پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی

هدف از این پژوهش آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور از منظر تربیت اخلاقی بود. روش انجام این پژوهش از نوع توصیفی –همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور بود و گروه نمونه مورد مطالعه 100 نفر از دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه پیام نور است. روش نمونه­ گیری در این پژوهش بصورت نمونه گیری تصادفی می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته آسیب شناسی برنامه ­ریزی درسی پنهان از منظر اخلاق بود. این پرسشنامه دارای 16 سوال 4 گزینه ای است. سپس با نرم افزار spss یافته های پژوهش را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم. نتایج نشان داد که برنامه ریزی درسی پنهان باعث افزایش پیشرفت تحصیلی و افزایش سطح علمی دانشجویان می شود.

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول: کلیات پژوهش

1-1- مقدمه2

1-2- بیان مسئله3

1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش4

1-4- اهداف پژوهش5

1-4-1- هدف اصلی5

1-4-2- اهداف فرعی6

1-5- سوالات پژوهش6

1-6- فرضیه های پژوهش6

1-7- متغیرهای پژوهش7

1-7-1- متغیر مستقل7

1-7-2- متغیر وابسته7

1-8- تعریف مفاهیم و اصطلاحات7

1-9- خلاصه8

فصل دوم: ادبیات پژوهش

2-1- مقدمه11

2-2- دیدکلی12

2-3- تاریخچه پژوهش13

2-4- پیشینه ی پژوهش13

2-5- مفهوم برنامه درسی14

2-6- مفهوم و تعریف برنامه درسی پنهان15

2-7- نظریات و دیدگاههای مختلف در مورد برنامه درسی پنهان18

2-8- برنامه ی درسی آشکار، پوچ و پنهان19

2-8-1- برنامه ی درسی آشکار و رسمی20

2-8-2- برنامه ی درسی پوچ یا تهی20

2-8-3- برنامه ی درسی پنهان21

2-9- ضرورت و اهمیت توجه به برنامه ی درسی پنهان28

2-10- فاکتورهای مهم در ارزش برنامه درسی پنهان30

2-11- ویژگیها ی برنامه ی درسی پنهان31

2-12- رویکردهای برنامه ی درسی پنهان32

2-12-1- برنامه ی درسی پنهان به منزله ی نتیجه :33

2-12-2- برنامه ی درسی پنهان به منزله ی زمینه :33

2-12-3- برنامه ی درسی پنهان به منزله ی فرآیند :35

2-12-4- عوامل موثر در شکل گیری برنامه ی درسی پنهان35

2-13- رابطه ی تدریس با برنامه ی درسی پنهان39

2-14- تاثیر برنامه ی درسی پنهان بر تجربه های یادگیری دانشجویان40

2-15- ارتباط تکنولوژی آموزشی با برنامه ی درسی پنهان42

2-16- برنامه درسی، ابزاری برای نیل به تربیت اخلاقی43

2-16-1- اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی درسی46

2-16-2- مفهوم‌شناسی بحث46

2-16-3- مبنای انسان‌شناختی برنامة درسی تربیت اخلاقی48

2-16-4- عناصر (عوامل) برنامة‌ درسی50

2-17- عوامل به وجود آورنده و مؤثر بر آموزشهای حتمی یا برنامه درسی پنهان69

2-18- نتیجه گیری73

2-19- پیشنهاد ها و راهکارهایی برای ایجاد زمینه ی طراحی و اجرای برنامه ی درسی پنهان76

