امروزه بازاریابان با چالشی سخت مواجه شده اند، چگونه در محیط ابر رقابتی و بازارهای بسیار بخش بندی شده امروزی اقدام به نواوری کنند. دراقتصادی مصرف گرا که بازارها از محصولات همانند اشباع شده اند و این اقتصاد همچنان در کنار مشتریانی به حیات خویش ادامه می دهند که هر روز، بیشتر و بیشتر در برابر پیامهای تبلیغات تجاری و بازاریابی سنتی مصونیت پیدا می کنند . هر چند ویژگیهای اصلی بازاریابی شامل بخش بندی بازار وتکثیر مارکهای تجاری در بازارهای آینده انها دیده می شود تا خود مقدمه ای برای سقوط بازاریابی باشد.
در این مطالعه که به روش کتابخانه ای و بازنگری کتب و مقالات در این زمینه طراحی شده است ، هدف ما روشن نمودن مفهوم بازاریابی ،اهمیت،ابعاد، فرایندها ،آمیخته و جدیدترین فلسفه بازاریابی،طراحی برنامه ها ، منابع درامدهای ورزشی ،بازاریابی ورزشی زنان و نقش اینترنت در بازاریابی میباشد.
هر کسی که درگیر ورزش است ، باید خودش را به عنوان بخشی از بازاریابی ورزشی ببیند و تلاش قابل توجهی در جهت ایجاد جاذبه ورزشی داشته باشد. بزرگترین وظیفه در حوزه بازاریابی این است که هر کس که دارای نقشی در حیطه بازاریابی است مجاب شده و کسانی را که در جهت موفقیت وبازاریابی واقعی ورزش تلاش می کنند گرد هم آورند.
فهرست مطالب:
بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش3
چکیده :3
مقدمه3
بیان مسئله4
انواع فعالیتها در بازاریابی4
بازار ورزشی9
اهمیت بازاریابی ورزشی9
فرایند بازاریابی ورزشی10
ابعاد گوناگون بازاریابی ورزشی10
وظایف مدیریت بازاریابی ورزشی11
تقسیمات بازاریا بی ورزشی11
تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی ورزشی12
عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل در فرایند بازاریابی ورزشی12
آمیخته بازاریابی ورزشی13
عوامل موثر بر محیط بازاریابی ورزشی15
جدیدترین فلسفه بازاریابی16
نقش بخش بازاریابی در کیفیت ورزش16
بازار رخدادهای ورزشی18
بازاریابی تیم ها و رخدادهای ورزشی18
بازاریابی محصولات از طریق ورزش19
میزبانی رخدادهای ورزشی و کسب درآمد19
گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا 2019، راه دشوار اما ممکن20
مشکلات پیش روی گرفتن میزبانی21
ورزش درآمد زا می شود، اگر ...22
برنامه ریزی استراتژیک بازاریا بی ورزشی24
تعریف برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی ورزشی25
رفتار مصرف کنندگان ورزشی26
بازاریابی مبتنی بر رابطه با مشتری ( مصرف کنندگان ورزشی )27
بازاریابی در ورزش بانوان28
بحث و نتیجه گیری28
پیشنهادات موثر برای بازاریابی موفق:30
منابع و ماخذ:31
Sports Marketing in New time33
Abstract33
خرید فایللینک منبع :
بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزشبازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش
star.filenab.com/product-50895-aa.aspxCachedبازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش دسته: مدیریت بازدید: 20 بار
فرمت فایل: doc حجم فایل: 89 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33. بازاریابی یک ...
[PDF] ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ورزﺷﻲ در ﻋﺼﺮ ﺟﺪﻳﺪ - همایشهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان ...
conference.khuisf.ac.ir/DorsaPax/userfiles/file/pazhohesh/.../11.pdfCached
Similarﺑﺎﻳﺪ ﺧﻮدش را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺨﺸﻲ از ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ورزﺷﻲ ﺑﺒﻴﻨﺪ و ﺗﻼش ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﻲ در ﺟﻬﺖ اﻳﺠﺎد ﺟﺎذﺑﻪ ورزﺷﻲ داﺷﺘﻪ.
ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﺰرﮔﺘﺮﻳﻦ وﻇﻴﻔﻪ در ﺣﻮزه ... ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی ﻣﻮﻗﻌﻴﺘﻬﺎ در ﺑﺎزار ورزﺷﻲ، ﺗﻮﺳﻌﻪ. ﺷﻴﻮه ﻫﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ورزﺷﻲ
... ﻮﻟﻴﺪ آﻧﻬﺎ در ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ رده ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ورزﺷﻲ ﻧﻘﺶ دارد و ﺑﻪ دو دﺳﺘﻪ ﻛﺎﻻﻫﺎی. ﻛﻴﻔﻲ و ﻛﺎﻻﻫﺎی ﻛﻤﻜﻲ ﺗﻘﺴﻴﻢ ...
دانلود مقاله بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش ...
filesnab.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-بازاریابی-ورزشی-در-عصر-جدید-و-نقش-آن-در-توسعه-ورزشCached21 سپتامبر 2016 ... بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش. بازاریابی یک حوزه اصلی
عملی برای کلیه مشاغل امروزی است ، باید به این مورد به عنوان یک ...
دانلود پروژه بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش
ketabpich.arzublog.com/post-69855.htmlCachedتعداد صفحات:35 نوع فایل:word فهرست مطالب: چکیده مقدمه بیان مسئله انواع
فعالیتها در بازاریابی بازار ورزشی اهمیت بازاریابی ورزشی فرآیند بازاریابی
ورزشی ...
بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش - وب سایت ایرانی
www.websiteirani.ir/.../بازاریابی-ورزشی-در-عصر-جدید-و-نقش-آن-در-توسعه-ورزشCachedبازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش دسته: مدیریت بازدید: 1
بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 89 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 بازاریابی یک ...
سمینار در مسائل بازاریابی ( طرح درس) بازاریابی ورزشی در عصر جدید و ...
prozhe1.com/show-6130.xhtmlCached
Similarبازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش ( مطالعات بازار و
بازارشناسی) ... عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل در فرایند بازاریابی ورزشی..
12.
بازاریابی در ورزش گلستان - بازاریابی ورزشی در عصر ورزش
hoggatmoghassem.blogfa.com/post-9.aspxCached
Similar4- برنامه ریزی موقعیتها در بازار ورزشی، توسعه شیوه های بازاریابی ورزشی. .... بین
المللی، مفاهیم جدید بازاریابی ورزشی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند. ... نقش
بخش بازاریابی در کیفیت ورزش بازاریابان ورزشی از روشهای مختلف می توانند ...
مقاله بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش - پروژه ها
www.takbook.com/.../مقاله-بازاریابی-ورزشی-در-عصر-جدید-و-نقش/Cachedمقاله بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش عنوان مقاله: بازاریابی
ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش.
مقاله بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش
prozheshop.4kia.ir/.../مقاله-بازاریابی-ورزشی-در-عصر-جدید-و-نقش-آن-در/?...
5 نوامبر 2015 ... بازاریابی ورزشی- حامیان مالی - مشتری - ورزشکار- بازاریابی- توسعه ورزش- مدیریت-
مدیریت ورزشی.
بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش
tv.m.ccfun.ir/بازاریابی-ورزشی-در-عصر-جدید-و-نقش-آن-در-توسعه-ورزش.htmlCachedمقاله بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش عنوان مقاله: بازاریابی
ورزشی ...