پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع

تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

مقدمه:

در عصری که زندگی می‌کنیم مکانیسم لزوم یک شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریک) کارکنان در زمینه به کارگیری آن در محیط کار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است.

انسانی که در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یک طرف میزان ارتباطات حضوری را کاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی انتظار آن است که اگرچه این ارتباط کاهش پیدا کرده ولی همان اندک ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد.

باید متذکر شویم که رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد که اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یک کامپیوتر (که نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درک می کند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار کند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می کند پس باید گفت رفتار و عمل یک فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است.

در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم که گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود که به طور مختصر عبارتند از:

1- عدم رفتار ناشایست کارکنان با آنان

2- انجام نشدن امور آنها توسط کارکنان مربوطه

البته باید متذکر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی کامل، شرایط و محیط کاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و کاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد.

افراد به دلیل اینکه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعکاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واکنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده کرده‌ام یک نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یک ارباب رجوع که رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واکنشی عکسی را شاهد بوده‌ام یا اینکه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند که افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند.

همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت که ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول- مشتری کیست؟ رضایت مشتری چیست؟........................................... 1

فصل دوم- انتظارات مشتریان و درک آن............................................................ 11

فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع............................................... 15

فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری......................................... 23

فصل پنجم- رضایت کارکنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع.................. 29

فصل ششم- پرورش کارکنان و استخدام............................................................ 34

فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یک تجربه............................. 44

فصل هشتم- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری.............................................................................................................................. 51

فصل نهم- طرح تکریم ارباب رجوع و راههای عملی آن...................................... 58

فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی.................................................................... 70

منابع...................................................................................................................... 79

فهرست جداول و نمودارها

عنوان صفحه

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه که باید ارزیابی شود.................................. 25

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری....................................................................... 8

نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته کارکنان از دیدگاه ارباب رجوع................. 76

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب کارکنان.......... 77

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد کارکنان اداره کل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 78



خرید فایل



لینک منبع :تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان - فایلینا76 failina76.fileina.com/product-30126-تاثیر-رفتار-کارکنان-بر-میزان-رضایتمندی-ارباب-رجوع.aspx‎Cachedرفتار کارکنان طرحهای تحول اداری رضایتمندی ارباب رجوع بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع ... تحقیق تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع bankmaghaleh.ir/تحقیق-تاثیر-رفتار-کارکنان-بر-میزان-رضا/‎Cachedلذا تحقیق حاضر به بررسی تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع می پردازد. نتایج نشان داد که اکثر ارتباطات با اداره به صورت حضوری است. تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع bankmaghale.ir/تأثیر-رفتار-کارکنان-بر-میزان-رضایتمند/‎Cached Similarمقاله تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۹۰ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و ... تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع marketfile.ir/product-43437-The-impact-of-employee-behavior-on-customer-satisf.aspx‎Cachedتاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع. در عصری که زندگی می‌کنیم مکانیسم لزوم یک شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریک) کارکنان در زمینه به ... بررسی تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع bankfile.payfile.org/product-13922-بررسی-تأثیر-رفتار-کارکنان-بر-میزان-رضایت-مندی-ارب.aspx‎Cachedپایان نامه بررسی تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع در 90 صفحه ورد قابل ویرایش. مقدمه: در عصری که زندگی می‌کنیم مکانیسم لزوم یک شیوه رفتاری ... تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع ali32.avablog.ir/.../تاثیر+رفتار+کارکنان+بر+میزان+رضایتمندی+ارباب+رجوع‎Cached6 ا کتبر 2016 ... ارائه خدمات ، کاهش میزان تعارضات بین مردم و کارکنان، کاهش میزان دوباره‌ک...9, 7, تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع در اداره دارایی و ... تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع - پارس مارکت ... parsmarket.filenab.com/product-58503-tasire-raftare-karkonan-bar-mizan-rezaiat-mandi.aspx‎Cachedتاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع. توجه : شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه ... تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع (نسخه آپدیت ... artisi.ir/article/10/46776.html‎Cached26 ا کتبر 2015 ... دسته: روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل: doc حجم فایل: 257 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1117 تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ... دانلود تحقیق در مورد تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب ... arbabrojoo-t.lel.ir/‎Cached28 آگوست 2016 ... دانلود پایان نامه تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع . … دانلود پایان نامه, مقاله, گزارش کارآموزی, پروژه کارآفرینی … تئوریک) ... پایان نامه تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع www.tak-ir.org/کارکنان-میزان-رضایت-مندی-ارباب-رجوع/‎Cachedدانلود پایان نامه تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع . رشته : مدیریت . فرمت اجرایی : Word . تعداد صفحات : 82 صفحه . کلیک کنید.