پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون

مقدمه:

در سراسر تاریخ افراد بشر همواره درپی بهبود توانایی خویش برای دریافت و جذب اطلاعات درباره محیط پیرامون خود و افزایش سرعت، وضوح و تنوع در انتقال مربوط به خود بوده‌اند . آنان کار برقراری ارتباط را با استفاده از اشارات سر ودست و علایم صوتی آغاز کردند. و برای انتقال پیام‌های خود به توسعه و تکمیل یک رشته ابزار غیر لفظی پرداختند : موسیقی ، رقص ، طبل ، آتش‌های نشانه ، نقاشی و دیگر نماد‌های ترسیمی مانند پیکتوگرام[1] از این دسته‌اند. در پی پیکتوگرام ، ایدئوگرام [2] که اهمیت ویژه‌ای داشت ، زیرا به بیان موضوعی یا اندیشه انتزاعی کمک می‌کرد. اما آنچه به نوع بشر در دنیای حیوانی ، یک موقعیت ممتاز بخشید تکامل زبان بود. که به ارتباط انسانی ، رسایی و دقت بخشید. تمام این ابزارهای ارتباط که هم زمان از آنها استفاده می‌شد، درفرآیند تشکل افراد به صورت جامعه و برای بقاء آنان ابزاری ضروری بود.

خط، دومین پیشرفت و دستاورد عمده بشری، به کلام ، دوام و بقاء و به جوامع استمرار بخشید. خط یا نوشتن ، که همانا استفاده از نشانه‌های نموداری برای توصیف منظم زبان گفتاری است، به نظر برخی صاحب نظران موثرترین رویداد در سراسر تاریخ فرهنگی و یکی از بزرگترین

دستاوردها در تاریخ تمدن است



1- اپیتوگرام (PICTOGRAM) رسم یا نقاشی روی سنگ یا دیوار مربوط به دوران باستان یا پیش از تاریخ است.

2- ایدئوگرام (IDEOGRAM) یک تصویر یانماد که نمودار یک چیز یا یک فکر است.

فهرست مطالب

مقدمه:

اهمیت تحقیق:

تعریف

چاپ چیست؟

فصل دوم( مطالعات نظری )

از نخستین انقلاب فرهنگی تا انقلاب اطلاعاتی و ارتباطی

از عصر خط تا عصر چاپ

از عصر چاپ تا عصر اطلاعات و ارتباطات

نشر کتاب

ناشــر

گسترة نشر

عاملهای مؤثر در نشر

صنعت نشر کتاب

انواع ناشران

ناشران مبتکر و ناشران منتظر

ناشران مخاطب‌گرا

ناشران عمومی و تخصصی

ناشران با آثار باارزش و کم ارزش

ناشران انتفاعی و غیرانتفاعی

ناشران آزاد / تجارتی

ناشران دولتی و وابسته به دولت

ناشران متون درسی

ناشران دانشگاهی

ناشران آثار تجدید چاپی (بازچاپ)

ناشران همکار

تاریخچة نشر کتاب

پیشنة نشر

نشر در اواخر سده‌های پانزدهم تا هجدهم

نشر در سدة نوزدهم

نشر در سدة بیستم

چاپ و حروفنگاری (حروفچینی)

چاپ چیست؟

مراحل چاپ

تحویل گرفتن خبر؛

حروفچینی / حروفنگاری

بخش ششم

شیوه‌های چـاپ

چاپ برجسته

چـاپ گـود

چـاپ مسطح

چـاپ استنسیلی

چاپ از راه عکاسی

چاپ همزمان

بخش هفتم

الکترونیک و چاپ و نشر

نشر الکترونیکی

خودًناشری [1]

الکترونیک در نشر

نرم‌افزار نشر

آیندة نشر الکترونیک

بخش هشتـم

سیراجمالی و تحول چاپ

تاریخچة تحول چاپ در ایران

بخش نهــم

کاغذ و مـرکب

کــاغــذ

مـرکب

بخش دهم

صـحافی

تاریخچة صحافی

مراحل صحافی

بخش یازدهم

حـق مؤلـف

مبنای حقوقی حق مؤلف

حق مؤلف در ایران

حق مؤلف در عرصة بین‌المللی و جهانی

دلایل مخالفان و موافقان پیوستن به معاهده‌های جهانی حق مؤلف

به معاهده‌های جهانی باید پیوست یا نه ؟

یادداشت حق مؤلف

بخش دوازدهم

صنعت چاپ در مطبوعات

انواع چاپ

چاپ برجسته

چاپ فرورفته یا گود یا هلیوگراور

چاپ همسطح یا مسطح یا پلانوگرافی

حروف و مقیاس در حروفچینی

صحــافی

فصــل سوم

جمع بندی و نتیجه‌گیری :

مشکلات و موانع تحقیق:

منابع و مآخذ:


[1] - self-publishing



خرید فایل



لینک منبع :پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون

پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون - فایل ناب samfile.filenab.com/product-51863-tahghigh.aspx‎Cachedپروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون دسته: کتابداری بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 3490 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 203. چاپ یکی از اساسی‌ترین و ... پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون maghalenab.rozblog.com/.../پروژه-چاپ-و-نشر-از-ابتدا-تا-کنون.html‎Cachedپروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون دسته: کتابداری بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 3490 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 203 چاپ یکی از اساسی‌ترین و…,پروژه ... پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون - فراسوی کوهسار farasoyekuhsar.fafablog.com/post/670‎Cached28 ژوئن 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه چاپ ... دانلود پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون -کامل و جامع - سیستم وبلاگدهی baludtabiat.madblog.ir/post/277‎Cached6 نوامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از ... پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون - ندا دانلود nedadl.8n8.ir/post/668 لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم اینک شما با جستجوی ((پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون- شده اید. پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون :: سیستم دانلود فایل های دیجیتال ceroo.blog.ir/2016/03/27/پروژه-چاپ-و-نشر-از-ابتدا-تا-کنون 27 مارس 2016 ... پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون در 223 صفحه ورد قایل ویرایش با فرمت doc. دانلود پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون. پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا ... دانلود فایل ( پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون) 4kpw0v.radikaldl.ir/‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید به صفحه دانلود فایل(پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت ... دریافت فایل پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون – پرداخت و دانلود آنی ... www.sarvoptdl.ir/file10656.html‎Cached8 آگوست 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون)شما را در رسیدن ... پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون | فراز وب www.farazwb.download/?p=20305‎Cached28 سپتامبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون وارد شده اید.برای مشاهده ... پروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون - قیمت 12,000 تومان - Selz.ir https://selzir.com/.../14300311-پروژه-چاپ-و-نشر-از-ابتدا-تا-کنون‎Cachedپروژه چاپ و نشر از ابتدا تا کنون محدوده قیمت از 12000 تومان از فروشگاه فایل و مقالات.