پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

کنترل و هماهنگی در سازمان

کنترل و هماهنگی در سازمان


مفاهیم کلیدی
کنترل-کنترل نظارت مقررات مربوط به کار می‌باشد که بر طبق یک طرح تصور شده برای دست یابی به یک هدف اعمال می‌شود.
جریان(نمودار)
مفهوم جریان امری تمرکزی برای تجزیه وتحلیل روش ها و مراحل مختلف کنترل های سازمانی (تشکیلاتی) می‌باشد و جریان هست یک توالی منطقی بین کار –مواد واطلاعات
بررسی ها(کنترل ونظارت )سازمانی
از نقطه نظر کارشناسان (سرپرستان) این نوع کنترل وسیله ای است که اعمال کارمندان وسرپرستان را بهم وابسته می نماید
بودجه
بعنوان برآوردها(تخمین)برای آینده کلیه بودجه ها براساس پیش بینی درامر فروش بنا شده چنانچه پیش بینی فروش غلط باشد بنابراین بودجه بندی یا اختصاص وجوده(سرمایه) برای عملیات مخصوص(ویژه) نیز ممکن است تغییر یابد.
مدیریت بوسیله تبعیض (استثناء): در چنین روشی از مدیریت یک خط مشی یامعیاری را تاسیس وبنا می‌کند که در آن یک فرد مسئول(ناظر) میتواند تدابیری برای اینکه چگونه محصول یا فعالیتی باید معیار یا استثناء باشد را تعیین می نمایند. اگرقرار است این چنین باشد بنابراین کارشناس می تواند توجه خاص را به آن مبذوب نماید.
اهداف آموزشی(فراگیری)
بعد از اینکه شما این فصل را به اتمام برسانید شما قادر خواهید بود که
1-گام های اساسی در کنترل مراحل مختلف را تشریح نمائید
2-انواع معیارها و استانداردهایی را که سازمان ها در اجرا کار واتخاذ تدابیر بکار می گیرد را توضیح دهید.
3-گام های متعارف (معمولی) در سیستم کنترل وهماهنگی در کار و جریان های اساسی مواد را تعریف نمائید وآنها را در لیست های یادداشت های خود ثبت وضبط نمائید.
4-جریان اطلاعات وارتباط آن با جریان مواد را تشریح کنید.
5-بودجه را بعنوان یک ابزار یا(وسیله) کنترلی شرح دهید.
6-پاسخ ها (واکنش های)برجسته شدی را برای کنترل فشارها مورد بحث قرار دهید.
چگونه سازمان کنترل را بدست می گیرد
نظارت (کنترل) مثل یک دستگاه تنظیم کننده وگرما یا تعدیل کننده و ازیک سیستم می‌باشد که طرح و بررسی گردیده سازمان دهی شده وجهت مناسب به آن داده شده است.
اطلاعات (Fedback) بوجود می آید بعنوان یک سیستمی که بکار گرفته می‌شود.چنانچه این سیستم بدرستی طرح و پایه ریزی شده باشد این اطلاعات قادر خواهد بود که یک مدیر را گوش بزنگ نماید که احتیاج برای عملیات اصلاح طلبانه وجود دارد. مراحل مختلف کنترل شامل سه اصل گام اساسی می‌باشد.
1-تاسیس (ایجاد) معیارهای اجرائی
2-اجرای تدابیر (اندازه گیری) در مقابل چنین معیارهایی
3-اتخاذ روش صحیح چنانچه لازم باشد
این سه گام اساسی وکاربرد آنها این است که آیا مادر حال تجزیه وتحلیل سیستم های عمل کندنه ماشین برای ماشین انسان یا انسان برای انسان می باشیم. کنترل مناسب خیاطی(طراحی) سیستم نظارتی برای مناسب کردن طرح کاری را عملی می سازد که جای خود را در سازمان پیدا کند واحتیاجات گروه کاری را در سازمان برطرف نماید. این فقط الگوی کنترل می‌باشد ونه ماهیت کنترل که با وضعیت موجود شرایط تغییر می نماید.



