پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت-نورگیر در معماری

پاورپوینت-نورگیر در معماری


نور و آتش از قبل از اسلام مورد توجه ایرانیان بوده است ساخت مکانی برای نگهداری آتش در قبل از اسلام به نام آتشکده نمونه ای از آن است.



نور در معماری اسلامی نماد وحدت الهی است. و علاوه بر بعد مذهبی باعث مشخص تر شدن عناصر تزیین می شود



همانطور که از تجزیه ی نور رنگهای مختلف رنگین کمان حاصل می شود در نتیجه ورود نور در فضا نیز رنگهای مختلفی دیده میشود.



ما در این بخش از معماری سعی کرده ایم ورود نور به فضا از طریق عناصر مختلف بنا را به نمایش بگذاریم.

در شهر سوخته از هزاره ی سوم و دوم ق،م از روی آثار خانه هایی که دیوار آنها تا زیر سقف باقی مانده بود میتوان دریافت که هر اتاق از طریق یک در به خارج ارتباط داشته و فاقد پنجره بوده است.

در دوره ی ایلام نیز نمونه هایی از پنجره های شیشه ای به دست آمده که شامل لوله هایی از خمیر شیشه میباشد که درکنار هم و در داخل یک قاب جای گرفته اند.

در دوره ی هخامنشی در تخت جمشید وضع در ها به خوبی روشن و پاشنه گرد آنها اغلب به جای مانده است همچنین در این کاخ ها بالای در ها و حتی بام ها روزن ها و جام خانه هایی نیز وجود داشته است.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت-نورگیر در معماری

Images for پاورپوینت-نورگیر در معماری پاورپوینت-نورگیر در معماری - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-58520-LIGHT-GLORY.aspx‎Cachedنور،نورگیر،معماری نورگیر، نورگیری،نورگیر ساختمان، طراحی نورگیر، نورگیر سازه، پروژه پژوهش پایان نامه جزوه مقاله تحقیق دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود پایان ... پاورپوینت-نورگیر در معماری - دانلود پروژه و پایان نامه دانشجویی shopfile20-rzb.bgreader.xyz/post714335.html‎Cachedبازدید: 12 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 5310 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33. این فایل در مورد نورگیر در معماری و در قالب پاورپوینت و در 33 اسلاید میباشد ... پاورپوینت-نورگیر در معماری mohr60.bgreader.xyz/view714335.html‎Cachedبازدید: 12 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 5310 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33. این فایل در مورد نورگیر در معماری و در قالب پاورپوینت و در 33 اسلاید میباشد ... پاورپوینت-نورگیر در معماری - دانلود فایل نیکان لینک - رز بلاگ ... nikanlinkfiles.rozblog.com/post/755‎Cachedپاورپوینت-نورگیر در معماری این فایل در مورد نورگیر در معماری و در قالب پاورپوینت و در 33 اسلاید میباشد دسته بندی فنی و مهندسی بازدید ها 18 فرمت…, ... پاورپوینت عناصر جزئیات ساختمانی (نورگیر) - دانلود معماری imemar.icivil.ir/پاورپوینت-عناصر-جزئیات-ساختمانی-نورگ/‎Cached Similar16 ا کتبر 2015 ... دانلود پاورپوینت عناصر جزئیات ساختمانی (نورگیر) نورگیر از جمله عناصری در معماری محسوب می گردند که وظیفه انها انتقال نور از سطح افقی یا ... پاورپوینت-نورگیر در معماری - آی آر بلاگر c2rr.rzb.irbloger.xyz/view523969.html‎Cachedبازدید: 12 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 5310 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33. این فایل در مورد نورگیر در معماری و در قالب پاورپوینت و در 33 اسلاید میباشد ... پاورپوینت-نورگیر در معماری - تبلیغات متنی شما herl.rzb.emeg.ir/view518227.html‎Cachedاین فایل در مورد نورگیر در معماری و در قالب پاورپوینت و در 33 اسلاید میباشد ... دانلود پاورپوینت-نورگیر در معماری گزارش تخلف برای پاورپوینت-نورگیر در معماری. پاورپوینت نورگیری در معماری - نفیس فایل nafisfile.com/product/23124/پاورپوینت-نورگیری-در-معماری‎Cachedدانلود فایل پاورپوینت نورگیری در معماری،در حجم 38 اسلاید.نور و آتش از قبل از اسلام مورد توجه ایرانیان بوده است ساخت مکانی برای نگهداری آتش در قبل از اسلام به نام ... پاورپوینت-نورگیر در معماری | عکس ,عکس های جالب و دیدنی picture.iranoo.ir/2016/07/17/پاورپوینت-نورگیر-در-معماری/ 17 جولای 2016 ... فرمت فایل: pptx حجم فایل: 5310 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33. این فایل در مورد نورگیر در معماری و در قالب پاورپوینت و در 33 اسلاید میباشد ...