پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تعالی سازمانی، از دیدگاه مولانا

تعالی سازمانی، از دیدگاه مولانا

تعالی سازمانی یا (EUROPEAN FOUNDATION OF QUALITY)EFQM که امروز نام آن را در گوشه و کنار سازمانهـــــا می شنویم، مجموعه ای از استانداردهاست که به عنوان مدل بنیاد کیفیت اروپا از 8 اصل بنیادین تشکیل شده است. این مدل که در ایران زیربنای دو جایزه ملی کیفیت و تعالی و بهره وری سازمانی قرار گرفته است، بسیاری از مدیران را بر آن داشته تا سازمان خود را درجهت مطابقت با اصول و استانداردهای آن به پیش رانند.

اما آنچه مـــــا را به عنوان یک ایرانی به تأمل وامی دارد، مقایسه تطبیقی اصول EFQMبا اشعار مولانا یا به عبارتی بررسی EFQMاز دیدگاه مولانا است. بدین معنی که سالها پیش در اشعار عارفی چون مولانا، بسیاری از مسائل امروزین سازمانها با زبانی نمادین بیان شده است. به همین منظور گوشه ای از این تطابق درجهت ایجاد رویکردی فعالانه برای استفاده از ذخیره مفاهیمی که در فرهنگ ایرانیمان داریم و نیز تبدیل آن به فرضیه های جدید و کارآمد، با حضور جمعی از اعضای خانه مدیران، در سازمان مدیریت صنعتی بررسی شد.



خرید فایل



لینک منبع :تعالی سازمانی، از دیدگاه مولانا

تعالی سازمانی، از دیدگاه مولانا - سایت فکرنو fekreno.org/articlefekreno/arfek738.htm‎Cachedتعالی سازمانی یا ( EUROPEAN FOUNDATION OF QUALITY - EFQM ) که امروز نام آن را در گوشه و کنار سازمانهـــــا می شنویم، مجموعه ای ازاستانداردهاست که به عنوان مدل ... تعالی سازمانی از دیدگاه مولانا - فروشگاه ساز رایگان فایل namavar.sellu.ir/product-61779-تعالی-سازمانی-از-دیدگاه-مولانا.aspx‎Cachedتعالی سازمانی دیدگاه مولانا پروژه مقاله تحقیق پژوهش پایان نامه دانلود پروژه دانلود مقاله دانلود تحقیق دانلود پژوهش دانلود پایان نامه. تعالی سازمانی از دیدگاه مولانا - مفیددانلود - فایل ناب mofiddownload.filenab.com/product-56918-تعالی-سازمانی-از-دیدگاه-مولانا.aspx‎Cachedتعالی سازمانی از دیدگاه مولانا. تعالی سازمانی یا (EUROPEAN FOUNDATION OF QUALITY)EFQM که امروز نام آن را در گوشه و کنار سازمانهـــــا می شنویم، مجموعه ای از ... تعالی سازمانی از دیدگاه مولانا - مدیران استراتژیک strategicmanager.persianblog.ir/post/32/‎Cached Similar1 ژوئن 2011 ... تعالی سازمانی یا (EUROPEAN FOUNDATION OF QUALITY)EFQM که امروز نام آن را در گوشه و کنار سازمانهـــــا می شنویم، مجموعه ای از استانداردهاست ... مدیریت تعالی سازمانی از دیدگاه مولانا management.sellfile.ir/prod-13-تعالی+سازمانی+از+دیدگاه+مولانا.html‎Cachedتعالی سازمانی از دیدگاه مولانا تعالی سازمانی یا (EUROPEAN FOUNDATION OF QUALITY)EFQM که امروز نام آن را در گوشه و کنار سازمانهـــــا می شنویم، مجموعه ای از ... [PDF] ﺗﻌﺎﻟﻲ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ، از دﯾﺪﮔﺎه ﻣﻮﻻﻧﺎ در ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﻨﻌ tanbal-khan.com/download.htm?id=3214‎Cachedﺗﻌﺎﻟﻲ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ، از دﯾﺪﮔﺎه ﻣﻮﻻﻧﺎ. در ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺑﺮرﺳﻲ ﺷﺪ. ﺗﻌﺎﻟﻲ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﯾﺎ (. EUROPEAN FOUNDATION OF. QUALITY)EFQM. ﮐﻪ اﻣﺮوز ﻧﺎم آن را در ﮔﻮﺷﻪ و. ﮐﻨﺎر ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬـــــﺎ ﻣﻲ ... اثیـــر ... سایت جامع مدیریت - تعالی سازمانی، از دیدگاه مولانا athir.blogfa.com/post-3372.aspx‎Cached Similarتعالی سازمانی، از دیدگاه مولانا مدیران ایران. تعالی سازمانی، از دیدگاه مولانا خلاصه: تعالی سازمانی یا (EUROPEAN FOUNDATION OF QUALITY)EFQM که امروز نام آن را ... تعالی سازمانی از دیدگاه مولانا - sabzblog.tk miranda.sabzblog.tk/post/3754‎Cachedتعالی سازمانی از دیدگاه مولانا. نیکان و یاران محقق درودبر شما و خسته نباشید. فایل تحقیقاتی جدید این پرتال فروشگاهی با عنوان تعالی سازمانی از دیدگاه مولانا برای ... تعالی سازمانی، از دیدگاه مولانا haftasemoon.rozblog.com/post/.../تعالی-سازمانی-از-دیدگاه-مولانا.html‎Cachedتعالی سازمانی، از دیدگاه مولانا دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل : 44 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10. در سازمان مدیریت صنعتی بررسی شد ... تعالی سازمانی از دیدگاه مولانا - دانلود لوکس downloadlox.blogsky.com/1395/06/30/post-10/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... تعالی سازمانی یا (EUROPEAN FOUNDATION OF QUALITY)EFQM که امروز نام آن را در گوشه و کنار سازمانهـــــا می شنویم، مجموعه ای از استانداردهاست ...