پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل

تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل

نهاد حقوقی نمایندگی، امروزه یکی از رایج‌ترین نهادهای حقوقی است که استفاده از آن با توسعه ارتباطات و گسترش دامنه روابط اعتباری در جوامع و نیز انجام اعمال حقوقی متعدد بیش از پیش، توسعه یافته است.

نمایندگی رابطه‌ای حقوقی است که به‌موجب آن اشخاص اختیار انجام اعمال حقوقی و در مواردی اعمال مادی را به‌نام و به‌حساب دیگری (شخص اصیل) می‌یابند و آثار این اعمال مستقیماً متوجه خود اصیل می‌شود. بدین‌ترتیب امروزه اشخاص قادرند با استفاده از این نهاد حقوقی همزمان در چندین مکان دور از هم با دیگران ارتباط حقوقی برقرار نمایند و اعمال و اقدامات خود را توسط نمایندگان انجام دهند.

نمایندگی حقوقی در کنار عقد وکالت، دو نهاد مهم و پرکاربرد در عرصه حقوق می باشند که عموم مردم برای استفاده از وجود فیزیکی، ماهیتی و یا مهارتی اشخاص دیگر می توانند از آن ها بهره ببرند.

در کتابها و جزوات آئین دادرسی مدنی به مسئله تفاوتهای وکالت و نمایندگی پرداخته نشده است . به همین دلیل این موضوع کمتر مورد توجه کارشناسان حقوقی و قضات دادگاهها و سایر مراجع مربوط قرار گرفته است . در حالی که توجه به این تفاوتها ، گاهی اساسی و واجد آثار حقوقی بسیاری است. پژوهش حاضر درصدد است ضمن بررسی به ماهیت و ابعاد اصلی نهاد نمایندگی، تفاوت های آن را با وکالت مورد اشاره قرار دهد.

فهرست مطالب

مقدمه ..............................3

تعریف نمایندگی حقوقی ......................4

عناصر نمایندگی حقوقی ....................................6

انواع نمایندگی حقوقی ..........................................8

انقضای نمایندگی حقوقی ........................12

جایگاه نهاد نمایندگی در فقه اسلامی ...............14

نمایندگی حقوقی در نظام های حقوقی جهان ...........16

مفهوم تجاری نماینده حقوقی ........................19

نمایندگی حقوقی بانک ها و شرکت های دولتی ...............24

مبانی افتراق عقد وکالت با نهاد نمایندگی .........29

جمع بندی و نتیجه گیری ...............43

فهرست منابع و مآخذ ..........47



خرید فایل



لینک منبع :تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل

تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل - دانلود پروژه و تحقیق proje20.filenab.com/product-55141-aa.aspx‎Cachedتحلیل نهاد نماینده حقوقی تفاوت وکیل نمایندگی حقوقی فقه اسلامی نماینده حقوقی پژوهش مقاله تحقیق پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود تحقیق دانلود پروژه پژوهش ... مقاله-تحلیل-نهاد-نماینده-حقوقی-و-تفاوت-های-آن-با-وکیل - sellu - فایل ناب sellu.filenab.com/tag-مقاله-تحلیل-نهاد-نماینده-حقوقی-و-تفاوت-های-آن-با-وکیل.aspx‎Cached... 'مقاله-تحلیل-نهاد-نماینده-حقوقی-و-تفاوت-های-آن-با-وکیل' هستند. تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل · تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل. دانلود تحقیق در مورد تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل nemayandevakil-t.lel.ir/‎Cached23 آگوست 2016 ... دانلود مقاله تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل ,دانلود پایان نامه تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل ,دانلود جزوه تحلیل نهاد ... دانلود پایان نامه در مورد تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل nemayandevakil-p.lel.ir/‎Cached23 آگوست 2016 ... دانلود مقاله تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل ,دانلود پایان نامه تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل ,دانلود جزوه تحلیل نهاد ... تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل – ایران جواب iran-javab.ir/pro-79-تحلیل-نهاد-نماینده-حقوقی-و-تفاوت-های-آ/‎Cached6 نوامبر 2016 ... فرمت : Word تعداد صفحات : 58 مقدمه نهاد حقوقی نمایندگی، امروزه یکی از رایج‌ترین نهادهای حقوقی است که استفاده از آن با توسعه ارتباطات و گسترش ... دانلود رایگان مقاله تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل lawdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPrintVersion.Html_TypeId.1_NewsId.1196.html‎Cachedدانلود مقاله تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل ,دانلود پایان ... لینک دانلود فایل pdf متن کامل و رایگان قانون آیین دادرسی کیفری جدید … پایان نامه رشته ... پروژه تحلیل وررسی نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل. doc ... faridfile.ir/?p=263924‎Cached25 ا کتبر 2016 ... نوع فایل: word. قابل ویرایش 48صفحه. مقدمه: نهاد حقوقی نمایندگی، امروزه یکی از رایج‌ترین نهادهای حقوقی است که استفاده از آن با توسعه ارتباطات و ... مقاله تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل – یونی گلد unigold.ir/?p=12496‎Cachedمقاله تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل. آبان ۱۲, ۱۳۹۵ campiranتبادل پست با سایت دیدپا ... تحلیل حقوقی جرم نشر اکاذیب در رسانه های جمعی ... تحقیق در مورد تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل - گالری ... galleryhaft.ir/تحقیق-در-مورد-تحلیل-نهاد-نماینده-حقوقی/‎Cachedتحقیق در مورد تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل. آبان ۱, ۱۳۹۵ /0 دیدگاه /در علوم انسانی /توسط galleryhaft · تحقیق در مورد تحلیل نهاد نماینده حقوقی و ... تحقیق در مورد تحلیل نهاد نماینده حقوقی و تفاوت های آن با وکیل - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/تحقیق-در-مورد-تحلیل-نهاد-نماینده-حقوقی-2/‎Cachedلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه۵۲   فهرست مطالب   مقدمه  …