در این مقاله به بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل می پردازیم. یکی از مسائل جاری در بازاریابی بین الملل ،مسئله فرهنگ در بازار و بازاریابی می باشد. جهانی شدن بازار فروش و تاثیر فرهنگ ، به طور بحث اننگیزی یکی از مهمترین موضوعات که روبروی مدیران بازاریابی بین المللی می باشد.باتوجه به اینکه اکثر کشورهای جهانی تقریبا چمدفرهنگی و به سرعت روبه رشد می باشند. حتی در کشورهای نسبتا هم جنس، افراد نیز از نظر فرهنگی با همدیگر تفاوت دارند.بنابراین درک درست از تعریف فرهنگ یک امر بسیار مهم در توسعه بازاریابی بین المللی و رشد فروش آنها می باشد.فرهنگ مجموعه ای اتز باورها و رفتارهای گروههای انسانی است،فرهنگ فارسی معین فرهنگ را مرکب از دو واژه "فر" و "هنگ" به معنای ادب ، تربیت ، دانش ، علم ، معرفت ، و آداب و رسوم تعریف کرده است. فرهنگ ناشی از عوامل زیست شناختی ، محیط زیستی ، روان شناختی ، و تاریخبشری است.به دلیل وجود مجموع سنتها و پیچیدگی ها ی روابط انسانی ، حتی چیزهای ساده ای که انسان مانند حیوانات به آن نیازمند است، در قالب الگوهای فرهنگی در می آید. فرهنگ روش متفاوت زندگی با طرح زندگی گروهی از مردم است. در این مقاله نخست به تعاریفی از فرهنگ می پردازیم و سپس نقش فرهنگ را در بازاریابی بین الملل و تاثیرات زبان و رنگ و بسته بندی در کشورهای مختلف می پردازیم.
فهرست مطالب
چکیده :3
واژگان کلیدی:3
مقدمه. 4
سوالات تحقیق.. 5
پیشینه تحقیق.. 5
بیان مسئله. 6
مفاهیم. 8
بازار. 8
انواع بازار. 8
بازاریابی.. 9
آمیخته بازار P4. 10
عوامل موثر در بازار. 10
اصول بازاریابی:10
چرا تحقیقات بازاریابی ضروری است؟. 10
گامهای اجرایی تحقیق بازاریابی:11
فرهنگ(Culture)11
بازاریابی فرهنگی( Marketing Culture)11
مدیریت بازاریابی فرهنگی:12
وظایف اصلی در مدیریت بازاریابی فرهنگی:12
اهمیت و نقش بازاریابی فرهنگی در ارائه ی محصولات و خدمات فرهنگی:12
تفاوت بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها13
بازاریابی بینالمللی فرهنگ(International Marketing Culture)14
حیطه عمل بازاریابی بینالمللی.. 14
تحلیل محیط بینالمللی.. 15
محیط اقتصادی.. 15
فرهنگ... 15
پایداری ارزشهای فرهنگی و خرده فرهنگ پایداری ارزشهای فرهنگی.. 15
خرده فرهنگ... 16
اجزای فرهنگ... 16
عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ... 17
الگوی چهاربعدی هافستد. 17
مدیریت تفاوت های فرهنگی.. 18
اثر تنوع فرهنگی بر تجارت بین المللی.. 18
آیا فرهنگ ها در همگرایی بسر می برند؟. 18
محیط سیاسی/حقوقی.. 19
استراتژیهای ورود. 20
آمیخته بازاریابی.. 21
کالا و خدمات.. 21
دوره عمر کالای بینالمللی.. 22
نامگذاری کالا. 22
معرفی کالای جدید. 22
ترفیع. 22
موانع فرآیند ارتباطات بینالمللی فرهنگ... 22
موانع زبانی.. 22
موانع فرهنگی.. 23
رسانهها23
مقاومت.. 23
تبلیغات جهانی.. 23
نتیجه گیری.. 23
منابع. 25
منابع فارسی.. 25
منابع انگلیسی.. 25
خرید فایللینک منبع :
بررسی فرهنگ در بازاریابی بین المللبررسی فرهنگ در بازاریابی بین الملل - sellu - فایل ناب
sellu.filenab.com/product-50932-aa.aspxCachedبررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل صاحبان کسب وکار باید آگاه باشند که
هرگز نباید اثری که فرهنگ می تواند بر رفتار خرید مصرف کننده بگذارد را دست کم
...
