پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک

طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

مقدمه

امروزه گستردگی جوامع ، نیازهاو کثرت وابستگی مردم را به یکدیگر ،شرایط جدیدی را فراهم آورده که گذران امور با روش های سنتی را غیر ممکن می سازد.

بشر روزگارانی را گذرانده که به حداقل جمعیت بر روی کره زمین، زندگی کرده و تنها نیازش خوراک و پوشاک بوده است. گذشت زمان و افزایش نیاز ها و لزوم برقراری ارتباط بیشتر، موجب پیدایش زبان ایما و اشاره و سپس نقاشی و خط گردید.

بسیار زمان گذشت تا بشر نسبت به ثبت و ضبط منظور خودش ، در قالب کلمات نوشتاری اقدام کرد و حساب ها را ثبت نمود.

اکنون ارتباط آموزشی، اداری، تجاری و... هر کدام دنیایی از مفاهیم و اعداد و روابط را در درون خود دارد که بدون ثبت و ضبط دقیق و سازمان یافته آنها و بکارگیری علم و فن آوری، استفاده از آنها غیر ممکن است. آنچه در این پایان نامه ارائه می شود کوششی است برای سریعتر انجام شدن عمل امانت گرفتن کتاب از کتابخانه و همچنین کاستن از رفت و آمد های بیهوده.

پس از تعریف صورت پروژه، انتخاب ابزار و محیط مناسب برای پیاده سازی طرح مورد نظر، در اولویت قرار گرفت که بعد از مطالعات صورت گرفته، تصمیم گرفتیم که از زبان برنامه نویسی تحت وبPHP و زبان پایگاه داده MySql استفاده کنیم.

در فصل های مختلف این پایان نامه، مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک شرح داده شده است.

در فصل اول به معرفی نرم افزار های مورد استفاده در این پروژه پرداختیم. در فصل دوم، امکان سنجی سیستم و مراحل دقیق طراحی سیستم بیان شده است. در فصل سوم جداول پایگاه داده و روابط بین آنها و تشریح کد، شرح داده شده است.فصل چهارم پیوست(نمایی از سایت)می باشد.

عناوین :

مقدمه
فصل اول
PHP
My sql

فصل اول- آشنایی با نرم افزار های مورد استفاده
PHP چیست ؟
PHP و مقایسه آن با Perl CGI
زبانها
تسهیلات توکار (Built-in facilities )
ساخت صفحات وب
اشکال زدایی PHP در مقایسه با Perl CGI
برای شروع کار با PHP چه نیاز داریم؟
توضیحات برنامه نویس در حین برنامه نویسی (Comments )
عملگرهای ریاضی در PHP
عملگرهای رشته ای در PHP
متغیرها در PHP
معرفی اپراتورهای منطقی
دستورات شرطی
مفاهیم ابتدائی Mysql
مقدمه
دستور Select
Where شرط
استفاده از توابع در Select
دستور Delete
دستور insert
ایجاد Stored Procedure
ایجاد دید VIEW
ایجاد کردن یک ستون محاسباتی با استفاده از قاب Grid
استفاده کردن از شرط Top n
نشان دادن سطرهای Top s
شرط WHERE
شرط WHERE BASIC
Query Analyzer
تجزیه
و
تحلیل سیستم

فصل دوم – تجزیه و تحلیل سیستم
2-1- شناخت سیستم و یافتن مسئله
2-2- ارائه راه حل
2-3- امکان سنجی
2-3-2- امکان سنجی اقتصادی
2-3-2- امکان سنجی تکنیکی
2-4- طراحی سیستم
2-4-1 شناخت فرم ها
2-4-1-1- فرم مشخصات کتاب
2-4-1-2- فرم مشخصات اعضا
2-4-1-3- فرم درج خبر
2-4-1-4-در خواست امانت کتاب
2-4-2- نمودارهای DFD
2-4-3- نمودار usecase
2-4-4- نمودار فعالیت
2-4-5- نمودار ارتباطات
پیاده سازی
فصل سوم – پیاده سازی
3-1- جداول پایگاه داده
3-1-1- جدول temp_user
3-1-2- جدول user
3-1-3- جدول book
3-1-4-جدول user_del
3-1-5-جدول archive
3-1-6-جدول news
3-2- برنامه نویسی
3-2-1 معرفی کامل فرم ها
3-2-2- توضیح کد
3-2-2-1-سطح مدیریتی
3-2-2-2-منوی اصلی سایت
3-2-2-3-سطح اعضا
پیوست