خرید فایل



لینک منبع :کنترل و هماهنگی در سازمان

کنترل و هماهنگی در سازمان - همکاری در فروش فایل mastanehoinline.marketfile.ir/product-42771-کنترل-و-هماهنگی-در-سازمان.aspx‎Cachedکنترل سازمان هماهنگی سازمان کنترل و هماهنگی در سازمان تحقیق پژوهش مقاله پروژه دانلود تحقیق دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود پروژه. کنترل و هماهنگی در سازمان - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز saladgoje.rozblog.com/post/.../-کنترل-و-هماهنگی-در-سازمان.html‎Cached2 نوامبر 2016 ... کنترل و هماهنگی در سازمان 1 . کنترل و هماهنگی در سازمان - مفیددانلود - فایل ناب کنترل سازمان… کنترل و هماهنگی در سازمان - فایلکس - فایل ناب filex.filenab.com/product-53311-403.aspx‎Cachedکنترل سازمان هماهنگی سازمان کنترل و هماهنگی در سازمان تحقیق پژوهش مقاله پروژه دانلود تحقیق دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود پروژه. هماهنگی در سازمان - ایـ سمینار e-seminar.ir/index.php/articles/.../256-coordinated-organization.html‎Cachedچنانچه عملیات هماهنگی در سازمان برای کارکنان به طور مشروح و تفصیلی از قبل ..... هماهنگی میان واحدهای مختلف مثل تولید، بازاریابی و کنترل کیفیت وجه دیگری از ... [PPT] هماهنگی (سمینار درس سازمان و مدیریت بیمارستان) dr-heydaritafreshi.com/NP/791.ppt‎Cached Similarپراکندگی واحدهای کاری: پراکنده بودن واحدهای کاری در یک فضای فیزیکی دور از هم مستلزم سرپرستی از نزدیک به منظور ایجاد هماهنگی و کنترل کار است و بنابراین دامنه ... دانلود مقاله بررسی کنترل و هماهنگی در سازمان - دانلود فایل downloadf.aramblog.ir/post/2188‎Cached16 ا کتبر 2016 ... دانلود مقاله بررسی کنترل و هماهنگی در سازمان. به سایت علمی ما خوش آمدید. فایل دانلودی با عنوان مقاله بررسی کنترل و هماهنگی در سازمان آماده دریافت ... اثیـــر ... سایت جامع مدیریت - هماهنگی در سازمان (coordination) athir.blogfa.com/post-1822.aspx‎Cached Similarهماهنگی عبارت است از فرایند همسو نمودن همه قسمتهای سازمان به گونه ای که تصمیمات، ..... هماهنگی میان واحدهای مختلف مثل تولید، بازاریابی و کنترل کیفیت وجه دیگری از ... مرکز کنترل و هماهنگی عملیات - جمعیت هلال احمر خراسان رضوی rcs-khr.ir/sub/eoc/eoc.aspx‎Cached Similarاین ساختارها به منظور تامین مدیریت واحد در صحنه حادثه و با مشارکت تمام سازمان های ... سازمان امداد و نجات واحدی ستادی با عنوان "مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات" و در ... EME - خلاصه کتاب سازمان و مدیریت (دکتر اقتداری) daviddehghany.blogfa.com/page/emebook001.aspx‎Cached Similarبوروکراسی وبر سازمان هایی را که شامل چهار خصیصه زیر بودند شامل می شد: ..... تشریح و توصیف اهداف سازمان برای وحدت عمل و هماهنگی فعالیت ها و کنترل لازم است. بازدید رئیس سازمان هواشناسی کشور از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ... www.irimo.ir/.../1106143-بازدید-رئیس-سازمان-هواشناسی-کشور-مرکز-کنترل-هماهنگی-عملیات-سازمان-امداد-نجات.html?...سازمان‎Cached16 آگوست 2016 ... به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، دکتر داود پرهیزکار معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشورو هیات همراه سه شنبه ...