پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

بازاریابی کروی

بازاریابی کروی


چکیده :
در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکت ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود ، بلکه به خواسته ها و نیازهای مشتریان مشتریانشان نیز توجه کنند و از این موضوع به عنوان مفهومی از بازاریابی یاد شده است که هدف آن ایجاد و احیای مجدد مفهوم بازاریابی در ورای سطوح سنتی یعنی ، تولید کنندگان ، عرضه کنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتریان و مصرف کنندگان در کانال های بازاریابی است .
تلاش تحقیقات آتی باید بیشتر صرف ایجاد پلی بین سطوح روشن و آشکار خط مشی های آغازین و پایانی کانال های بازاریابی باشد که در این رابطه باید اقتصاد و عوامل بوم شناختی در نظر گرفته شود.


مقدمه :

در سال های پایانی 1940 کارایی تولید عامل ضروری برای دستیابی به حفظ عملکرد خوب در عملیات تجاری موفق در بازار محسوب میشد . در دهه 1950 محققان بازاریابی این بحث را مطرح کردند که شرکت ها باید توجه بیشتری به نیازها و خواسته های مشتریان داشته باشند و این راهکار بنیادی اغلب به عنوان مفهوم بازاریابی شناخته شد که یکی از مشهورترین ومهمترین دیدگاه هایی است که در آثار بازاریابی تاکنون پدیدار شده است. Mckitterick عنوان می کند : مهم ترین وظیفه و مهارت بازاریابی این نیست که مشتری را به انجام عملی که در راستای منفعت شرکت است وادار کنیم ، بلکه باید در انجام کاری که در راستای منافع مشتری است ، مهارت داشته باشیم . پس مفهوم بازاریابی به این معنا است که نیازها و خواسته های مشتری باید هدف هر فعالیت و فرآیند بازاریابی باشد. در آن زمان توجه به خواسته های مشتری نوعی تغییر اساسی در دیدگاه های جاری مدیریتی محسوب می شد و دیگر محققان آن زمان نیز با این نظریه موافق بودند . به عنوان مثال Keith نتیجه گیری کرد که توجه ما از مسئله تولید به مشکلات بازاریابی تغییر کرده است و می توانیم از محصول خود ، کالایی که مشتری میخواهد را بسازیم و این فرآیند از عملکرد شرکت تا بازار را شامل میشود . احیای مجدد مفهوم بازاریابی با پدیده ای به نام نزدیک بینی بازاریابی نزدیک ، توامان است . Levitt معتقد است از آنجا که موقعیت فعلی بسیار سود آور است ، بازاریابان این واقعیت را نادیده می گیرند که تغییراتی که دربازار صورت می گیرد ، نیازمند توجه عمیقی است . مفهوم نزدیک بینی بازاریابی نیازمند گسترش مفهوم بازاریابی است . مفهوم آمیخته بازاریابی از دیدگاه های معاصر و جدید است که به وسیله دیگر محققان بسط یافته است و دیگر جنبه های کاربردی آن ، مثل محصول ، توزیع ، فروش را توضیح می دهد . در دهه 1990 دیدگاه مشتری مداری و استفاده از کانال های مشتری محوری در صنایع خودروسازی واژه درست و به موقع (JIT) به کار گرفته شد ، در حالیکه در صنایع منسوجات وخرده فروشی اصطلاح واکنش سریع وبهترین پاسخ به مشتری به منظور افزایش هماهنگی در عملکرد به کار گرفته شد . براساس این دیدگاه مشتری در نقطه شروع دیده میشود و نه در پایان خط Steudeland Desrulle عنوان کرد که در کلاس جهانی بودن به معنای قابلیت عرضه محصولات در بازار ، با کیفیت مطلوبتر و ارزش بیشتر علاوه بر رقابتی بودن است . لذا با توجه به مفهوم فعلی ، موثر بودن بازاریابی ، در دنیای بازاریابی است و علیرغم گستردگی شناخت مفهوم بازاریابی هنوز هم از گویایی کاملی در بیان یکپارچگی ، دوام و چرخه کامل کانال های بازاریابی در گذشته – حال – آینده ناتوان بوده است وبه سطوح مشخصی از کانال های بازاریابی محدود شده است وسعی بر شناسایی کانال های جدید ندارد . لذا واژه مفهوم بازاریابی کروی ابداع شد و هدف آن تجدید حیات مفهوم بازاریابی با بهره گیری از پیوند سطوح پایین و بالا و پیوند مجدد سطوح قبلی و بعدی کانال های بازاریابی است .