خرید فایل



لینک منبع :طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک

طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک payanname20.filenab.com/product-57294-tarahi-va-piade-sazie-system-ketabkhane-electronic.aspx طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک. توجه : شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت ... دانلود پروژه طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه | پایگاه علمی سعید ... saeedsun.ir/blog/2014/08/25/system-ketabkhane.html‎Cached Similar25 آگوست 2014 ... مقدمه عصر حاضر عصر اطلاعات و ارتباطات نامیده شده است. فناوری این عصر حاضر به عنوان ابزاری مؤثر و قدرتمند در ارتباطات، آموزش، اتوماسیون و … کتاب طراحی و پیاده سازی کتابخانه الکترونیک 1 به صورت PDF https://www.noavarangermi.ir/کتاب-طراحی-و-پیاده-سازی-کتابخانه-الکتر/‎Cached6 فوریه 2016 ... طراحی و پیاده سازی کتابخانه الکترونیک ۱ یکی از کتابهای رشته کامپیوتر است و مطالب این .... کنترلر غیر خطی سیستم فتوولتائیک خودکفا. طراحی و پیاده سازی کتابخانه های الکترونیکی - مصطفی رامندی www.ramandi.ir/index.php?option=com_content...id...‎Cached Similarدرس سیستم های خبره · مدل های تجارت الکترونیکی ... جزئیات: مجموعه: طراحی و پیاده سازی کتابخانه های الکترونیکی: منتشر شده در 12 مهر 1392: نوشته شده توسط Super ... کتابخانه الکترونیک ketabpich.ruzfa.ir/tag/کتابخانه+الکترونیک‎Cachedکتابخانه الکترونیک,بهترین و سریعترین مرجع دانلود کارآموزی و پروژه و پایان نامه. ... دانلود پایان نامه طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک ... دانلود کتاب - طراحی و پیاده سازی کتابخانه الکترونیکی www.robook.ir/.../681-طراحی-و-پیاده-سازی-کتابخانه-الکترونیکی‎Cached20 فوریه 2014 ... طراحی و پیاده سازی کتابخانه الکترونیکی - 5.0 out of 5 based on 3 votes ... کتابخانه را از راهنماهای ساده منابع به سیستمهای جامع اطلاعاتی تغییر ... طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیکی - بانک مقالات فارسی papersky.ir/download/.../طراحی-و-پیاده-سازی-سیستم-کتابخانه-الکت/‎Cachedدانلود بانک مقالات فارسی مقاله پایان نامه پروژه پرسشنامه کارآموزی و... طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیکی - دانلود پروژه طراحی سیستم کتابخانه [PPT] طراحی و پیاده سازی کتابخانه دیجیتال arasteh.persiangig.com/document/elibrary/slide-lib.ppt‎Cached Similarطراحی و پیاده سازی کتابخانه دیجیتال ..... در حوزه کتابخانه دیجیتال، متخصص علوم کامپیوتر، طراح سیستم و غیره و نیز هزینه و زمان کافی برای تولید نرم افزار دارد. دانلود پایان نامه طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک ketabpich.hamrahblog.com/.../دانلود+پایان+نامه+طراحی+و+پیاده+سازی+سیستم+کتابخانه+الکترونیک دانلود پایان نامه طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک - ... رسوم دزفول · دانلود پروژه عملکرد تمرینات مختلف در ارتباط با ورزش کوهنوردی و سیستم های انرژی ... دانلود کتاب طراحی و پیاده سازی کتابخانه دیجیتال mihandownload.com/2016/02/digital-library.php‎Cached17 فوریه 2016 ... نیروی کار متخصص شامل طراحان سیستم، مهندسان نرم افزار و شبکه و کتابداران متخصص و آشنا با کتابخانه های دیجیتال هستند. در حقیقت روح ...