پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن

روان‌شناسان معتقدند اندیشه‌ها و پندارهای ماست که کیفیت زندگی ما را می‌سازند. اندیشه‌ها هستند که موجب موفقیت یا شکست می‌شوند. با اندیشه‌های مثبت است که توانمندی‌ها، اعتماد به نفس و خودباوری‌ها افزایش می‌یابند، در حالی که با افکار منفی احساس ناتوانی، حقارت و خودکم‌بینی درانسان تشدید شده و در نتیجه بسیاری ازامراض روحی وجسمی گریبانگیر فرد می‌شوند.
وقتی اندیشه‌های منفی داریم آنها را خواسته یا ناخواسته هر روز بارها تکرار می‌کنیم،‌ در نتیجه افکار‌ ما منفی‌تر می‌شوند و جای بیشتری در ذهن به خود اختصاص می‌دهند. مثبت‌ اندیشی صرفا در داشتن افکاری خاص خلاصه نمی‌شود، بلکه نوعی رویکرد و جهت‌ گیری کلی درباره زندگی است. مثبت‌ اندیشی به معنای آن است که تصور خوبی از خود داشته باشیم نه اینکه همواره خود را سرزنش کنیم؛ اینکه انتظار داشته باشیم تا در دنیا به بهترین چیزها برسیم و یقین داشتن به اینکه به خواسته‌های خود خواهیم رسید. برای رسیدن به مثبت‌اندیشی راه‌های زیادی وجود دارد که باید در برنامه روزانه خود اعمال کنید. مثبت‌ اندیشی به معنای توجه نکردن به مشکلات یا خوشبینی کاذب نیست،بلکه در این تکنیک یاد می‌گیرید که با حفظ آرامش و خونسردی با مسائل روبه‌رو شوید.

در پروژه حاضر به بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن میپردازیم .

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول

کلیات

مقدمه

اهداف

اهمیت پژوهش

طرح سوالات

بیان فرضیه

تعریف

فصل دوم

ادبیات تحقیق

مقدمه مثبت اندیشی

خوشبینی و مثبت اندیشی

راه کارهای تقویت تفکر مثبت

تاریخچه

فصل سوم

روش شناسی تحقیق

مطالعه پژوهشی

جامعه و نمونه آماری

ابزار سنجش

روش تحقیق

روش گردآوری اطلاعات

پژوهش

شیوه تحلیل داده ها

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل موضوع

مراحل رسیدن به مثبت اندیشی

روشهای تقویت اعتماد به نفس

روشهای تقویت اعتماد به نفس در جوانان

اصول مثبت اندیشی

مثبت‌اندیشی ضامن بقا و موفقیت

مثبت اندیشی و شیوه های افرایش ارتباط با دیگران

فصل پنجم

نتیجه گیری و منابع

نتیجه‌گیری

پیشنهادات کاربردی

منابع



خرید فایل



لینک منبع :بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن

بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن - مرجع تخصصی ... fileonline.filenab.com/product-51819-aa.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 5,900 تومان. خرید. روان‌شناسان معتقدند اندیشه‌ها و پندارهای ماست که کیفیت زندگی ما را می‌سازند. اندیشه‌ها هستند که موجب موفقیت یا شکست می‌شوند. بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن rayantuba.meeblog.ir/post/1875‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم با سلام،محصول دانلودی +{{بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی ... بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن - مقاله،تحقیق ... cdownload.cero.ir/product-291184-بررسی-مثبت-اندیشی-در-بین-جوانان-و-راههای-افزایش-آن.aspx‎Cachedدانلود تحقیق وبررسی بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن کسب درآمد اینترنتی دانلود مقاله دانلود نرم افزار دانلود اندروید دانلود پایان نامه دانلود پروژه ... [PDF] بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن - اِی‌اِم‌پی! amparticle.tk/.../20263-بررسی-مثبت-اندیشی-در-بین-جوانان-و-راهها.pdf‎Cachedﺑﺴﯿﺎری از اﻣﺮاض روﺣﯽ و ﺟﺴﻤﯽ ﮔﺮﯾﺒﺎﻧﮕﯿﺮ ﻓﺮد ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ. دﺳﺘﻪ: ﻋﻠﻮم ﺗﺮﺑﯿﺘﯽ. ﺑﺎزدﯾﺪ: 3 ﺑﺎر. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ: doc. ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: 100 ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ. ﺗﻌﺪاد ﺻﻔﺤﺎت ﻓﺎﯾﻞ: 54. ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺜﺒﺖ اﻧﺪﯾﺸﯽ در ﺑﯿﻦ ﺟﻮاﻧﺎن و راﻫﻬﺎی اﻓﺰاﯾﺶ آن ... بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن - بلاگ ریدر mrmohammadzarei1381.bgreader.xyz/view727281.html‎Cachedپس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود پرداخت و دانلود. فهرست مطالب. چکیده. فصل اول. کلیات. مقدمه. اهداف. اهمیت پژوهش. طرح سوالات. بیان فرضیه. برترین فایل بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن shameparvan.ruzfa.ir/post/584‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ... دانلود (بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن) 8uaw3y.prodownload.site/‎Cachedدانلود (بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن) دانلود (بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن) – حریر ... harirdlc.ir/article/8847‎Cached14 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و ... دانلود فایل ( بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن ... agigdlc.ir/post.php?id=22666‎Cached18 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای ... دانلود فایل ( بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن ... www.novinmgali.ir/?p=8083‎Cached11 نوامبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن ...