پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming

توسط این برنامه قدرتمند می توانید تعداد زیادی کامپیوتر را به صورت همزمان از راه دور به صورت مخفی کنترل کنید.

این برنامه از دو نسخه کلاینت و سرور تشکیل شده است. با اجرای کلاینت روی هر کامپیوتری، از طریق نرم افزار سرور می توان آن را به صورت کامل کنترل کرد.

این برنامه به زبان سی شارپ و دات نت ۲ طراحی شده است و برای ارتباط میان کلاینت و سرور از سوکت استفاده می کند.

اتصال همزمان چندین کلاینت به سرور و همچنین عدم شناسایی آن توسط آنتی ویروس ها از ویژگی های خوب این برنامه می باشد.

امکانات برنامه:

  • اتصال خودکار کلاینت ها به سرور از طریق سوکت
  • سرعت بسیار بالا در ارتباط میان سرور و کلاینت
  • سیستم مدیریت فایل حرفه ای با قابلیت ایجاد پوشه و فایل، ویرایش،حذف،تغییر خصوصیات،کپی،کات،آپلود و دانلود
  • اجرای هرگونه برنامه و دستور روی کلاینت
  • ارسال پیام به کلاینت
  • سیستم ریموت دسکتاپ با قابلیت انتخاب سایز دسکتاپ و رنگی/سیاه سفید
  • و …

به طور خلاصه شما با این برنامه می توانید صفحه دسکتاپ کلاینت ها رو ببینید، به تمام فایل ها و درایو ها دسترسی داشته باشید، هر برنامه و دستوری را روی کلاینت اجرا کنید و هر موقع خواستید از راه دور کلاینت را متوقف یا حذف کنید.

client-server2سیستم مدیریت فایل حرفه ای – با درگ کردن فایل ها به دو طرف می توان یک فایل را آپلود یا دانلود کرد.
client-server3اجرای برنامه یا دستور با قابلیت ارسال پارامتر و اجرا به صورت عادی، تمام صفحه، مینیمایز و مخفی
client-server4ارسال پیام به کلاینت
client-server5نمایش دسکتاپ کلاینت با قابلیت تنظیم طول و عرض پنجره ، کیفیت عکس و رنگی یا سیاه سفید بودن دسکتاپ
client-server6نمایش دسکتاپ به صورت سیاه و سفید (در سرعت اینترنت پایین از این روش استفاده می شود)


خرید فایل



لینک منبع :سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming

سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket ... digiproje.filenab.com/product-50635-clinet-server.aspx‎Cachedبرنامه نویسی سی شارپ شبکه. ... سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#. NET و Socket Programming. سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#. سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket ... hastag.blogsky.com/.../سورس-برنامه-کنترل-مخفی-سیستم-از-راه-دور-با-C-NET-و-Socket-Programming‎Cached26 جولای 2016 ... سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming. توسط این برنامه قدرتمند می توانید تعداد زیادی کامپیوتر را به ... سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket ... behsargarme.ir/source-control-program-remote-system-with-secret-c-and-net-programming-socket/‎Cachedسورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming. توسط این برنامه قدرتمند می توانید تعداد زیادی کامپیوتر را به صورت همزمان از راه دور به ... سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket ... dailyarchive.atait.ir/page-14181.html‎Cached6 Apr 2015 - NET سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming. یک ستاره دو ستاره سه ستاره چهار ستاره پنج ستاره (به این مطلب . سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket ... 1.iranoo.ir/سورس-برنامه-کنترل-مخفی-سیستم-از-راه-دور/ خانه » سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming ... برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming ... سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket ... hamifile222.rzb.ir/post/813‎Cachedاختصاصی از فایل نیک سورس نرم‌افزار کنترل مخفی سیستم از راه دور با C سورس نرم‌افزار کنترل مخفی سیستم از راه دور با C NET و Socket Programming دانلود ... سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket ... zipdownload.najiblog.com/post/33951‎CachedBlogAndPostDesc-> - سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming : زیپ دانلود. سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket ... nabproje.rozblog.com/.../-سورس-برنامه-کنترل-مخفی-سیستم-از-راه-دور-با-c-net-و-socket-programming-.html‎Cachedسورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming دسته : برنامه نویسی بازدید: 4 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 288 کیلوبایت تعداد ... معرفی و دانلود سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و ... moarefi-ketab.ir/.../معرفی-و-دانلود-سورس-برنامه-کنترل-مخفی-س/‎Cached7 نوامبر 2009 ... سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming توسط این برنامه قدرتمند می توانید تعداد زیادی کامپیوتر را به ... سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket ... telegram.servicebartar.ir/?p=8752‎Cached6 ا کتبر 2016 ... ... کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming. سورس برنامه کنترل مخفی سیستم از راه دور با C#.NET و Socket Programming.