پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

مدیریت تولید انگیزه

مدیریت تولید انگیزه

به گفته امام امت (ره) «رزمندگان ما در جبهه ها در سلوک معنوی و عرفانی خویش ره صد ساله را یک شبه طی می کردند .» سبب چه بود؟ در حالی که مبانی معرفتی و مباحث فلسفه اخلاقی در قم تبیین و تدریس می شد و دروس اخلاق مصطلح در حوزه قم رایج و دایر بود و توصیه به اخلاق از اولین روزهای آغاز زندگی طلبگی در دروس رسمی و در جلسات مختلف تکرار می شد و علی الاصول در فضای معنوی حوزه زمینه های رشد اخلاقی و عرفانی فراهم تر می نمود .

پس علت این رشد اخلاقی عظیم در آن محیط چه بود؟ علت آن بود که حضور در میدان جنگ حق علیه باطل، به عنوان متن و نه در حاشیه، زمینه و بستری در وجود رزمندگان ایجاد کرده بود که کوچک ترین جرقه هامی توانست استعداد متراکم انسانی و معنوی آنان را به کمال رساند. چنین زمینه و بستری در جلسات درس و بحث رسمی و دور از هیاهوها و حوادث هیچگاه به دست نمی آمد .

اگر می بینیم در مقاطعی از زمان، گروهی از نخبگان حوزه به قله معنویت و فضایل اخلاقی نزدیک شده اند، به دلیل مدیریت انگیزه های آنان از سوی مربیان است . هنر استاد اخلاق آن است که شاگرد خود را در متن مبارزه عینی با شیاطین قرار دهد و چنین احساسی را ایجاد نماید که در این جنگ میان نیستی و حیات طیبه تنها طریق نجات، مبارزه و میدان داری است . به همین دلیل، اصرار می ورزیم که تولید دانش در حوزه، نیازمند ایجاد یک «حس مشترک» است . به عبارت دیگر فرهنگ و روحیه حاکم برحوزه باید روحیه علم طلبی و حرکت آفرینی فرهنگی باشد .

در گذشته حوزه های علمیه، سربازی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف - آرمان صنفی روحانیت محسوب و ترویج می شد و آنگاه که طلبه به این آرمان اعتقاد می یافت، حرکت آفرین می شد. مهم ترین آثار مکتوب تشیع نیز توسط عالمانی که خود را در صحنه نبرد حق و باطل و در کسوت سربازی احساس می کردند، نگاشته شده است . حال چگونه می توان این آرمان مقدس را منشا تحرک آفرینی در راستای تولید دانش و دستیابی به تمدن نوین اسلامی قرار داد؟ به نظرنگارنده طرح برخی موضوعات قابلیت این را دارند که منشایی برای ایجاد انگیزه و تحرک برای تولید دانش شوند .



خرید فایل



لینک منبع :مدیریت تولید انگیزه

پاورپوینت مدیریت تولید انگیزه - مدیریت کار و زمان - مدیریت خلاقیت 7kjf55.prodownload.site/‎Cachedپاورپوینت مدیریت تولید انگیزه - مدیریت کار و زمان - مدیریت خلاقیت. مدیریت تولید انگیزه دانلود رایگان مقاله و تحقیق - میهن داکیومنت mihandoc.net/مدیریت-تولید-انگیزه/ مدیریت تولید انگیزه. به گفته امام امت (ره) «رزمندگان ما در جبهه ها در سلوک معنوی و عرفانی خویش ره صد ساله را یک شبه طی می کردند .» سبب چه بود؟ در حالی که مبانی ... مدیریت تولید انگیزه - مفیددانلود - فایل ناب mofiddownload.filenab.com/product-57817-modiriat-tolid-angize.aspx‎Cachedمدیریت تولید انگیزه دانلود مقاله مدیریت تولید انگیزه دانلود و خرید مقاله مدیریت تولید انگیزه خرید و دانلود مقاله مدیریت تولید انگیزه خرید مقاله مدیریت تولید ... پاور پوینت مدیریت تولید انگیزه - مدیریت کار و زمان - مدیریت خلاقیت kandomche-persianb.rasanetv.ir/list/page-527268.html‎Cachedمدیریت انگیزه. مدیرت کار و زمان. مدیریت خلاقیت. انگیزه و هدف در مدیریت. مدیریت انگیزه. مدیریت کار و زمان. برنامه‌ریزی و الویت‌بندی اهداف. شناخت تعهدات زمانی. [PDF] پاورپوینت مدیریت تولید انگیزه - مدیریت کار و زمان - مدیریت خلاقیت ... amparticle.tk/.../16751-پاورپوینت-مدیریت-تولید-انگیزه-مدیریت.pdf‎Cachedﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ اﻧﮕﯿﺰه – ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﺎر و. زﻣﺎن – ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧﻼﻗﯿﺖ by Unknown Anonymous Canonical URL. ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ اﻧﮕﯿﺰه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﺎر و زﻣﺎن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧﻼﻗﯿﺖ. دﺳﺘﻪ: ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﯽ. دانلود تحقیق در مورد مدیریت تولید انگیزه خلاقیت و کار khalagiyatk-t.lel.ir/‎Cached30 آگوست 2016 ... دانلود پاورپوینت در مورد “مدیریت تولید انگیزه، مدیریت کار و زمان . … امیدوارم بهره کافی … ۸ . دانلود مقاله مدیریت تولید انگیزه خلاقیت و کار ... مدیریت تولید انگیزه - فروش فایل googlefile.blogsky.com/1395/07/23/post-37631/‎Cached14 ا کتبر 2016 ... نوشته مدیریت حرف عنوان مدیریت تولید انگیزه در فرمت ورد بوده و حاوی مطالب زیر می باشد: مقدمه مثال انگیزه و هدف در مدیریت مدیریت انگیزه . مدیریت تولید انگیزه - فروش فایل file1download.blogsky.com/1395/07/24/post-49221/‎Cached15 ا کتبر 2016 ... مقاله مدیریت با عنوان مدیریت تولید انگیزه د ر فرمت ورد باب 19 صفحه و شامل مطالب زیر باده باشد: * مدیریت تولید انگیزه * انگیزه و هدف در مدیریت ... مدیریت تولید انگیزه – پایگاه ثبت مشاغل سرویس برتر ads.servicebartar.ir/?p=71579‎Cached29 ا کتبر 2016 ... مقاله با عنوان مدیریت تولید انگیزه در فرمت ورد در ۱۹ صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: مدیریت تولید انگیزه به عنوان مثال: انگیزه و هدف در مدیریت فروش دانلودی پاورپوینت مدیریت تولید انگیزه – مدیریت کار و زمان ... www.zdownloadp30.ir/paper/7993.php‎Cached21 نوامبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پاورپوینت مدیریت تولید انگیزه – مدیریت کار و زمان – مدیریت خلاقیت || روی دکمه ادامه مطلب کلیک ...