خرید فایل



لینک منبع :بازاریابی کروی

بازاریابی کروی - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/263768/بازاریابی-کروی‎Cached Similarلذا واژه مفهوم بازاریابی کروی ابداع شد و هدف آن تجدید حیات مفهوم بازاریابی با بهره گیری از پیوند سطوح پایین و بالا و پیوند مجدد سطوح قبلی و بعدی کانال های ... بازاریابی کروی چیست؟ ariyansms.ir/357-بازاریابی-کروی-چیست؟.html‎Cached Similar9 دسامبر 2014 ... مفهوم بازاریابی کروی از رویکرد عمودی و رو به پایین برخوردار است و به سطوح متوالی و منفرد میان عاملین مستقیم و یا غیر مستقیم در کانال های ... بازاریابی کروی چیست؟ - مدیران ایران modiriran.ir/1393/09/بازاریابی-کروی-چیست؟/‎Cached Similar26 نوامبر 2014 ... بازاریابی کروی از رویکرد عمودی و رو به پایین برخوردار است و به سطوح متوالی و منفرد میان عاملین مستقیم و یا غیر مستقیم در کانال های بازاریابی ... بازاریابی کروی - خانه www.2had.com/index.php/...marketing/397-بازاریابی-کروی.html‎Cachedبازاریابی کروی. در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکتها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود، بلکه به خواسته ها و نیازهای ... آسانک - بازاریابی کروی www.asanak.ir/92-وبلاگ/321-marketting-spiral-sms-asanak‎Cachedبازاریابی کروی عنوان می کند : مهم ترین وظیفه و مهارت بازاریابی این نیست که مشتری را به انجام عملی که در راستای منفعت شرکت است وادار کنیم ، بلکه باید در انجام ... آسانک - بازاریابی کروی blog.asanak.ir/321-marketting-spiral-sms-asanak‎Cachedاحیای مجدد مفهوم بازاریابی با پدیده ای به نام نزدیک بینی و یا بازاریابی نزدیک توامان است، leviitt معتقد است از آنجا که موقعیت فعلی محصولات بسیار سود آور است، ... مقاله کارآفرینان و بازاریابی کروی - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-MIEAC01-MIEAC01_056=کارآفرینان-و-بازاریابی-کروی.html‎Cachedمقاله کارآفرینان و بازاریابی کروی, در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و نوآوری ( 1st Annual Conferenc of Management, Innovation, Enterprenuership) توسط ... بازاریابی کروی - وب سایت سید مهدی میررفیع mirrafie.com/?page_id=1003‎Cachedبازاریابی کروی. خانه بازاریابی کروی. مقاله بازاریابی کروی – نویسنده Groan sven sson. منبع: CRMROOM. دانلود. با ما در شبکه های اجتماعی. LinkedIn. Instagram ... تحقیق بازاریابی کروی - exrxfile exrxfile.parsiblog.com/Posts/2118/تحقیق+بازاریابی+کروی/‎Cachedپس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود پرداخت و دانلود. چکیده : در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکت ها نه تنها باید به ... اندیشه های علی شیخ زاده - بازاریابی کروی چیست؟ www.emkan-emroz.blogfa.com/post-16.aspx‎Cachedبازاریابی کروی. در سال های پایانی ۱۹۴۰ کارایی تولید عامل ضروری برای دستیابی به حفظ عملکرد خوب در عملیات تجاری موفق در بازار محسوب میشد . در دهه ۱۹۵۰ محققان ...