
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه15 3 شیار (Track) طراحی جزئیات و آسان نبودن اندازه گیری و تنها استفاده واقعی برای چک کردن ارزش جاده ای چرخی که در تصادف آسیب دیده است یا به یک عمر داده شده رسیده است. همانطور که در شکلهای بخشهای بعد نشان داده شده است تنظیمات چرخ وابسته به فشار و توزیع فشار است. برای اینکه آسان تر شدن اندازه گیری برای گاراژها انجام شود، تنها وزن کنترلی، بر اساس توصیه DIN 70020 (فصل 1. 1. 3. 5 را ببینید) باید بعنوان اندازه گیری های اساسی استفاده کنید. 3 مبنای چرخ مبنای چرخ از مرکز جلو تا مرکز پشت محور (شکل 1. 6)، یک متغیر مهم در خلاص کردن چرخ و خصوصیات کماسی می باشد یک پایه چرخ بلند به طور سراسری چرخ وابسته است که این امکان را فراهم می کند که مسافران به آسایش بین دو محور ...
ادامه مطلب ...