با پیدایش تجارت الکترونیکی بسیاری از بخشهای اقتصادی و صنعتی، کما بیش تحت تأثیر این فناوری نوید بخش قرار گرفته اند. با این وجود، نفوذ تجارت الکترونیکی در هیچ صنعتی مانند صنعت بانکداری مشهود نبوده است. امروزه استفاده از بانکداری اینترنتی بیش از آنکه یک مزیت باشد، یک ضرورت است و بانکها ناچاراند برای بقا خود وکاهش هزینه ها خدماتشان را به صورت الکترونیکی ارائه دهند. اما به نظر میرسد این خدمات چنان که باید وشاید مورد استقبال واقع نشده است. با توجه به این نکته و با انجام مطالعه در زمینۀ عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی ، مشخص گردید که تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند می توانند بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر بسزایی داشته باشند. در واقع این دو عامل سبب افزایش اعتماد مشتریان می شوند و اعتماد متغیری است که در پذیرش بانکداری اینترنتی نقشی بسیار حیاتی دارد.
هدف از این پژوهش شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی می باشد
فهرست مطالب
چکیده. 2
واژه های کلیدی:2
مقدمه. 3
بیان مسئله. 3
ضرورت و اهمیت تحقیق.. 5
ادبیات و پیشینه تحقیق.. 7
پیشینه تحقیق.. 7
مفاهیم و تعاریف.. 8
تصویر شرکت :8
بازاریابی رابطه مند:9
اعتماد:9
بانکداری اینترنتی:10
قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی :10
مدل مفهومی:10
ضرورت بازاریابی در نظام بانکی.. 11
مشتری، بنیاد و اساس نظام بانکی.. 12
بازاریابی در بانکداری نوین ایران.. 14
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانکها17
نتیجهگیری.. 19
نتیجه محقق.. 19
منابع:20
خرید فایللینک منبع :
بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتیبازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری ...
filenab.com/product-50910-aa.aspxCachedبازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی.
تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی این مقاله بعضی از مباحث مرتبط با جایگاه
یابی ...
[DOC] بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از ...
research.shahed.ac.ir/WSR/SiteData/ThesisFiles/1862_Asadi(1).docCached
Similarهدف از این پژوهش شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد
استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی می باشد. در این پ ژوهش با استفاده از
روش ...
بررسی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده ...
kkfile.blogsky.com/.../-بررسی-رابطه-تصویر-شرکت-و-بازاریابی-رابطه-مند-با-قصد-استفاده-مشتریان-از-خدمات-بانکداری-اینترنتیCached28 مه 2016 ... بررسی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از
خدمات بانکداری اینترنتی - کاکوفایل -
بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری ...
nabfile.rozblog.com/.../-بازاریابی-رابطه-مند-با-قصد-استفاده-مشتریان-از-خدمات-بانکداری-اینترنتی-.htmlCached21 مه 2016 ... بین بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت با قصد استفاده. مشتریان از خدمات
بانکداری اینترنتی با تأکید بر متغیر مداخله گر اعتماد چه رابطه ای ...
بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری ...
nabproje.rozblog.com/.../-بازاریابی-رابطه-مند-با-قصد-استفاده-مشتریان-از-خدمات-بانکداری-اینترنتی-.htmlCachedهدف از این پژوهش شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد
استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی می باشد. در این پ ژوهش با استفاده از
روش ...
بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری ...
porozhe13.oldblog.ir/index-408864
کاربرانی که به حذف شدن وبلاگ خود اعتراض دارند میتوانند مراتب را از : http://
rafefilter.internet.ir پیگیری نمایند. با تشکر تیم مدیریتی الد بلاگ. این وبلاگ
حذف شده ...
شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده ...
ijafile.najiblog.com/post/5535Cached29 آگوست 2016 ... BlogAndPostDesc-> - شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد
استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی : ایجا فایل.
شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده ...
hi20.najiblog.com/.../%0D%0A%09شناسایی+رابطه+تصویر+شرکت+و+بازاریابی+رابطه+مند+با+قصد+استفاده+مشتریان+از+خدمات+بانکدا...Cached31 جولای 2016 ... BlogAndPostDesc-> - شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد
استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی : های20.
دریافت فایل شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با ...
tinadlfilez.ir/1055Cachedدریافت فایل شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده
مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با تأکید بر اعتماد به عنوان متغیری مداخله ...
شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده ...
prozheshop.4kia.ir/.../شناسایی-رابطه-تصویر-شرکت-و-بازاریابی-رابطه-مند/Cachedعنوان مقاله: شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده
مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با تأکید بر اعتماد به عنوان متغیری مداخله گر.