طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائزاهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند و در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد دوجانبه حرکت کند. یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند. در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بازاریابی تلفنی
نتیجه گیری
منابع و مأخذ
خرید فایللینک منبع :
اصول بازاریابی تلفنیاصول بازاریابی تلفنی - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/272570/اصول-بازاریابی-تلفنیCached
Similarطبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با
مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری ...
[PDF] اصول بازاریابی تلفنی
marketingarticles.ir/ArtBank/phone.pdfCached
Similarﺗﺮﯾﻦ ﺻﺎﺣﺒﻨﻈﺮ در اﯾﻦ رﺷﺘﻪ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﻲ. ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از. « ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﻲ اﻧﺴﺎﻧﻲ. در ﺟﻬﺖ ارﺿﺎی ﻧﯿﺎزﻫﺎ و ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎ
از ﻃﺮﯾﻖ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﻣﺒﺎدﻟﻪ. » . اﺻﻮل ﭘﺎﯾﻪ اى ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺗﻠﻔﻨﯽ. : ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻗﺼﺪ اﻧﺠﺎم ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺗﻠﻔﻨﯽ را دارد ﺑﺎﯾﺪ ...
اصول مهمی که در بازاریابی تلفنی باید رعایت کرد ؟ | میهن پست
mihanpost.com/اصول-مهم-بازاریابی-تلفنی/Cached
Similar28 آگوست 2015 ... میهن پست – قبل از توضیح در مورد توجه به نکات مهم در بازاریابی تلفنی باید گفت
که بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف ...
روشهای بازاریابی تلفنی،شیوه های رونق بخشیدن به کسب و کار و ...
www.zibaweb.com/Bazariabi1.htmCached
Similarیکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از ....
در این مقاله اصول بازاریابی تلفنی جهت استفاده صحیح از زمان و تاثیرگذاری ...
مقالات بازاریابی | 10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی
www.ibazaryabi.com/10common-mistakes-in-a-telephone-marketing/Cached
Similar29 آوریل 2012 ... ۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی چیست؟ این جملات را بسیار شنیده ایم: "نمی دانم
در تماس های تلفنی چه باید گفت و چگونه باید مشتری را جذب ...
اصول بازاریابی تلفنی - مدرسه بیمه
madresebimeh.com/اصول-بازاریابی-تلفنی/Cached
Similar17 آگوست 2014 ... اصول بازاریابی تلفنی. یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی
که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش ...
اصول بازاریابی تلفنی – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/اصول-بازاریابی-تلفنی/Cached
Similarموفقیت و شکستهایتان را در بازاریابی تلفنی تجزیه و تحلیل کنید و از آنها درس
بگیرید، یکی از بهترین معلم ها تجربه است. هر بار کە گوشی را برمی دارید باید خود
...
در فروش تلفنی چگونه با مشتری صحبت کنیم؟
mohammadghaffari.com/.../how-to-talk-with-customers-on-telephone-sellingCached25 سپتامبر 2014 ... فراموش نکنید که ثبت در مدیریت ارتباط با مشتری تماس ها و نتایج آنها در هر مرحله ای
از فروش تلفنی یا بازاریابی تلفنی الزامی است و در پیشرفت ...
اصول بازاریابی تلفنی » آموزشگاه بازارسازان | مرکز آموزش مهارت های ...
marketingschool.ir/public/79-اصول-بازاریابی-تلفنی.htmlCached
Similarاصول بازاریابی تلفنی. طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی شدن کسب و کارها،
اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود. در این فضا از بین شیوه های ...
[PDF] بازاریابی تلفنی تکنیکها، اصول، مفاهیم، روشها، فرایند
ftp://ftp.istt.ir/Download/ISTT/.../بازاریابی%20تلفنی.pdfCached
Similarﺣﯾن ﺗﻟﻔن. ﻗﺑل از. ﺗﻟﻔن. ﺷروع. ﺑﻌد از. ﺗﻟﻔن. ﭘﺎﯾﺎن. Page 8. ١. تْیِ اهکاًات. ) خَدکار کاغذ قیوت ّا ٍ ...(.
٢. تحقیقات ٍ ضٌاخت هطتزی. ٣. آهادگی ظاّزی رٍحی ٍ رٍاًی. ۴. جوع آٍری اطالعات تخصصی.