پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

مقاله کامل هزینه یابی بر مبنای فعالیت

مقاله کامل هزینه یابی بر مبنای فعالیت

گر چه تعیین قیمت تمام شده دقیق محصولات و خدمات به نظر غیر ممکن می‌آید ولی هر نوع سعی و کوششی باید صورت گیرد تا بهترین بر‌آورد در مورد قیمت تمام شده دراختیار تصمیم گیرندگان قرار گیرد. بهترین برآورد در مورد قیمت تمام شده محصول زمانی می‌تواند صورت گیرد که هزینه‌ها به طور مستقیم قابل ردیابی به محصولات تولید شده و خدمات ارائه شده باشند.

هزینه‌های مواد مستقیم و کار مستقیم به طور مستقیم قابل ردیابی به محصولات تولید شده می‌باشند . از طرف دیگر، هزینه‌های سربار کارخانه که یک نوع هزینه غیر مستقیم می‌باشند ، اصولا نمی‌توان بسادگی و به طور مستقیم به محصولات تولید شده و خدمات ارائه شده ردیابی کرد. مشکل‌ترین قسمت محاسبه قیمت تمام شده یک واحد ، مشخص کردن مبلغ صحیح هزینه سربار کارخانه است که باید به محصولات و خدمات تخصیص داده شود.

قیمت تمام شده درتصمیمات قیمت گذاری فروش محصولات، تعیین سود و زیان، در کنترل و کاهش هزینه‌ها ، درتصمیمات تولید یا حذف تولید یک محصول و بسیاری موارد دیگر مؤثر می‌باشد . خصوصا در دنیای امروز قیمت تمام شده نقشی بسیار حساس در سرنوشت و موقعیت واحدهای تجاری دارد. لذا شناخت و استفاده از مبانی منتسب جهت تعیین قیمت تمام شده به صورتی صحیح‌تر لازم به نظر میرسد.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله کامل هزینه یابی بر مبنای فعالیت

مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت « ABC » mag-iran.com/هزینه-یابی-بر-مبنای-فعالیت-abc.htm‎Cached Similarهزینه یابی بر مبنای فعالیت « ABC »: تحولات سریع در صنایع تولیدی جهان ، شامل ... به منظور بررسی کامل و شناخت فعالیت هایی است که یک محصول مصرف می کند . مقاله کامل هزینه یابی بر مبنای فعالیت - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-56739-maghale-hazineyabi-bar-mabnaye.aspx‎Cachedدانلود مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت تحقیق در مورد هزینه یابی بر مبنای فعالیت دانلود مقاله کامل حسابداری دانلود مقاله ... مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-CAFM02-CAFM02_346=هزینه-یابی-بر-مبنای-فعالیت-زمان-گرا.html‎Cached Similarمقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا, در دومین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری (02nd Conference on ... راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله. مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبتنی بر زمان (TDABC) و مراحل ... www.civilica.com/Paper-CAFM02-CAFM02_369=هزینه-یابی-بر-مبنای-فعالیت-مبتنی-بر-زمان-TDABC-و-مراحل-پیاده-سازی-آن.html‎Cached Similar Rating: 4 - 1 vote مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبتنی بر زمان (TDABC) و مراحل پیاده سازی آن, در دومین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و ... راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله. مقالات ISI هزینه یابی بر مبنای فعالیت : 40 مقاله انگلیسی + ترجمه ... isiarticles.com/topic/87‎Cached Similarرشد تکنولوژی وصنعت در ابعاد مختلف وبه طبع آن پیچیدگی در فعالیتهای یک شرکت ایجاب می کندیک سیستم هزینه یابی مناسب که توانایی شناخت فعالیتهاوسنجش ... تحقیق به کارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) در ... sample-queries.ir/.../31483—تحقیق-کارگیری-روش-هزینه-یابی-مبنای-فعالیت-abc-تعیین-قیمت-تمام-خدمات-بخش-رادیولوژی.html‎Cached8 آگوست 2016 ... دانلود تحقیق در مورد به کارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) در ... پاورپوینت و ارائه کامل هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سیستم ... تحقیق به کارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) در ... www.requestarticle.ir/.../تحقیق-کارگیری-روش-هزینه-یابی-مبنای-فعالیت-ABC-تعیین-قیمت-تمام-شده-خدمات-بخش-رادیولوژی‎Cached3 نوامبر 2016 ... پاورپوینت و ارائه کامل هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سیستم ... ترجمه مقاله توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت «…—49578 - مقاله و پروژه 2015! 2015paper.ir/article/مقاله-هزینه-یابی-مبنای-فعالیت‎Cached14 ژوئن 2016 ... ... هم آهنگ کردن عملیات خود را با شرایط جدید داشته اند بصورت شرکتهای موفق جهانی درآیند و. عنوان کامل: مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت « ABC ». هزینه یابی بر مبنای فعالیت—49265 - مقاله و پروژه 2015! 2015paper.ir/article/هزینه-یابی-مبنای-فعالیت-4‎Cached3 ژوئن 2016 ... توضیح مختصر: پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری (M.Sc) عنوان کامل: بررسی امکان بکارگیری سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) ... هزینه یابی بر مبنای فعایلت - مقالات حسابداری hesabdar2001.persianblog.ir/tag/هزینه_یابی_بر_مبنای_فعایلت‎Cached Similarمقالات حسابداری. ... در ادبیات حسابداری تعاریف مختلفی از هزینه یابی بر مبنای فعالیت ( ABC ) ارائه گردیده است : می هر و دیکین معتقدند : (( هزینه یابی بر مبنای ...