پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus

چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus

این پروژه یک پروژه کامل و کارامد و قابل ارایه برای دروس مدار های منطقی ، مدار های الکترونیکی ، معماری کامپیوتر و آزمایشگاه های هر سه درس می باشد. از مهمترین ویژگی های این پروژه این است که از قابلیت ویرایش و تغییرات جهت نمایش ساده یا حرفه ای دارد و با وجود ظرافت هایی که در آن استفاده شده کارکردن با آن بسیار ساده است. این پروژه تاکنون در هیچ سایتی نمایش داده نشده و طراح آن خودم هستم. مطمئن باشید با ارایه این پروژه نمره ای کمتر از بیست نخواهید گرفت.
نحوه کار با این پروژه به صورتی است که توسط دو سری چهارتایی از ورودی های سمت چپ مقادیر عملوندها وارد می شود و تک ورودی سمت چپ منها یا جمع را مشخص می کند و پنج خروجی سمت راست پاسخ جمع یا تفریق را نمایش می دهد. این محاسبات در هر دو حالت باینری و bcd قابل نمایش است.



خرید فایل



لینک منبع :چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus

چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus proje20.filenab.com/product-57970-proteus-project.aspx‎Cachedجمع و تفریق 4 بیتی پروژه پروتئوس جمع و تفریق 4 بیتی با پروتئوس جمع و تفریق 4بیتی با proteus پروژه proteus پروژه مدارهای الکتریکی پروژه مدار منطقی ... چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus nabproje.rozblog.com/.../-چندین-پروژه-جمع-و-تفریق-4-بیتی-با-نرم-افزار-پروتئوس-proteus-.html‎Cached26 ژوئن 2016 ... فرم خرید چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با پروتئوس proteus محدوده قیمت از 3900 ... فرم خرید پروژه جمع کننده و تفریق کننده با نرم افزار شبیه ... چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus proje2020-rzb.blogha.xyz/post659726.html خرید. چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus. این پروژه یک پروژه کامل و کارامد و قابل ارایه برای دروس مدار های منطقی ، مدار های الکترونیکی ... چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با پروتئوس proteus - دانلود ... www.goodfile.blogsky.com/1395/06/05/post-21648/‎Cached26 آگوست 2016 ... چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus projeha.filenab. com/product-57970-proteus-project.aspx Cachedجمع و تفریق ... چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus khorashed-blog.feixiansi.com/page-253033.html‎Cachedچندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus,این پروژه یک پروژه کامل و کارامد و قابل ارایه برای دروس مدار های منطقی ، مدار های الکترونیکی ، چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus | پست khabarsky.xyz/post/44520‎Cachedاین پروژه یک پروژه کامل و کارامد و قابل ارایه برای دروس مدار های منطقی ، مدار های الکترونیکی ، معماری کامپیوتر و آزمایشگاه های هر سه درس می باشد. از مهمترین ویژگی های ... چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با پروتئوس proteus datashop.4kia.ir/.../چندین-پروژه-جمع-و-تفریق-4-بیتی-با-پروتئوس-proteus/‎Cachedچندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با پروتئوس proteus ... Addmember نسخه ویژه( VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در ... چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus - مد روز roozmod.ir/چندین-پروژه-جمع-و-تفریق-4-بیتی-با-نرم-افز/ 11 جولای 2016 ... چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus. این پروژه یک پروژه کامل و کارامد و قابل ارایه برای دروس مدار های منطقی ، مدار های ... فرم خرید چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با پروتئوس proteus ... https://selzir.com/.../15853441-فرم-خرید-چندین-پروژه-جمع-و-تفریق-4-بیتی-با-پروتئوس-proteus‎Cachedفرم خرید چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با پروتئوس proteus محدوده قیمت از 3900 ... فرم خرید پروژه جمع کننده و تفریق کننده با نرم افزار شبیه سازی Maxplus. چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus shokohe-b.chartblogs.ir/page-1932045.html‎Cachedاین پروژه یک پروژه کامل و کارامد و قابل ارایه برای دروس مدار های منطقی ، مدار های.