فصل سوم: طرح پژوهش

3-1- مقدمه80

3-2- روش پژوهش80

3-3- جامعه‌آماری81

3-4- گروه نمونه81

3-5- روش جمع آوری اطلاعات82

3-6- ابزارهای پژوهش82

3-7- تجزیه و تحلیل دادهها82

3-8- روش تعیین پایایی ابزار84

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1- مقدمه86

4-2- نتایج توصیفی87

4-3- نتایج استنباطی91

4-3-1- فرضیه اول:91

4-3-2- فرضیه دوم:92

4-4- اعتبار یابی93

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1- مقدمه95

5-2- نتیجه گیری از فرضیات پژوهش95

5-3- نتایج بدست آمده96

5-4- پیشنهادات پژوهش96

5-4-1- پیشنهادات بنیادی96

5-4-2- پیشنهادات کابردی97

5-5- محدودیت های پژوهش98

5-5-1- محدودیت در دسترس پژوهشگر98

5-5-2- محدودیت غیر دسترس پژوهشگر98

پیوست ها

پرسشنامه. 100

جداول spss102

فهرست منابع:109

الف) منابع فارسی.. 109

ب) منابع لاتین.. 110

چکیده. 111

فهرست جداول

جدول 2-1- جدول تعیین پایایی پرسشنامه84

جدول 4-1- گرایش‌ها و شاخص‌های مرکزی برنامه ریزی پنهان87

جدول 4-2- جدول سطح اطلاعات علمی دانشجویان88

جدول 4-3 سطح پیشرفت تحصیلی دانشجویان89

جدول 4-4- جنسیت دانشجویان90

جدول4-5- خلاصه داده های ضریب همبستگی برای فرضیه پژوهش91

جدول4-6- خلاصه داده های ضریب همبستگی برای فرضیه پژوهش92

جدول4-7- اعتبار یابی آزمون برنامه ریزی پنهان93

فهرست نمودارها

نمودار4-1- فراوانی برنامه ریزی پنهان در قالب نمودار هیستوگرام87

نمودار4-2- سطح اطلاعات علمی دانشجویان در قالب نمودار دایره‌ای88

نمودار4-3- سطح پیشرفت تحصیلی دانشجویان در قالب نمودار دایره‌ای89

نمودار4-4- جنسیت دانشجویان در قالب نمودار دایره‌ای90



خرید فایل



لینک منبع :آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی

آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر ... projeha.filenab.com/product-50538-aa.aspx‎Cachedهدف از این پژوهش آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور از منظر تربیت اخلاقی بود. روش انجام این پژوهش از نوع توصیفی ... پایان نامه کارشناسی آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم ... prozhe1.com/show-10630.xhtml‎Cachedپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی. آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی. (همراه با پرسشنامه وکارآماری spss). چکیده: هدف از این ... آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر ... avazchat.ir/.../648-+آسیب+شناسی+برنامه+ریزی+درسی+پنهان+گروه+علوم+تربیتی+از+منظر+تربیت+اخلاقی++ چکامه چمن ماه شناسی ریزی درسی پنهان گروه علوم منظر تربیت اخلاقی و مانی کسراییان در سریال آبی عشقچکامه چمن شناسی برنامه ماه و مانی کسراییان در سریال برنامه ... آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر ... prozheshop.4kia.ir/.../آسیب-شناسی-برنامه-ریزی-درسی-پنهان-گروه-علوم/‎Cached11 نوامبر 2015 ... هدف از این پژوهش آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور از منظر تربیت اخلاقی بود. روش انجام این پژوهش از نوع ... آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر ... 16b.ir/2016/11/آسیب-شناسی-برنامه-ریزی-درسی-پنهان-گروه/‎Cached9 نوامبر 2016 ... آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی - فروش بهترین فایل ها. کسب و کار اینترنتی با درآمد میلیونی. آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم - خانه khazesh.ir/.../آسیب+شناسی+برنامه+ریزی+درسی+پنهان+گروه+علوم+‎Cachedآسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی دسته: علوم ... پایان نامه کارشناسی آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه . Open J-Gate - علوم تربیتی از دیدگاه اسلام edus-islam.isuw.ac.ir/?_action=export&rf=openj_gate&issue...‎Cachedاصول تعلیم و تربیت از نظر او آمیزهای از تأثیر خداوند و تلاش انسآن‌هاست. ... یکی از نظریه هایی که به عاملیت اخلاقی توجه کرده، نظریه یادگیری شناختی اجتماعی ... تجارب دانشجویان از برنامه درسی پنهان در دروس معارف اسلامی دانشگاه امام صادق (ع) - پردیس ... استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه تبریز,دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی ... آسیب شناسی - پروژه ها - کتاب www.takbook.com/best/book/آسیب-شناسی/‎Cachedعنوان پایان نامه: آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی( همراه با پرسشنامه و کار آماری )پایان نامه جهت اخذ کارشناسی در گرایش ... آسیب شناسی تربیت اخلاقی دانشجویان دانشگاه کاشان از منظر برنامه ... www.virascience.com/thesis/692395/ آسیب شناسی تربیت اخلاقی دانشجویان دانشگاه کاشان از منظر برنامه درسی پنهان ... کیفیت سنجی برنامه‌های درسی تحصیلات تکمیلی گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ... دانشجویان و اساتید تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی به ... برنامه درسی پنهان - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ganj.irandoc.ac.ir/dashboard?q=برنامه+درسی+پنهان&topic_1...‎Cached Similarآسیب شناسی تحقق اهداف برنامه درسی دینی دوره متوسطه از منظر برنامه درسی پنهان ... بررسی تاثیر برنامه درسی پنهان برابعاد تربیتی (اهداف ،روش، محتوا) ... موضوع: علوم انسانی > برنامه ریزی درسی ... دانشگاههای علوم پزشکی در انجام وظیفه اصلی خود که تربیت نیروی پزشکی مورد نیاز جامعه است باید علاوه بر .... نمایش گروه های بیشتر.