پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پژوهشی با عنوان انسان در زندگی

پژوهشی با عنوان انسان در زندگی

مقدمه :

انسان در زندگی روزمره خود با استفاده از عقل سلیم و با اتکاء به تجارب خود همواره در حال ارزشیابی است و اصولاً هر نوع انتخابی ، مستلزم نوعی ارزشیابی2 است ( بولا1 ، 1992 ، ترجمه ابیلی ، 1375 ).

یکی از متداولترین حوزه های کاربرد ارزشیابی ، بکارگیری آن در فرایند آموزش می باشد. با این همه باید اذعان کرد که تاکنون بهره ای که از ارزشیابی در این زمینه گرفته شده است بسیار محدود بود. و روشهایی که در آن بکار رفته است بسیار نارسا بوده است ، زیرا از این فن منحصراً برای انتخاب کسانی که باید فرصت ارتقاء به کلاس بالاتر و ادامه تحصیل پیدا کنند استفاده شده است ( نظیمی 1355 )

با گسترش مباحث جدید در ارزشیابی این مسأله مورد توجه قرار گرفته است که ارزشیابی نباید تنها به عنوان وسیله ای برای ارتقاء فراگیران استفاده شود. به عبارت دیگر ارزشیابی نباید تنها به نتایج آموزشی اکتفا کند، بلکه باید فرایندها ، راهبردها و اهداف را نیز در نظر بگیرد. ارزشیابی در مفهوم جدید خود به عنوان جزئی از فرایند تعلیم و تعلم و وسیله مناسبی برای اصلاح هدفها ، برنامه ها و شیوه های تدریس در جریان آموزش شناخته شده است. این نوع ارزشیابی ، ارزشیابی تکوینی در برخی موارد نیز ارزشیابی مستمر نامیده می شود نام دارد. ( استافل بیم ، 1971 4 ، به نقل از نوو ، 1995 5 ) با توجه به پیامدهای مهمی که ارزشیابی مذکور در فرایند یادگیری و تدریس به همراه دارد، آموزش و پرورش ایران در سالهای اخیر به آن توجه خاصی نموده است.

----------------------------------------------------------

1-Bohra

2-Common Sense

3-euaruation

4-Formatiue euaruation

5-Stufflebeam

6-Neuo

بنابراین مؤسساتی که عهده دار تعلیم و تربیت معلمان هستند در صورت عدم بکارگیری اینگونه ارزشیابی از سوی آنان باید تلاش کنند تا با فراهم آوردن فرصتهای مناسب جهت آموزش آن زمینه را برای تحقق سریعتر و بهتر پیامدهای این نوع ارزشیابی فراهم سازند.



خرید فایل



لینک منبع :پژوهشی با عنوان انسان در زندگی

پژوهشی با عنوان انسان در زندگی - فایل ناب be3t.filenab.com/product-55639-ensan.aspx‎Cachedانسان انسان در زندگی روزمره انسان ها تحقیق انسان ها در زندگی روزمره مقاله پژوهش تحقیق پروژه دانلود مقاله دانلود پژوهش دانلود تحقیق دانلود پروژه مقاله انسان در زندگی ... دانلود فایل ( پژوهشی با عنوان انسان در زندگی...مناسب برای ارایه ب ... tmaghalec.ir/?p=76‎Cached23 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پژوهشی با عنوان انسان در زندگی…مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید. برترین فایل پژوهشی با عنوان انسان در زندگی...مناسب برای ارایه ب ... 4c8uk5.yavarnfilec.ir/‎Cachedبرترین فایل پژوهشی با عنوان انسان در زندگی...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس. پژوهشی با عنوان انسان در زندگی…مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس ... campiran.ir/محصول-2314-پژوهشی-با-عنوان-انسان-در-زندگی-م/ 27 جولای 2016 ... پژوهشی با عنوان انسان در زندگی. مقدمه : انسان در زندگی روزمره خود با استفاده از عقل سلیم و با اتکاء به تجارب خود همواره در حال ارزشیابی است و اصولاً ... دانلود پژوهشی با عنوان انسان در زندگی…مناسب برای ارایه ب دانشگاه و ... www.mabnarticle.ir/new/دانلود-پژوهشی-با-عنوان-انسان-در-زندگی/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پژوهشی با عنوان انسان در زندگی…مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس وارد شده اید.برای مشاهده ... پژوهشی با عنوان انسان در زندگی - لاین بلاگ yekfile.lineblog.ir/post/52‎Cached17 ا کتبر 2016 ... پژوهشی با عنوان انسان در زندگی · پژوهشی-با-عنوان-انسان-در-زندگی پژوهشی با عنوان انسان در زندگی...مناسب برای ارایه ب دانشگاه ومدارس دانلود فایل ... خرید آنلاین پژوهشی با عنوان انسان در زندگی...مناسب برای ارایه ب ... novinrasamt.meeblog.ir/post/412‎Cachedبا آرزوی بهترینها برای شما عزیزان عنوان محصول دانلودی:پژوهشی با عنوان انسان در زندگی...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس یکی از بهترین فایل ها در این موضوع ... پژوهشی با عنوان انسان در زندگی | بیسترینها nex1reader.bistarinha.xyz/.../پژوهشی+با+عنوان+انسان+در+زندگی.html‎Cachedپژوهشی با عنوان انسان در زندگی. پژوهشی با عنوان انسان در زندگی دسته: مقالات مهندسی بازدید: 4 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 41 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 دانلود (پژوهشی با عنوان انسان در زندگی...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و ... 28s664.nikansefile.ir/‎Cachedدانلود (پژوهشی با عنوان انسان در زندگی...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس) خرید فایل( پژوهشی با عنوان انسان در زندگی...مناسب برای ارایه ب ... liliafile.aslblog.ir/post/2181‎Cached1 روز پیش ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر نام محصول دانلودی: پژوهشی با عنوان انسان در زندگی... مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس درجه کیفی و رضایت از دانلود: ...