پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم

پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم


مقدمه :

امروزه این حقیقت که کارخانه هایی در ساخت تولیدات خود از فلز استفاده می نمایند درصد بیشتری از بازار صنعت را به خود اختصاص داده اند. در صنعت فلزات، رنگ پس از ورق آلات دومین هزینه را به خود اختصاص داده و از آنجا که در قسمت نهایی ساخت عمل می گردد از درجه مهم تری برخوردار می باشد.

پوشش های پودری یکی از مهم ترین متدها می باشد که طی سالیان اخیر ضمن معرفی یک تکنیک جدید در صنایع رنگ پودر به رنگ مایع در اثر مرور زمان بیشتر نمایان گشته است.



نمودار تولید:







1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید پروفیل رنگی آلومینیوم







محل اجرا :







1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام


نام خانوادگی


مدرک تحصیلی


تلفن




1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید پروفیل رنگی آلومینیوم می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های صنعتی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.



1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 15 نفر میباشد .



تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

در ایالات متحده آمریکا و کانادا برخلاف سایر کشورها به "آلومینیُم"، "آلومینُم" می‌گویند. هر دو تلفظ از واژه لاتین Lumen به معنی "نور" گرفته شده است. پیش از جداسازی فلز آلومینیم،اکسید آن آلومین نامید می‌شد. هامفری دیوی که موفق نشده بود از آلومین، آلومینیم تهیه کند، گفت که می‌خواهد نام این فلز را "آلومیم" بگذارد. ولی بعدا آن را به "آلومینم" تغییر داد تا با آلومین مطابقت داشته باشد. با این حال واژهٔ آلومینیم کاربرد عمومی پیدا کرد، زیرا نام بسیاری از عنصرهای فلزی به "یُم" ختم می‌شود.

فردریک وهلر" بطور کلی به آلومینیوم خالص اعتقاد داشت .(لاتین :alum alumen). اما این فلز دو سال پیشتر به‌وسیله "هانس کریستین ارستد" شیمیدان و فیزیکدان دانمارکی بدست آمد. در روم و یونان باستان این فلز را به‌عنوان ثابت کننده رنگ در رنگرزی و نیز به‌عنوان بند آورنده خون در زخمها بکار می‌بردند و هنوز هم به‌عنوان داروی بند آورنده خون مورد استفاده است. در سال 1761 ، "گویتون دموروو" پیشنهاد کرد تا alum را آلومین (alumin) بنامند.







تاریخچه

آلومینیوم فلزی است که مصارف بسیار زیاد و متنوعی در صنایع به ویژه در صنایع فضایی، کشتی سازی، ماشین سازی، حمل و نقل، الکترونیک، لوازم خانگی، بسته بندی و ... دارد. این فلز به علت خواص ویژه الکتریکی و مکانیکی و بویژه سبک بودن، ” فلز قرن “‌ لقب گرفته است.

در سال 1807، شخصی به نام دیوی هامفری سعی کرد تا آلومینیوم را به روش الکترولیز جدا نماید، اما موفق نشد. در سال 1812 سنگ معدن آلومینیوم در ناحیه Les Baux در کشور فرانسه کشف شد. از آن پس سنگ معدن آلومینیوم، صرف نظر از ترکیبات و محل کشف، بوکسیت1 نامگذاری گردید.در سال 1825، کرستد موفق به تولید ذرات ریز آلومینیوم گردید.

به دنبال این مسئله، تحقیقاتی که توسط وهلر در سال 1845، دویل در سال 1854 و مایر در سال 1888 انجام گرفت، منتشرشد. فرآیندهای امروزی تولید آلومینیوم در سال 1892 در فرانسه توسط هرالت و در آمریکا توسط هال به کار گرفته شد.

اولین کاربردهای آلومینیوم به عنوان ماده هادی در صنعت برق به شرح ذیل بود:

در سال 1895، هادی های آلومینیومی تابیده شده جهت خطوط هوایی در آمریکا و فرانسه به کار رفت. در سال 1908، هادی آلومینیومی تقویت شده توسط رشته های فولادی ( ACSR) در خطوط هوایی مورد بهره برداری قرار گرفت.

در سال 1910 هادی آلومینیومی در کابل های زیرزمینی با غلاف سربی و عایق کاغذی در شهرهای بوستون و ایلینگ به کار گرفته شد.

در سال 1912، از شینه های آلومینیومی در یک کشتی به نام آکویتانا9 استفاده شد.

در سال 1917، ترانس هایی با سیم پیچ آلومینیوم ساخته شد.

در سال 1920، موتورهایی با روتور قفس سنجابی از جنس آلومینیوم ساخته شد.

آلومینیوم به عنوان ماده ای هادی در صنایع کابل سازی و انتقال انرژی

انرژی الکتریکی که در نیروگاه ها از انواع مختلف انرژی نظیر انرژی حرارتی، آبی و هسته ای تولید می شود، باید انتقال داده شود تا مورد مصرف قرار گیرد.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم

دانلود (پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=10892‎Cached13 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ... پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم bpzp4.nikandlc.ir/‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم ... پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم 4e5m4o.prodownload.site/‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم ... پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم - مفیددانلود - فایل ناب mofiddownload.filenab.com/product-53409-Production-of-aluminum-color-profiles.aspx‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم مقدمه : امروزه این حقیقت که کارخانه هایی در ساخت تولیدات خود از فلز استفاده می نمایند درصد بیشتری از بازار صنعت ... [PDF] پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم - اِی‌اِم‌پی! amparticle.tk/.../55183-پروژه-کارآفرینی-تولید-پروفیل-رنگی-آلو.pdf‎Cachedﭘﺮوژه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﭘﺮوﻓﯿﻞ رﻧﮕﯽ آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮم در 34 ﺻﻔﺤﻪ ورد ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ ﺑﺎ ﻓﺮﻣﺖ doc- 1 ﻣﻘﺪﻣﻪ : اﻣﺮوزه اﯾﻦ. ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﻪ ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﯽ در ﺳﺎﺧﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪات ﺧﻮد از ﻓﻠﺰ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ درﺻﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮی از ﺑﺎزار ﺻﻨﻌﺖ را ... دانلود پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم – خرید آنلاین و ... www.risearticle.ir/download/3497‎Cached25 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر عنوان محصول دانلودی:پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی ... طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=10833‎Cached30 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(طرح توجیهی و کارآفرینی ... دانلود (پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم) nafasaba.madblog.ir/post/231‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل ... دانلود فایل ( پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم) simorghflye.madblog.ir/post/1594‎Cached16 نوامبر 2016 ... عنوان محصول دانلودی:پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک ... پروژه کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم - همکاری در فروش و ... iranikala.etl24.com/product-101-Entrepreneurship-Logo-aluminum-production-project.aspx‎Cachedتوجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید پروفیل رنگی آلومینیوم می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی ...