پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر

پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر

آیا تا بحال شده که بخواهید اشکال ظریف و پیچیده از تخته چند لایه ایجاد نمائید، اما نشده زیرا این متریال بیش از حد سفت و بی انعطاف است؟

استودیو طراحی MammaFotogramma در شهر میلان یک نوع انعطاف پذیر از پوسته چوبی مثلث شکل از تخته سه لای روسی خلق کرده است.
با الهام از پتانسیلی که آنها در این متریال دیدند، اعضاء تیم "گولیو مازوتی" و "جیانلوکا لو پرستی" این متریال را در طراحی یک باشگاه سنگ نوردی در مونترال به کار بسته اند، محلی که سابقاً مشغول طراحی اش بوده اند.

هنگامی که متریال آن باشگاه در حد ایده و مفهوم بود، روش ساخت دقیق آن هنوز نیاز به کار داشت. برای این کار، آن دو به مونترآل نقل مکان کرده و توانستند مواد و ترکیبات مختلف را برای اتمام طراحی آزمایش نمایند. نتیجه یک ورق تخته سه لا روسی شد که به یک سری از مجموعه کاشی های مثلثی شکل که توسط یک شبکه از جنس وینیل نگه داشته میشوند منتهی شد.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر

پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر - فایل ناب ppoint.filenab.com/product-53129-poosteh-choobi.aspx‎Cachedپاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر دسته: معماری بازدید: 4 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 515 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10. طراحی این پوسته انعطاف ... Images for پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر proje202020.rozblog.com/.../پاورپوینت-ساخت-پوسته-چوبی-انعطاف-پذیر.html‎Cached10 ژوئن 2016 ... پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر دسته: معماری بازدید: 2 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 515 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 طراحی این ... پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر : یونی فایل unifiles.najiblog.com/post/8490‎Cached10 سپتامبر 2016 ... برچسب ها: پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر , ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر , پوسته چوبی انعطاف پذیر , پوسته چوبی , پاورپوینت ... پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر - آی آر بلاگر maghale2020.rzb.irbloger.xyz/post608683.html‎Cachedپاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر. آیا تا بحال شده که بخواهید اشکال ظریف و پیچیده از تخته چند لایه ایجاد نمائید، اما نشده زیرا این متریال بیش از حد سفت و ... پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر | بیسترینها lovelysms.bistarinha.xyz/page-124703.html‎Cached9 نوامبر 2016 ... پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر. آیا تا بحال شده که بخواهید اشکال ظریف و پیچیده از تخته چند لایه ایجاد نمائید، اما نشده زیرا این متریال ... پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر - تبلیغات متنی شما maghale2020.rzb.emeg.ir/post573257.html‎Cachedپاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر. آیا تا بحال شده که بخواهید اشکال ظریف و پیچیده از تخته چند لایه ایجاد نمائید، اما نشده زیرا این متریال بیش از حد سفت و ... پوسته ی چوبی انعطاف پذیر | کافه مهندس cofeeng.com/2016/07/m123/‎Cachedپوسته ی چوبی انعطاف پذیر. متریال پوسته ی چوبی ( wood skin )، متریالی کامپوزیت است که به تازگی توسط یک گروه مهندسی در میلان طراحی و تولید شده است. پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر - دانلود فایل|پروژه ... dlll.stu1.ir/2016/07/پاورپوینت-ساخت-پوسته-چوبی-انعطاف-پذیر/‎Cached27 جولای 2016 ... پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر. آیا تا بحال شده که بخواهید اشکال ظریف و پیچیده از تخته چند لایه ایجاد نمائید، اما نشده زیرا این متریال ... پاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر - فروشگاه یونیکر uniker.blogfa.com/?p=512‎Cachedپاورپوینت ساخت پوسته چوبی انعطاف پذیر آیا تا بحال شده که بخواهید اشکال ظریف و پیچیده از تخته چند لایه ایجاد نمائید، اما نشده زیرا این متریال بیش از حد سفت و ...