بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی – خارجی)
توضیحات محصول :
جدید بودن موضوع تحقیق، یکی از ویژگی های این پژوهش میباشد. در خصوص صنعت چرم پژوهش های اندکی در دانشگاهها صورت گرفته است
بیان موضوع یا تعریف مسأله:
کشور ایران به دلیل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از تولید کنندگان عمده پوست و چرم سبک محسوب میشود و به علت آب و هوای نیمه خشک پوست گوسفند و بز ایران از مرغوبیت بالایی برخوردار است ولی متأسفانه دامداران کشور به دلیل کم ارزش قلمداد نمودن پوست و پشم و اینکه نوع تغذیه در ایران بیشتر به گوشت گوسفند اختصاص دارد و همچنین به علت نداشتن آگاهی و انگیزه لازم جهت حفظ و حراست از این ثروت ملی، توجه لازم را مبذول نمیدارند و از سالیان گذشته انواع پوست، سالامبور و محصولات نیمه ساخته چرمیاز کشور ما با دیدگاه سنتی صادر گردیده است که عمده صادرات ایران بر حسب آمار موجود مختص به صدور سالامبور و کراست بوده است و این در حالی است که میتوان ارزش افزوده زیادی را از طریق تولید محصولات ساخته شده چرمیبه وجود آورده و به تبع آن درآمد ارزی بالایی را تحصیل نمود.
فهرست مطالب
فصل اول طرح تحقیق 1
بیان موضوع یا تعریف مسأله: 2
ضرورت انجام تحقیق: 4
پیشینه تحقیق: 5
فرضیات 6
تعریف عملیات متغیرها: 7
نوع تحقیق و دلایل آن: 7
ابزار گردآوری داده ها: 8
جامعه آماری: 8
مراحل انجام تحقیق: 8
تعریف مفاهیم: 8
محدودیت ها 12
فصل دوم ادبیات تحقیق 13
تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی: 14
تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم 21
مراحل ساخت چرم 28
عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم 30
الف- پوست: 30
ب- چرم: 33
انواع چرم و موارد استفاده از آن: 35
انواع محصولات چرمی: 37
تعریف بازاریابی: 57
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 58
1- استراتژی بازاریابی یکسان 59
2- استراتژی بازاریابی تفکیکی 59
3- استراتژی بازاریابی تمرکزی 60
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار 61
تقسیم بندی بازار های بین المللی 63
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی 65
آمیخته محصول 66
ا
فصل سوم - روش تحقیق 107
مقدمه 108
روش تحقیق 108
روش جمع آوری اطلاعات 108
منابع اطلاعات ثانویه 109
منابع اطلاعات اولیه 110
روش اجرای پرسشنامه 110
جامعه آماری: 111
نمونه آماری 111
تهیه و تنظیم پرسشنامه 113
نحوه توزیع سوالات پرسشنامه 114
روشهای آماری مورد استفاده 116
فصل چهارم - جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها 119
مقدمه 120
اطلاعات مربوط به ویژگیهای مدیران مراکز نمونه گیری شده 120
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی 129
آماره آزمون 138
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی 139
سوالات مربوطه: 141
بررسی فرضیه 5: 151
آزمون فرضیه 5: 151
فصل پنجم - نتیجه گیری و پیشنهادات 161
نتیجه گیری 162
پیشنهادات 171
توصیه به سایر دانشجویان محققین 188
منابع: 190
نوع فایل:word
سایز:165Kb
تعداد صفحه:202
بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی – خارجی)
توضیحات محصول :
جدید بودن موضوع تحقیق، یکی از ویژگی های این پژوهش میباشد. در خصوص صنعت چرم پژوهش های اندکی در دانشگاهها صورت گرفته است .
بیان موضوع یا تعریف مسأله:
کشور ایران به دلیل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از تولید کنندگان عمده پوست و چرم سبک محسوب میشود و به علت آب و هوای نیمه خشک پوست گوسفند و بز ایران از مرغوبیت بالایی برخوردار است ولی متأسفانه دامداران کشور به دلیل کم ارزش قلمداد نمودن پوست و پشم و اینکه نوع تغذیه در ایران بیشتر به گوشت گوسفند اختصاص دارد و همچنین به علت نداشتن آگاهی و انگیزه لازم جهت حفظ و حراست از این ثروت ملی، توجه لازم را مبذول نمیدارند و از سالیان گذشته انواع پوست، سالامبور و محصولات نیمه ساخته چرمیاز کشور ما با دیدگاه سنتی صادر گردیده است که عمده صادرات ایران بر حسب آمار موجود مختص به صدور سالامبور و کراست بوده است و این در حالی است که میتوان ارزش افزوده زیادی را از طریق تولید محصولات ساخته شده چرمیبه وجود آورده و به تبع آن درآمد ارزی بالایی را تحصیل نمود.
