاداری-مشتریان-در-تجارت-سیار/Cached14 جولای 2012 ... تجارت سیار – رضایت مشتری – وفاداری مشتری – کیفیت خدمات – وب سایت ... در
گروه های اخیر از کشور ها ، بازار خدمات سیار تقریبا اشباع شده است به طور متوسط ...
آکار در ارتباط با نقش وفاداری در فرایند ارزش برند و پیامد های بخصوصی ... در این
قسمت فرایند تصمیمات وفادارانه را در خدمات سیار مورد مطالعه قرار می دهیم.
ارتباط با مشتری » بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله ...
marketingarticles.ir/relation/Cached
Similar3 جولای 2016 ... ایجاد وفاداری مشتری یکی از اهداف کلیدی در بازاریابی رابطه می باشد. ... برنامه های
وفاداری می توانند دیدگاه متمایزی را در مورد خود برنامه و یا شرکت، در مشتریان توسعه
دهند. ... اقتصادی و ازآن جمله ساختار و عملکرد بازارهای پولی و مالی ایجاد شده است. ... با
توجه به اهمیت رضایت مشتریان در عملیات بانکی، کانون توجه مطالعه ...