پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل

فهرست مطالب

چکیده تحقیق
میزان افسردگی
فرضیه تحقیق
مقدمه
پیشگیری
موضوع تحقیق
اهمیت تحقیق
فرضیه تحقیق
اصطلاحات و واژه ها
مقدمه ای بر شناخت افسردگی
مرورری بر تاریخچه افسردگی
تاریخچه افسردگی در ایران
افسردگی
دیدگاه های درمان افسردگی
الگوی زیستی افسردگی
عوامل ژنتیکی و افسردگی
اساس نور و شیمیایی افسردگی
فرضیه نوراپی نفرین و کاته کولامین
فرضیه فلوکستین (پروزاک)و ایندول آمین
نظریه روان پویشی افسردگی
شخصیت فرد افسرده
درمان روان پویشی افسردگی
نظریه های رفتاری در مورد افسردگی
درمان مبتنی بر نظریه های رفتاری
نظریه شناختی در مورد افسردگی
درمان شناختی بک
اساسی ترین پیشداوریهای شناختی درمورد افراد افسرده
مکانیسم های دفعای سالمندان
طبقه بندی افسردگی
افسردگی پیری
علائم افسردگی
نشانه های کسالت روحی
عزلت جویی و کناره گیری
منفی گرایی
نشانه های کاهش احساس حیاتی
چاره یابی برای بیماری افسردگی‌
تقویت کننده روحی
درمان الکتریکی
لکوتومی
بستری کردن در بیمارستان
معایب بستری کردن
روش روان شناختی
مشاوره
روان درمانی
پیشینه تحقیق
جامعه مورد تحقیق
نمونه مورد تحقیق
ابزار تحقیق و نمونه برداری
روش گردآوری داده ها
روش آماری و تحلیل داده ها
تصحیح و نمره گذاری
اعتبار و روایی تست بک
تفسیر آزمون افسردگی بک بازنشستگان(جدول(
تفسیر آزمون افسردگی بک شاغلان(جدول(
محدودیت ها
پیشنهادات
منابع

بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل

چکیده تحقیق :

هدف از این تحقیق آن است که به این پرسش پاسخی داده شود : که آیا بین مردان بازنشسته و شاغل تفاوتی در میزان افسردگی دیده می شود یا خیر ؟

فرضیه تحقیق :

به این صورت مطرح شده است : میزان افسردگی در مردان بازنشسته ،‌از میزان افسردگی در مردان شاغل ، بیشتر است .

جامعه آماری در مورد پژوهش عبارت است :

از تحقیق روی 60 نفر (30 نفر شاغل و 30 نفر بازنشسته) که با استفاده از روش نمونه گیری که در دسترس است ، این انتخاب صورت گرفته است که در شهر نظرآباد زندگی می کنند . برای اندازه گیری میزان افسردگی ، افراد مورد مطالعه از آزمون یک استفاده شده است . برای تجزیه و تحلیل از فرمول t استفاده شد ، که معنی دار بودن تفاوت افسردگی دو گروه مورد بررسی قرار گیرد .

نتیجه بدست آنده از فرمول t ، فرضیه تحقیق را تایید کرد و نتیجه گرفته شد ، که میزان افسردگی در مردان بازنشسته ، به علت بیکاری بیشتر از افراد شاغل است .



خرید فایل



لینک منبع :بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل

بررسی میزان تفاوت افسردگی بین مردان شاغل و بازنشسته | فروشگاه ... www.asanproject.ir/بررسی-میزان-تفاوت-افسردگی-بین-مردان-شا/‎Cached Similarچکیده تحقیق : هدف از این تحقیق آن است که به این پرسش پاسخی داده شود : که آیا بین مردان بازنشسته و شاغل تفاوتی در میزان افسردگی دیده می شود یا خیر ؟ بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل - sellu - فایل ناب sellu.filenab.com/product-52100-aa.aspx‎Cachedبررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل دسته: روان شناسی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 60 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 130. پیری روز به روز ... digital - بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل - خرید و دانلود digital.pnublog.com/post/233‎Cachedبررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل زهرا حسینی 1394/06/14 دسته بندی : پایان ... بازنشسته. شاغل. فصل دوم: پیشینه تحقیق. مقدمه ای بر شناخت افسردگی. بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل | ISI isi5.ir/3484/بررسی-افسردگی-بین-مردان-بازنشسته-و-شاغ.html‎Cached10 سپتامبر 2015 ... هدف از این تحقیق آن است که به این پرسش پاسخی داده شود: که آیا بین مردان بازنشسته و شاغل تفاوتی در میزان افسردگی دیده می شود یا خیر؟ دانلود پایان نامه بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل - WORD ... hastag.blogsky.com/.../دانلود-پایان-نامه-بررسی-افسردگی-بین-مردان-بازنشسته-و-شاغل-WORD‎Cached9 جولای 2016 ... عنوان : بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل. با فرمت قابل ویرایش word. تعداد صفحات: 72 صفحه. تکه های از متن به عنوان نمونه :. پایان نامه بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=962‎Cached23 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:پایان نامه بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل یکی از بهترین فایل ها در این ... دانلود (پایان نامه بررسی تفاوت میزان افسردگی در بین مردان بازنشسته ... tmaghalec.ir/?p=663‎Cached23 ا کتبر 2016 ... جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. پایان نامه بررسی تفاوت میزان افسردگی در بین مردان بازنشسته و شاغل در 65 صفحه ورد ... کاملترین فایل پایان نامه بررسی تفاوت میزان افسردگی در بین مردان ... www.novinmgali.ir/?p=6911‎Cached11 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:پایان نامه بررسی تفاوت میزان افسردگی در بین مردان بازنشسته و شاغل یکی از بهترین فایل ها در ... بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل - crack download crackdownload.rozblog.com/.../-بررسی-افسردگی-بین-مردان-بازنشسته-و-شاغل-.html‎Cachedبررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل دسته: روان شناسی بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 60 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 130. پیری روز به روز ... فایل خونه - بررسی افسردگی بین مردان بازنشسته و شاغل file-khone.ir/post/432‎Cachedفرضیه تحقیق : به این صورت مطرح شده است : میزان افسردگی در مردان بازنشسته ،‌از میزان افسردگی در مردان شاغل ، بیشتر است . جامعه آماری در مورد پژوهش عبارت است :