فهرست مطالب
فصل اول طرح تحقیق 1
بیان موضوع یا تعریف مسأله: 2
ضرورت انجام تحقیق: 4
پیشینه تحقیق: 5
فرضیات 6
تعریف عملیات متغیرها: 7
نوع تحقیق و دلایل آن: 7
ابزار گردآوری داده ها: 8
جامعه آماری: 8
مراحل انجام تحقیق: 8
تعریف مفاهیم: 8
محدودیت ها 12
فصل دوم ادبیات تحقیق 13
تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی: 14
تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم 21
مراحل ساخت چرم 28
عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم 30
الف- پوست: 30
ب- چرم: 33
انواع چرم و موارد استفاده از آن: 35
انواع محصولات چرمی: 37
تعریف بازاریابی: 57
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 58
1- استراتژی بازاریابی یکسان 59
2- استراتژی بازاریابی تفکیکی 59
3- استراتژی بازاریابی تمرکزی 60
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار 61
تقسیم بندی بازار های بین المللی 63
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی 65
آمیخته محصول 66
ا
فصل سوم - روش تحقیق 107
مقدمه 108
روش تحقیق 108
روش جمع آوری اطلاعات 108
منابع اطلاعات ثانویه 109
منابع اطلاعات اولیه 110
روش اجرای پرسشنامه 110
جامعه آماری: 111
نمونه آماری 111
تهیه و تنظیم پرسشنامه 113
نحوه توزیع سوالات پرسشنامه 114
روشهای آماری مورد استفاده 116
فصل چهارم - جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها 119
مقدمه 120
اطلاعات مربوط به ویژگیهای مدیران مراکز نمونه گیری شده 120
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی 129
آماره آزمون 138
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی 139
سوالات مربوطه: 141
بررسی فرضیه 5: 151
آزمون فرضیه 5: 151
فصل پنجم - نتیجه گیری و پیشنهادات 161
نتیجه گیری 162
پیشنهادات 171
توصیه به سایر دانشجویان محققین 188
منابع: 190
نوع فایل:word
سایز:165Kb
تعداد صفحه:202
خرید فایللینک منبع :
بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی – خارجی)بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی-خارجی)
projeha.filenab.com/product-58220-بررسی-وضعیت-فروش-محصولات-چرمیسبک-(داخلیخارجی).aspxCachedبررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی-خارجی). بیان موضوع یا تعریف
مسأله: کشور ایران به دلیل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از تولید کنندگان عمده ...
بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی)
azmoon.marketfile.ir/product-43345-The-study-of-light-leather-products-(internal--ex.aspxCachedبررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی). بیان موضوع یا تعریف
مسأله: کشور ایران به دلیل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از تولید کنندگان عمده ...
پایان نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی – خارجی ...
www.payanname.net/پایان-نامه-بررسی-وضعیت-فروش-محصولات-چر/Cachedدانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word بیان موضوع یا تعریف مسأله: کشور
ایران به دلیل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از تولید کنندگان عمده پوست.
فروش فایل بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی ...
www.novinmgali.ir/?p=998Cached2 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی –
خارجی) وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(بررسی وضعیت فروش ...
دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی ...
charmisabok-t.lel.ir/Cached28 آگوست 2016 ... دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی و خارجی)، در
قالب word و در ۱۵۳ صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: طرح ...
دانلود مقاله در مورد بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک
charmisabok-m.lel.ir/Cached29 آگوست 2016 ... دانلود مقاله بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی – خارجی). ,دانلود پایان
نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی – خارجی) ...
دانلود (پایان نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی ...
www.newfilestant.ir/paper1744.htmlCached25 سپتامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پایان نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی
-خارجی) وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب ...
بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی-خارجی) - sabzblog.tk
albeyin.sabzblog.tk/post/643Cachedبررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی-خارجی). بهترین کار خدمت به خلق
خداست فایل پروژه - پایان نامه دانشجویی - یا طرح و آموزشی با تیتربررسی وضعیت ...
فروش دانلودی بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی – خارجی)
tmaghalec.ir/?p=9256Cached29 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی – خارجی)_خوش
امدید.امیدوارم بهره کافی را از بررسی وضعیت فروش محصولات ...
پایان نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی)
www.faradoc.ir/.../پایان-نامه-بررسی-وضعیت-فروش-محصولات-چرمی-سبک-داخلی-خارجیCachedپایان نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی) بیان موضوع
یا تعریف مسأله: کشور ایران به دلیل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از تولید ...