پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو

ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو

مقدمه

ممکن است به دفعات شنیده باشیم که سازمانهای هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج می شوند ، اما سازمانهای دیگر در همان محیط با موفقیت به کار خود ادامه می‌دهند.

آیا سازمانهایی که از صفحه رقابت خارج می‌شوند ، می‌خواستند به چنین سرنوشتی دچار شوند ؟ در پاسخ باید گفت که نمی‌خواستند یا نمی‌خواهند به چنین سرنوشتی دچار شوند سازمانهای کنونی باید دنبال خلاقیت و نوآوری باشند و برای اینکه از بین نروند همواره باید افراد را تشویق به نوآوری نمایند و پدیده تغییر را با آغوش باز بپذیرند .( رابینز ، 1376)

در اغلب موارد سازمانی کمتر به امر خلاقیت و نوآوری دست می‌زنند زیرا آن را تجارت ریسک‌داری می‌پندارند که باید از کار اصلی خود منحرف شده و به اموری که هنوز امتحان نشده‌اند ، بپردازند .

سازمانی باید با ساختارهای متناسب سازمانی که متضمن پرورش و رشد خلاقیت باشد به رویارویی آینده بپردازند و در غیر این صورت محکوم به فنا هستند . دی گرین در نوشته خود با عنوان « سازمان برازنده و شایسته » بر این باور است که سازمانی باید حالت سازگاری به خود بگیرند . سازمان خوب و شایسته آن است که محیط را در ک کند ، اطلاعات و آگاهی‌های بایسته را به سرعت آماده کند ،‌سریع پاسخ دهد ، بستر مناسبی برای پرورش خلاقیت و نوآوری باشد ، از تجربیات بیاموزد و ساختار خود را بازنگری کند .( Degreem, 1982)

روند رو به رشد تکنولوژی و رقابت فشرده در صنایع و سازمانهای مختلف ، ضرورت خلاقیت و‌ نوآوری را اجتناب ناپذیر گردانیده است و سازمانهایی موفق هستند که خود را با این روند تطبیق دهند در غیر اینصورت محکوم به شکست هستند .

در کشور ما به دلیل برخورداری از ارتکاب طبیعی و منابع خدادادی متاسفانه به فرایند نوآوری توجه چندانی مبذول نگردیده است و منتظر بوده‌ایم تا دیگران برای ما فکر کنند و به تولیدات محصولات و فرآیندهای جدید بپردازیم و نتایج آنها را پس از مدت طولانی و منسوخ شده دریافت و به کار گیریم .

در مباحث علمی غالباً مفاهیم تحقیق در روش علمی بصورت مراتب بکار برده می‌شود هر چند بین این دو وجوه مشترک معنایی وجود دارد ، ولی تفکیک آنها موجب تمیز اختلاف بین آنها می‌شود . تحقیق ، روندی منظم‌تر و قوی‌تر و وسیع‌تر از روش علمی است ، تحقیق با ساختار منظم‌تری از کنکاش توام است ،‌که معمولاً منجر به نوعی ثبت مراحل و گزارش نتایج و دستاوردها می‌شود . هر چند می‌توان روح علمی را بدون تحقیق بکار گرفته ولی تحقیق علمی را نمی‌توان بدون روش و جوهر علمی انجام داد .بنابراین تحقیق ، عرصه تخصصی‌تری از روش شناسایی است .( دلاور ، 1380)

جان دیوی ( J.Dewey) پژوهش را عبارت از فرایند جستجوی منظم‌ برای مشخص کردن یک موقعیت می‌داند بنابراین پژوهش ، فرایندی است که از طریق آن می‌توان درباره ناشناخته‌ها به جستجو پرداخت ، و نسبت به آن شناخت لازم را کسب کرده در این فرایند از چگونگی گردآوری شواهد و تبدیل آنها به یافته را تحت عنوان روش شناسی یاد می‌شود .( سرمدی ، 1380)

فهرست مطالب:

عنوان صفحه

مقدمه ..................................................................................................................... 1

چکیده .................................................................................................................... 10

فصل اول :...................................................................................... 13

کلیات ..................................................................................................................... 14

بیان مسئله ............................................................................................................ 18

فرضیه‌ها ............................................................................................................. 26

متدولوژی ............................................................................................................. 28

روش شناسایی تحقیق و کارآموزی ................................................................... 31

فصل دوم :.................................................................................... 34

تئوری پردازیی .................................................................................................... 35

ادبیات موضوع .................................................................................................... 42

فصل سوم :..................................................................................... 108

جامعه ................................................................................................................ 109

جامعه آماری ...................................................................................................... 112

جامعه نمونه ....................................................................................................... 113

پرسشنامه ........................................................................................................... 115

مدل‌های آماری .................................................................................................. 117

فصل چهارم :................................................................................... 120

تجزیه و تحلیل آماری ....................................................................................... 121

فصل پنجم :................................................................................... 126

نتیجه‌گیری ......................................................................................................... 127

پیشنهادات ........................................................................................................... 132

منابع تحقیق : ...................................................................................................... 136



خرید فایل



لینک منبع :ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو

ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو - همکاری در فروش فایل marketfile.ir/product-43444-Promotion-of-technology-and-innovation-at-Pars-Kho.aspx‎Cachedارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو. مقدمه. ممکن است به دفعات شنیده باشیم که سازمانهای هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج می شوند ، اما سازمانهای دیگر در همان محیط ... مقاله ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=148650‎Cached8 ا کتبر 2016 ... ممکن است به دفعات شنیده باشیم که سازمانهای هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج می شوند ، اما سازمانهای دیگر در همان محیط با موفقیت به کار خود ادامه می‌دهند. تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو | ناب پروجکت nabprojectfile.ir/?p=4186‎Cached8 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ... ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو با word paperdownload.lineblog.ir/.../ارتقاء-فناوری-و-نوآوری-در-کارخانه-پارس-خودرو-با-word‎Cached21 ا کتبر 2016 ... ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو با word دارای 137 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت ... ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو 136 ص - پایان نامه www.payanname.net/پایان-نامه-مدیریت-صنعتی-ارتقاء-فناوری/‎Cachedمطالب این پست : دانلود پایان نامه با فرمت ورد (دانلود متن کامل پایان نامه). پایان نامه مدیریت صنعتی :ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو 136 صفحه. دانلود تحقیق در مورد ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو efvndkpkh-t.lel.ir/‎Cached28 آگوست 2016 ... دانلود مقاله ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو ,دانلود پایان نامه ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو ,دانلود پاورپوینت ارتقاء ... کاملترین فایل تحقیق ارتقاء فن آوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو ... gprojectsppt.ir/nikan8308.html‎Cached7 نوامبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید عنوان محصول دانلودی:تحقیق ارتقاء فن آوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو پایان نامه ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو www.moshaveranetehran.net/.../888-پایان-نامه-ارتقاء-فناوری-و-نوآوری-در-کارخانه-پارس-خودرو‎Cachedپایان نامه ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو. پایان نامه. مقدمه ممکن است به دفعات شنیده باشیم که سازمانهای هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج می شوند ، اما ... تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو digeekala.ir/product-3527-maghale.aspx‎Cachedتحقیق مدیریت مدیریت صنعتی رشته مدیریت دانلود تحقیق مدیریت تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو پارس خودرو ارتقا فناوری نوآوری کارخانه پارس ... تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو 6ctuch.radikaldl.ir/‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -تحقیق ارتقاء فناوری و ...