پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

عوامل توسعه گردشگری در اردبیل

عوامل توسعه گردشگری در اردبیل

الف) خط مشی ها و سیاستهای کلان

1) برنامه توسعۀ گردشگری کشور یکی از سیاستهای کلان کلی است و بخش گردشگری و ضرورت ساماندهی آن به عنوان یک ردیف مستقل در نظام برنامه ریزی کشور مدنظر قرار گرفته است.

2) تحرک اقتصادی ناشی از فعالیتهای گردشگری، چه در ابعاد ملی و چه در ابعاد منطقه ای سالهاست که چرخ توسعه برخی کشورها و مناطق توریستی جهان را می چرخاند.

3) استان اردبیل ازجمله استانهایی است که دارای توانهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار بالایی است و بخش گردشگری در این استان از نظر کم و کیف جاذبه ها موقعیت برتر و بسیار باارزش را داراست. استان اردبیل دارای توان بالقوۀ عظیمی برای توسعه گردشگری می باشد بهمین دلیل دومین محور توسعه استان مقوله گردشگری است.

استان و حل معضل بیکاری را نشان داده و راهبردها ، طرحها و پروژه های گردشگری استان با اهمیت محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی را تدوین کرده و به مرحله اجرائی رساند.

6) استان اردبیل با داشتن بزرگترین و متنوع ترین منابع آبهای گرم معدنی ایران، موقعیت بلامنازعه ای در کشور دارد و منابع آبدرمانی و هدایت و برنامه ریزی توسعۀ گردشگری عمدتاً بر محور این منابع امری است اجتناب ناپذیر، از اینرو و باتوجه به این موقعیت انحصاری در مقیاس ملی، برنامۀ ملی گردشگری به دیدگاههای برنامه ویژه استان اردبیل بیشتر نیازمند خواهد بود تا برنامه استان به برنامۀ ملی گردشگری، از اینرو استان اردبیل بدلیل داشتن این ویژگی و شرایط منحصر بفرد در کشور، برنامۀ توسعۀ گردشگری را براساس اولویتهای خود به انجام رساند.



خرید فایل



لینک منبع :عوامل توسعه گردشگری در اردبیل

عوامل توسعه گردشگری در اردبیل - برترین فایل ها - فایل ناب projeha.filenab.com/product-55341-tose-gardeshgari-ardabil.aspx‎Cachedعوامل توسعه گردشگری در اردبیل توسعه گردشگری در اردبیل گردشگری در اردبیل عوامل توسعه گردشگری عوامل توسعه گردشگری در استان اردبیل توسعه های گردشگری ... عوامل توسعه گردشگری در اردبیل - دانلود مقاله و پروژه - رز بلاگ ... maghalenab.rozblog.com/.../-عوامل-توسعه-گردشگری-در-اردبیل-.html‎Cached25 مه 2016 ... عوامل توسعه گردشگری در اردبیل دسته: شهرسازی بازدید: 2 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 31 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44 برنامه توسعۀ ... عوامل توسعه گردشگری در اردبیل nabproje.rozblog.com/.../-عوامل-توسعه-گردشگری-در-اردبیل-.html‎Cached7 ژوئن 2016 ... عوامل توسعه گردشگری در اردبیل دسته: شهرسازی بازدید: 5 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 31 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44 برنامه توسعۀ ... عوامل توسعه گردشگری در اردبیل 1 tehranmetro2.rozblog.com/.../-عوامل-توسعه-گردشگری-در-اردبیل-1.html‎Cached21 سپتامبر 2016 ... عوامل توسعه گردشگری در اردبیل 1 1 . عوامل توسعه گردشگری در اردبیل - فایل ناب قیمت فایل فقط…, عوامل توسعه گردشگری در اردبیل 1,وبلاگ. SID.ir | عوامل موثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل ... fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=140712‎Cachedعنوان مقاله: عوامل موثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعه موردی ... در نتیجه بهبود عوامل محیطی و سازمانی برای توسعه گردشگری پیشنهاد گردید. موانع و چالش‌های توسعه گردشگری داخلی در استان اردبیل thesis.ui.ac.ir/abstracts/ase/sixteen393.htm‎Cached Similarمساله این تحقیق بررسی موانع و چالش‌های توسعه گردشگری استان اردبیل و کشف تاثیر این عوامل بر توسعه گردشگری استان اردبیل می باشد. با مرور ادبیات موضوع ... پایان نامه بررسی ظرفیت ها و عوامل موثر در توسعه گردشگری ورزشی ... www.karenthesis.ir/.../پایان-نامه-بررسی-ظرفیت-ها-و-عوامل-موثر-در-توسعه-گردشگری-ورزشی-استان-اردبیل‎Cachedعوامل مختلفی در هر منطقه وجود دارد که بر توسعه گردشگری آن منطقه موثر است هدف این تحقیق بررسی ظرفیت ها و عوامل موثر در توسعه گردشگری ورزشی استان اردبیل می ... لزوم تغییر پایه توسعه اردبیل به گردشگری - تابناک اردبیل www.tabnakardebil.ir/.../لزوم-تغییر-پایه-توسعه-اردبیل-به-گردشگری‎Cached8 آوریل 2015 ... نشریه اردبیل فردا مطلبی با عنوان 'لزوم تغییر اساسی پایه توسعه استان ... باید به دنبال عوامل محرک جریان گردشگری بود، توسعه گردشگری راه حل ... مسایل و راهکارهای توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل npps.ir/ArticlePreview.aspx?id=11334‎Cached Similar22 جولای 2015 ... استان اردبیل به لحاظ دارا بودن منابع غنی طبیعی، سابقه تاریخی و میراث فرهنگی، عوامل دینی و مذهبی، آبهای درمانی و بهداشت ... از قابلیت گردشگری ... [PDF] بررسی عوامل موثر در توسعه گردشگری ورزشی استان اردبیل و ارائه ... kiau.ac.ir/persian/faslnameha/ssqj/archive/vol13/13%20final_6.pdf‎Cached Similarهدف این پژوهش، بررسی عوامل موثر در توسعه گردشگری ورزشی استان اردبیل و ارائه راهکارهای. اجرایی بود. روش پژوهش، توصیفی– تحلیلی بود و داده ها از کارشناسان ...