[PDF] ﻧﻘﺶ ﻓﺮﻫﻨﮓ در ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻞ The role of culture in international marketing
marketingarticles.ir/ArtBank/Bazaryabi-beinalmelal.pdfCached
Similarﺟﻬﺎﻧﻲ ﺳﺎزی وﺗﺄﺛﻴﺮ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺑﺮ آن را ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار ﻣﻲ دﻫﻴﻢ و ﺳﭙﺲ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘـﺶ ﻓﺮﻫﻨـﮓ در ﺑﺎزارﻳـﺎﺑﻲ
ﺑـﻴﻦ اﻣﻠـﻞ و. وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻞ ﻣﻲ ﭘﺮدازﻳﻢ و در اﻧﺘﻬﺎ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﭘﺬﻳﺮی ﻳﻚ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه ی ...
[PDF] بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل بررسی فرهنگ در بازار ...
www.civilica.com/PdfExport-MEAE01_0804=بررسی-مسائل-جاری-در-بازاریابی-بین-الملل-بررسی-فرهنگ-در-بازار-یابی-بین-الملل.pdfCachedﺑﺮﺭﺳﯽ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺟﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻞ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﯾﺎﺑﯽ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻞ. ﻣﺤﻞ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ: ﺍﻭﻟﯿﻦ ﮐﻨﻔﺮﺍﻧﺲ
ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ، ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ، ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﯼ ﻭ ﻋﻠﻮﻡ ﺗﺮﺑﯿﺘﯽ (ﺳﺎﻝ:1394). ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺍﺻﻞ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ۱۶ ﺻﻔﺤﻪ.
مرکز مطالعات فرهنگی اجتماعی - بازاریابی بین المللی فرهنگ ...
culture.blogfa.com/post-29.aspxCached
Similarمدیران بازاریابی بین المللی فرهنگی نقش مهم و حتی رهبری کننده را در تأثیر گذاری
.... بررسی تبلیغات در مواردی مانند کسب اطلاعات مربوط به مخاطبان رسانهها، تعیین ...
نقش فرهنگ در بازاریابی بین المللی - ایـ سمینار
e-seminar.ir/index.php/articles/.../429-international-marketing.htmlCachedفرهنگ در ادبیات بازاریابی بین الملل از طریق مفاهیم بسیاری تعریف شده است. ...
سازمانی تا ارزش های فرهنگی که در سطوح فردی می باشد مورد بررسی قرار گیرد.
بانیک | بازاریابی بین المللی (International Marketing)
banikbranding.com/بازاریابی-بین-المللی-international-marketing/Cached15 جولای 2012 ... این مقاله بررسی میکند که چطور اخلاقیات در بازاریابی بین المللی ظاهر شده و در ...
بازاریابی بین المللی، فرهنگ، اخلاقیات، بازاریابی الکترونیکی ...
بررسی فرهنگ در بازاریابی بین الملل - تماس با ما
qnere.stu1.ir/messageCachedبررسی فرهنگ در بازاریابی بین الملل · مشاهده وبلاگ · پروفایل مدیر · مشاهده عناوین
مطالب · تماس با ما ... تماس با وبلاگ --> بررسی فرهنگ در بازاریابی بین الملل ...
مقاله بازاریابی بین المللی
bankmaghale.ir/مقاله-بازاریابی-بین-المللی/Cached
Similarبلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله بازاریابی بین المللی نمایش داده می
شود، ... فرهنگ ۹ محیط سیاسی و حقوقی ۱۰ شرایط اقتصادی ۱۱ بازاریابی از طریق
اینترنت ... پس از بررسی بازار و تقسیم آن به بخشهای مشابه، مدیریت بازاریابی
باید ...
بازاریابی بین المللی - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/250451/بازاریابی-بین-المللیCached
Similarپس از بررسی بازار و تقسیم آن به بخشهای مشابه، مدیریت بازاریابی باید .... در
زمینههای فرهنگی، سیاسی، حقوقی و اقتصادی، به مدیریت بازاریابی بینالملل کمک ...
بازاریابی بین الملل و راهکارهای ورود به بازار بین المللی - مدیریت ...
m-b-g.persianblog.ir/post/34/Cached
Similar4 نوامبر 2013 ... گونه ها یا انواع استراتژی های بازاریابی بین الملل کدامند؟ ... تفاوت های موجود در آب و
هوا، محیط طبیعی، فرهنگ، منابع و تکنولوژی، نیازهای تولیدی و ... پس از بررسی
بازار و تقسیم آن به بخش های مشابه، مدیریت بازاریابی باید تصمیم ...